Uruchomiono Studio 100 International Maja, pszczółka Imprezy promocyjne filmu w trzech polskich miastach.
Studio we współpracy z Generation Media (Wielka Brytania) uruchomiło kinową przygodę z postacią Pszczółką Mają. Po specjalnych premierach w trzech polskich miastach rodziny z całej Polski mogą teraz dołączyć do specjalnego, 60-minutowego interaktywnego wydarzenia kinowego w blisko 50 lokalizacjach Multikino Vue.
the Maja, pszczółka Filmowe wydarzenie prezentuje świat Mai w Poppy Meadow i obejmuje cztery popularne odcinki CGI przedstawiające historię narodzin Mai. Pomiędzy odcinkami dzieci i ich rodziny będą zapraszane do udziału w pełnych zabawy zajęciach, w tym łamigłówkach, tańcu i śpiewie, których celem jest wzmocnienie ich związku z pełnymi przygód opowieściami Majów.
„Ten innowacyjny nowy format nie tylko pozwala dzieciom doświadczyć świata Maya w nowy i wciągający sposób, ale także poszerza naszą misję zapewniania bogatej rozrywki dla całej rodziny, która kształci i inspiruje na różnych platformach” – powiedział Peter Kleinschmidt, dyrektor marketingu Studio 100 Międzynarodowy.
Pierwsze wydarzenie w Bydgoszczy, Gdańsku i Zabrzu obejmowało specjalny program ramowy, zapewniający uczestnikom atrakcyjne informacje o pszczelarzach.
Studio 100 International planuje rozszerzyć to kinowe doświadczenie na różne rynki w ramach swojej międzynarodowej strategii marketingowej mającej na celu wspieranie swoich kluczowych marek innowacyjnymi działaniami.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu