Google Ads Creative Studio to duże, niepowtarzalne narzędzie do tworzenia reklam, które nie jest już w wersji beta i jest dostępne dla wszystkich reklamodawców.
Dostarczanie klientom odpowiednich reklam na dużą skalę jest dla wielu firm bardzo kosztowne.
W rezultacie muszą wybierać między skutecznością wysoce ukierunkowanych spersonalizowanych reklam a mniej spersonalizowanym rozwiązaniem, które pasuje do ich budżetu.
Dzięki Ads Creative Studio Google stara się pomóc firmom w realizacji tego celu w obie strony.
Czym zajmuje się Studio Kreatywne Google?
Google Ads Studio umożliwia reklamodawcom tworzenie setek wersji pojedynczej reklamy displayowej lub wideo.
Reklamodawcy mogą dostosowywać reklamy do różnych odbiorców, lokalizacji, języków lub kontekstów.
Jak? Google wyjaśnia w poście na blogu:
Po prostu powiedz nam, który element kreatywny – np. obraz produktu, tekst nakładki lub dźwięk – chcesz ustawić jako „wymienny” i podaj różne wersje tego elementu w oparciu o zestaw reguł, które tworzysz. Reguły obejmują odbiorców, których chcesz dotrzeć lub konteksty, do których chcesz dotrzeć. Chcesz to dopasować.
Podajesz informacje o kreacji i kierowaniu, a Google zajmie się resztą.
Teraz możesz udostępniać projekty utworzone w Ads Creative Studio w Google Ads, Display & Video 360 i Campaign Managerze 360.
Ta aktualizacja sprawia, że biblioteka zasobów w Ads Creative Studio jest ujednoliconą bazą dla wszystkich zasobów kreacji, które można udostępniać między wieloma kontami.
Google prezentuje możliwości Ads Creative Studio w nowym filmie wprowadzającym:
Studio kreatywne Google Ads jest już dostępne
dystans Udane uruchomienie testuTeraz dostępna jest poprawiona wersja Ads Creative Studio.
Google zauważa, że w okresie próbnym marki takie jak General Motors korzystały z Creative Studio w celu zwiększenia świadomości marki nowego pojazdu.
W porównaniu ze standardami branżowymi, Ads Creative Studio pozwoliło GM obniżyć koszty reklamy o 36%, zwiększyć liczbę wyszukiwań marek o 56% i obniżyć koszt obejrzenia o 32%.
Ads Creative Studio jest obecnie zgodne z kreacjami wideo i wkrótce doda funkcje reklam displayowych.
źródło: Google
Polecany obraz: Umysł i ja / Shutterstock
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów