Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Świąteczny chaos dla personelu Royal Mail w Leeds, ponieważ paczki i listy zostały „rozrzucone wszędzie”

Świąteczny chaos dla personelu Royal Mail w Leeds, ponieważ paczki i listy zostały „rozrzucone wszędzie”

Pracownik, który prosił o zachowanie anonimowości, dostarczył szereg zdjęć zrobionych na poczcie w Stourton, przedstawiających paczki i walizki „rozrzucone po całym doku” i „ułożone na wysokość sześciu stóp”.

Mężczyzna, który pracuje dla Royal Mail od prawie dziesięciu lat, powiedział w tym tygodniu Yorkshire Evening Post: „Tego wieczoru przyszedłem do pracy w najbardziej zdezorganizowanej operacji, jaką kiedykolwiek widziałem.

„Jestem zawstydzony i przerażony brakiem zarządzania lub sprzętu w najbardziej ruchliwej porze roku”.

Pracownik powiedział, że był „zbulwersowany” ilością przedmiotów „porzuconych” w centrum

on to powiedział poczta królewska Zmniejszył liczbę nadgodzin dostępnych dla pracowników, a także zatrudnił mniej pracowników tymczasowych w okresie świątecznym niż zwykle. Powiedział również, że nie dostarczono żadnego dodatkowego wyposażenia, takiego jak klatki.

Royal Mail odpowiedział, że strajk zaostrzył problemy w centrach i dodał, że obrazy „nie są niczym niezwykłym w szczycie sezonu”.

Pracownik Royal Mail powiedział: „To pierwsze Boże Narodzenie, w którym właśnie widzieliśmy pocztę leżącą na boku.

„Problem polega na tym, że Royal Mail zwykle otwiera małe centra dystrybucyjne w okolicach Leeds, aby pomóc, ale tak się nie stało”.

Powiedział, że personel centrum pocztowego w Stourton nie został wyposażony w odpowiedni sprzęt

Powiedział, że od początku strajku Royal Mail ograniczyła liczbę nadgodzin. Zwykle w okresie świątecznym w centrum pracuje na zmiany do 100 nadgodzin, ale teraz tę liczbę można policzyć na palcach jednej ręki.

Powiedział: „Ponieważ nie ma pracowników do pracy w godzinach nadliczbowych, pracownicy tymczasowi prawie nie wiedzą, co robią.

„To prawie tak, jakby Royal Mail nie chciała włożyć w to wysiłku”.

Powiedział też, że w ostatnich miesiącach duża liczba pracowników złożyła wnioski o zwolnienia i próbuje odejść z firmy. Powiedział: „Szczerze mówiąc, to trochę rozczarowujące.

Dodał: „Myślę, że to wymówka dla Royal Mail, aby powiedzieć, że te problemy zostały spowodowane przez strajki”.

Rzecznik Royal Mail powiedział: „Mamy dobrze opracowane plany awaryjne, aby zapewnić opiekę naszym klientom i zminimalizować opóźnienia podczas prac przemysłowych CWU, aby zapewnić łączność między ludźmi, firmami i krajem.

„Te obrazy nie są niczym niezwykłym w szczycie sezonu, kiedy centra pocztowe i biura doręczeń przetwarzają bardzo duże ilości przesyłek pocztowych. Obrazy pokazują rozładowywanie poczty i przemieszczanie jej przez nasze systemy w celu późniejszej dystrybucji.

„Boże Narodzenie to nasz najbardziej pracowity okres w roku i zdajemy sobie sprawę z dodatkowych długości pracy naszych pracowników i kobiet oraz tysięcy pracowników tymczasowych, którzy wspierają nas w szczycie sezonu, aby dostarczać większe ilości paczek i kartek niż my. Nasi menedżerowie są przeszkoleni, aby wspierać swoje zespoły w dostarczaniu klientom spójnych i wydajnych usług oraz zapewniać sprawiedliwe i możliwe do zarządzania obciążenie pracą wśród współpracowników”.