Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Świąteczna reklama Johna Lewisa wraca do podstaw z historią adoptowanego ojca |  John lewis

Świąteczna reklama Johna Lewisa wraca do podstaw z historią adoptowanego ojca | John lewis

John lewis Sztuczny śnieg, celebryci, a nawet urocze zwierzaki zostały odrzucone, aby powrócić do podstawowej reklamy bożonarodzeniowej podnoszącej świadomość młodych dorosłych pod opieką.

Coroczna kampania w domu towarowym, TV moment Która rozpoczęła świąteczny sezon w Wielkiej Brytanii na ponad dekadę, w tym roku skupia się na wysiłkach mężczyzny w średnim wieku, aby przygotować się na przybycie nowej przybranej córki – Ellie – próbując podzielić się swoją pasją do jazdy na deskorolce.

Uważa się, że kosztowała około 7 milionów funtów, w tym płatne za programy telewizyjne i internetowe, reklama jest wyraźnym przeciwieństwem zeszłorocznej, wysokobudżetowej produkcji, w której pojawiła się dziwna dziewczyna, która wylądowała, zgodnie z formułą podobną do serii reklam Johna Lewisa z Zając i Niedźwiedź W 2013 do pingwin Monty W 2014 i 2019 roku seksowny Edgar Smok – licz na urocze postacie, które przyciągają miliony widzów online.

Claire Boynton, menedżer klienta w John lewispowiedział, że reklama to „zupełnie inna historia niż to, co robiliśmy wcześniej” i miała „skłonić cię do zatrzymania się, zastanowienia i powiedzenia „Jak mogę pomóc?”.

W reklamie debiutantki znajdzie się ścieżka dźwiękowa do utworu All the Little Things, coveru piosenki Blink 182 amerykańskiego piosenkarza Mike’a Geyera. Zdjęcie: John Lewis & Company/PA

Temat sponsoringu i filantropii Johna Lewisa w jego najnowszej reklamie jest zgodny z podobną taktyką opowiedzianą przez Marks and Spencer, która uwypukliła beneficjentów przekazanej przez detalistę 1 miliona funtów darowizny na rzecz 1000 grup społecznościowych i charytatywnych za pośrednictwem platformy Neighborly. Jednak inni detaliści, tacy jak Tesco, Argos i Boots, skupili się na powrocie do rodzinnych spotkań.

W przeciwieństwie do wielu innych dużych firm, John Lewis wprowadził swoją reklamę nieco później niż w zeszłym roku i zdecydował się na krótsze reklamy i nieco mniej boksów w godzinach największej oglądalności, na trudnym rynku, na którym koszty lokalizacji wzrosły w niektórych momentach o jedną czwartą, jak na świecie Puchar i Czarny Piątek zbiegają się ze świątecznymi uroczystościami.

READ  Następny wyścig Jamesa Bonda zatrzymany, gdy Tom Hardy przegrywa z nowicjuszem | Filmy | zabawa

„Mogliśmy pójść o wiele więcej na świąteczną magię i zabawę, ale w tym roku wydawało się, że nie jest to właściwe, biorąc pod uwagę wszystko, co się dzieje” – powiedziała Holly Kekul, starszy dyrektor ds. reklamy w firmie John Lewis. czułem się dobrze, korzystając z tej platformy, że powinniśmy otrzymać tę wiadomość [on carers] Poza. Chcieliśmy się śmiać, ale w inny sposób niż zwykle”.

Ustaw zmodyfikowaną wersję skaterskiego pop punkowego stroju Blink 182 z lat 90. wszystkie małe rzeczy W reklamie amerykańskiego piosenkarza Mike’a Gere’a pojawia się tata „początkujący”, który najwyraźniej znajduje się w środku kryzysu wieku średniego, ćwicząc dzień i noc sztuczki na deskorolce — nawet używając deski jako podnóżka w biurze.

Świąteczna reklama Johna Lewisa z 2022 r. zatytułowana The Apprentice.
Świąteczna reklama Johna Lewisa z 2022 r. zatytułowana The Apprentice. Zdjęcie: John Lewis & Company/PA

Powód jego wysiłków, w wyniku których omal nie przeciął go do sąsiedniego dołu i miał mnóstwo wybojów i upadków, staje się oczywisty dopiero pod koniec wyciskania łez, gdy do drzwi dochodzi zdenerwowana Stwór z deskorolką pod pachą.

Reklama została przygotowana wraz z poradami ekspertów Action for Children i Who Cares? Szkocja Ma na celu podniesienie świadomości tych, którzy mieszkają w Boże Narodzenie i opuszczają opiekę w okresie Bożego Narodzenia.

Wynika to z wysiłków firmy macierzystej Johna Lewisa o wartości 1,5 miliona funtów, aby „zbudować szczęśliwszą przyszłość”, aby pomóc w wychowaniu doświadczonej młodzieży poprzez szkolenia i staże. Firma powiedziała, że ​​chce być „pracodawcą z wyboru” dla tych, którzy opuszczają opiekunów.

Reklama, która zostanie uruchomiona dla posiadaczy kart lojalnościowych Johna Lewisa o 6 rano w czwartek, na dwie godziny przed tym, jak trafi do szerszych mediów społecznościowych, a następnie zostanie pokazana wieczorem razem z kanałem ITV I’m a Celebrity, nie wzywa do przekazania darowizny na cele charytatywne. Jednak jedna czwarta sprzedaży specjalnego misia i innych produktów, w tym pokazanej w reklamie deskorolki, trafi do dwóch organizacji charytatywnych Akcja dla Dzieci i Who Cares? Szkocja.

Sklepy Johna Lewisa będą miały również opcję „Podaruj drzewka”, w której kupujący będą mogli otrzymać drobiazgi umożliwiające przekazanie od 5 do 15 funtów na cele charytatywne w momencie dostawy.