Ze skromnych początków jako podejrzany żart primaaprilisowy, Platyna Następna strzelanka w stylu arcade szczyt słońca Okazują się one bardzo realne, a ich premiera zaplanowana jest na przyszły miesiąc.
W szczególności gra rozpocznie się 22 lutego, zbliżając się do Przełącznik Nintendoi PS4, I komputer. Data premiery została ujawniona od dłuższego czasu szczyt słońca Data premiery Transmisja forum na żywo 23 stycznia (monitorowana przez VGC). PlatinumGames tworzy grę we współpracy z japońską firmą Hamster Corporation.
szczyt słońca Jest to mało prawdopodobny trzeci wpis w serii, która rozpoczęła się w 1980 roku pod tytułem arcade księżyc. Ta gra doczekała się kontynuacji arcade w 1985 roku – Terra Crista, z obydwoma grami opracowanymi przez nieistniejące już studio Nichibutsu – i więcej japońskich sequeli tylko na PC Engine i Sega Saturn, ale od tamtego czasu pozostaje w dużej mierze poza zasięgiem radaru.
Jego względna niejasność jest jednym z powodów, dla których wielu podejrzewało, że był to kwiecień 2020 r. Reklama Z gry to był żart. PlatinumGames zostało zmuszone do ponownego zareklamowania go w Kwiecień 2021 Aby potwierdzić, że w rzeczywistości była to prawdziwa gra.
podobnie jak jego poprzednicy, szczyt słońca Będzie to strzelanka z pionowym przewijaniem, skupiona na dowodzeniu trzema statkami jednocześnie i łączeniu – lub dokowaniu – w celu odblokowania potężniejszych ataków. Jednak po raz pierwszy w serii gracze będą mogli dowolnie mieszać i dopasowywać swoje formacje dokujące, łączyć się w różne formacje, aby uzyskać różne umiejętności lub kontrolować wszystkie trzy indywidualne pojazdy, aby uzyskać większe efekty obszarowe.
Hideki Kamiya – Znany z Bayonetta i diabeł może płakać – Ogłoś nową datę premiery szczyt słońca w transmisji na żywo. Zaprezentuje także fabułę gry i będzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego.
szczyt słońca Będzie to również ponowne uruchomienie serii, a gra ma być pierwszym tytułem z serii PlatinumGames „Neo-Classic Arcade”.
w innych wiadomościach, Yakuza Twórca Toshihiro Nagoshi ogłosił utworzenie swojego nowego studia deweloperskiego, Nagoshi Studio. Jest w całości własnością chińskiej firmy NetEase Games i będzie koncentrować się na opracowywaniu „wysokiej jakości tytułów do wydania na całym świecie”, z naciskiem na tworzenie gier na konsole.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów