Uruchomiono Studio 100 International Maja, pszczółka Imprezy promocyjne filmu w trzech polskich miastach.
Studio we współpracy z Generation Media (Wielka Brytania) uruchomiło kinową przygodę z postacią Pszczółką Mają. Po specjalnych premierach w trzech polskich miastach rodziny z całej Polski mogą teraz dołączyć do specjalnego, 60-minutowego interaktywnego wydarzenia kinowego w blisko 50 lokalizacjach Multikino Vue.
the Maja, pszczółka Filmowe wydarzenie prezentuje świat Mai w Poppy Meadow i obejmuje cztery popularne odcinki CGI przedstawiające historię narodzin Mai. Pomiędzy odcinkami dzieci i ich rodziny będą zapraszane do udziału w pełnych zabawy zajęciach, w tym łamigłówkach, tańcu i śpiewie, których celem jest wzmocnienie ich związku z pełnymi przygód opowieściami Majów.
„Ten innowacyjny nowy format nie tylko pozwala dzieciom doświadczyć świata Maya w nowy i wciągający sposób, ale także poszerza naszą misję zapewniania bogatej rozrywki dla całej rodziny, która kształci i inspiruje na różnych platformach” – powiedział Peter Kleinschmidt, dyrektor marketingu Studio 100 Międzynarodowy.
Pierwsze wydarzenie w Bydgoszczy, Gdańsku i Zabrzu obejmowało specjalny program ramowy, zapewniający uczestnikom atrakcyjne informacje o pszczelarzach.
Studio 100 International planuje rozszerzyć to kinowe doświadczenie na różne rynki w ramach swojej międzynarodowej strategii marketingowej mającej na celu wspieranie swoich kluczowych marek innowacyjnymi działaniami.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
W Polsce odkryto setki artefaktów, w tym hełm celtycki z brązu
Giełdy w Polsce spadają pod koniec sesji; Indeks WIG30 spada o 0,45% Według Investing.com
Ukraiński mistrz boksu Oleksandr Usyk został zwolniony po krótkim zatrzymaniu w Polsce