Pracownik, który prosił o zachowanie anonimowości, dostarczył szereg zdjęć zrobionych na poczcie w Stourton, przedstawiających paczki i walizki „rozrzucone po całym doku” i „ułożone na wysokość sześciu stóp”.
Mężczyzna, który pracuje dla Royal Mail od prawie dziesięciu lat, powiedział w tym tygodniu Yorkshire Evening Post: „Tego wieczoru przyszedłem do pracy w najbardziej zdezorganizowanej operacji, jaką kiedykolwiek widziałem.
„Jestem zawstydzony i przerażony brakiem zarządzania lub sprzętu w najbardziej ruchliwej porze roku”.
on to powiedział poczta królewska Zmniejszył liczbę nadgodzin dostępnych dla pracowników, a także zatrudnił mniej pracowników tymczasowych w okresie świątecznym niż zwykle. Powiedział również, że nie dostarczono żadnego dodatkowego wyposażenia, takiego jak klatki.
Royal Mail odpowiedział, że strajk zaostrzył problemy w centrach i dodał, że obrazy „nie są niczym niezwykłym w szczycie sezonu”.
Pracownik Royal Mail powiedział: „To pierwsze Boże Narodzenie, w którym właśnie widzieliśmy pocztę leżącą na boku.
„Problem polega na tym, że Royal Mail zwykle otwiera małe centra dystrybucyjne w okolicach Leeds, aby pomóc, ale tak się nie stało”.
Powiedział, że od początku strajku Royal Mail ograniczyła liczbę nadgodzin. Zwykle w okresie świątecznym w centrum pracuje na zmiany do 100 nadgodzin, ale teraz tę liczbę można policzyć na palcach jednej ręki.
Powiedział: „Ponieważ nie ma pracowników do pracy w godzinach nadliczbowych, pracownicy tymczasowi prawie nie wiedzą, co robią.
„To prawie tak, jakby Royal Mail nie chciała włożyć w to wysiłku”.
Powiedział też, że w ostatnich miesiącach duża liczba pracowników złożyła wnioski o zwolnienia i próbuje odejść z firmy. Powiedział: „Szczerze mówiąc, to trochę rozczarowujące.
„Uważamy się za pracowników rządowych i otrzymujemy skargi od klientów. Chcemy wykonywać dobrą robotę w Royal Mail, ale teraz wywierają presję na personel. Pojawiły się niezliczone wnioski o dobrowolne zwolnienia osób, które są nieco ponad to.
Dodał: „Myślę, że to wymówka dla Royal Mail, aby powiedzieć, że te problemy zostały spowodowane przez strajki”.
Rzecznik Royal Mail powiedział: „Mamy dobrze opracowane plany awaryjne, aby zapewnić opiekę naszym klientom i zminimalizować opóźnienia podczas prac przemysłowych CWU, aby zapewnić łączność między ludźmi, firmami i krajem.
„Te obrazy nie są niczym niezwykłym w szczycie sezonu, kiedy centra pocztowe i biura doręczeń przetwarzają bardzo duże ilości przesyłek pocztowych. Obrazy pokazują rozładowywanie poczty i przemieszczanie jej przez nasze systemy w celu późniejszej dystrybucji.
„Boże Narodzenie to nasz najbardziej pracowity okres w roku i zdajemy sobie sprawę z dodatkowych długości pracy naszych pracowników i kobiet oraz tysięcy pracowników tymczasowych, którzy wspierają nas w szczycie sezonu, aby dostarczać większe ilości paczek i kartek niż my. Nasi menedżerowie są przeszkoleni, aby wspierać swoje zespoły w dostarczaniu klientom spójnych i wydajnych usług oraz zapewniać sprawiedliwe i możliwe do zarządzania obciążenie pracą wśród współpracowników”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji