Supercars przyznało, że proces homologacji Gen3 jest daleki od zakończenia po tym, jak producent podniósł znaki zapytania.
klasa Niedawno przeszła ostatnią procedurę VCAT w modelach Gen3 przed wprowadzeniem Chevroleta Camaro i Forda Mustanga w przyszłym roku.
W trakcie pięciodniowego programu celem było osiągnięcie parytetu aerodynamicznego wśród nowych typów pojazdów, wspieranych przez Triple Eight Race Engineering (Chevrolet) i Dick Johnson Racing (Ford).
Rozumie się, że Ford nie jest zadowolony z procedury testowej i końcowego wyniku, a Blue Oval nie podpisał się pod VCAT.
Dzieje się tak po tym, jak turniej został uznany za sukces.
Szef działu sportów motorowych Supercars, Adrian Burgess, wyjaśnił wybranym mediom, w tym Speedcafe.com, że w procesie homologacji nadal istnieją istotne elementy.
Obejmuje to sfinalizowanie specyfikacji silnika i środka ciężkości, Ten ostatni był gorącym tematem w 2019 roku.
„Proces się nie skończył; proces jest bardzo złożony i długi” – przyznał Burgess.
„Nasz proces parzystości obejmuje wiele filarów parzystości, więc dopóki cała ta homologacja nie zostanie zakończona, będziemy kontynuować współpracę z obydwoma producentami – i oczywiście Supercars i zespołami homologacyjnymi – dopóki wszyscy nie będziemy zadowoleni i proces faktycznie się zakończy.
„Pracujemy z nimi, rozmawiamy z nimi na co dzień, a jednorodność pojazdu zależy od wielu czynników.
„Tak więc samochód jest heterogeniczny; zaznaczamy dwa filary równoważności, ale ogólnie daje nam to samochód i zapewnia nam bliski wyścig, a wszystko to jest ze sobą powiązane.
„Chociaż powietrze jest tego częścią, istnieją inne części, które zasilają tę samą równoważność i będziemy nadal z nimi pracować i ciężko pracować, aby tak się stało”.
Kiedy obawy Forda zostały przedstawione bezpośrednio Burgessowi, powiedział: „Oczywiście obchodzi nas, co myślą i rozmawiamy z nimi codziennie.
„Pozostałe części procesu równoważności muszą się połączyć, aby wszystko miało sens, a wtedy zarówno producenci, jak i supersamochody zgodzą się, że samochody są jednorodne.
„Supercars nie jest zainteresowany podpisaniem czegoś, jeśli nie mamy z tym wszystkiego uzgodnionego.
„Niestety szum medialny koncentruje się na jednej części procesu, ale potrzebuję jeszcze dwóch części procesu, które zostaną sfinalizowane i uzgodnione, a wtedy będą miały sens”.
Tak było przed sezonem 2020 Operacja VCAT została wznowiona Jednak problemy z danymi pojawiają się po ocenie.
Tym razem tego nie ma na kartach, wspomniał Burgess, odnosząc się do innych aspektów, które należy sfinalizować pod kątem par.
„Kilka lat temu wystąpił błąd w procesie i nie mogliśmy uwierzyć w liczby” – dodał.
„Znaleźliśmy ten błąd w procesie i wróciliśmy i zrobiliśmy to ponownie.
„To nie jest dla mnie zmartwienie, jesteśmy pewni liczb, które produkujemy, ale są inne czynniki na bieżni i jest to obszar, nad którym wciąż pracujemy i wciąż węszymy”.
Gen3 ma zadebiutować na otwierającym sezon Newcastle 500 w dniach 10-12 marca.
Testuj muły Camaro i Mustang przeprowadzać demonstracje Na Valo Adelaide 500 w ten weekend.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
Dwóch meloników Black Caps ma wątpliwości co do końcowego testu Indii
Tupou Vaa’i: „Gra dla All Blacks to dobry sposób, aby pokazać, że kocham mojego brata” | Reprezentacja Nowej Zelandii w rugby
Kibic Anglii nazywa Hakę „śmiesznym” i twierdzi, że należy go „posprzątać”