Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Strajk rur: niewielki lub żaden serwis w miarę trwania strajku

Strajk rur: niewielki lub żaden serwis w miarę trwania strajku

podpis pod zdjęciem,

Żadna usługa nie działa na żadnej z linii metra

Londyńczycy stają w obliczu powszechnych zakłóceń w sektorze transportu, gdy strajk metra ustanie.

Członkowie RMT i Aslef są uwikłani w spór o zwolnienia, emerytury i warunki zatrudnienia. RMT powiedział, że cięcia były „decyzją polityczną”.

Glenn Barton, dyrektor operacyjny Transport for London, wezwał związki zawodowe do zniesienia tego środka.

TfL twierdzi, że dotyczy to wszystkich linii metra, ale pociągi Elizabeth Line, Docklands Light Railway (DLR) i London Overground są dobrze obsługiwane.

wyjaśnij wideo,

Z powodu strajku nie kursuje dziś metro

Zamknięcie stacji metra oznacza jednak, że usługi te „nie będą mogły zatrzymywać się na tych stacjach”, a osoby dojeżdżające do pracy, które zamierzają skorzystać z niektórych stacji przesiadkowych, mogą również nie mieć takiej możliwości.

Tramwaje i autobusy są również zgłaszane jako bardziej ruchliwe niż zwykle.

Pasażerom zaleca się zarezerwowanie większej ilości czasu na loty i sprawdzanie najnowszych informacji. Ludzie są również zachęcani do chodzenia lub jazdy na rowerze, jeśli są w stanie.

podpis pod zdjęciem,

Asif ostrzegł, że dalsze strajki mogą być kontynuowane, jeśli negocjacje się nie powiodą

Organizator dystryktu Asif, Finn Brennan, powiedział BBC przed stacją Brixton, że „bardzo mu przykro z powodu dotkniętych ludzi”.

„Jesteśmy gotowi negocjować i rozmawiać o zmianach, ale nasi członkowie nie są tak naprawdę gotowi do zaakceptowania wymuszania zmian.

Dodał, że kolejne strajki są „bardzo prawdopodobne”.

Według TfL w ciągu ostatnich 12 miesięcy doszło do siedmiu strajków londyńskiego metra.

podpis pod zdjęciem,

Autobusy i tramwaje były bardziej ruchliwe niż zwykle

Oczekuje się, że usługi dla linii metra i linii Elizabeth rozpoczną się później niż zwykle w czwartek rano z powodu strajku z poprzedniego dnia.

Oczekuje się również, że strajk kolei krajowych będzie miał wpływ na stolicę w czwartek i piątek rano, z korektą rozkładu jazdy linii Elizabeth i potencjalnymi dalszymi zakłóceniami w usługach DLR, Elizabeth i London Overground.

Przemawiając na pytaniach premiera, konserwatywny poseł Harrow East, Bob Blackman, zapytał Rishi Sunaka, czy przyłączyłby się do niego w potępieniu strajków, które, jak powiedział, „przyniosły nieszczęście podróżującym”, a także potępił burmistrza Londynu Sadiqa Khana ” za to, że nie poradził sobie z tym”.

„(Pan Blackman) ma całkowitą rację co do nieszczęść, jakie londyńczycy wyrządzają niekompetentnemu prowadzeniu Transport for London” – powiedział premier.

Powiedział, że burmistrz otrzymał 6 miliardów funtów dodatkowego finansowania usług transportowych, dodając: „Tak więc sytuacja, w której się dzisiaj znajdujemy, jest po prostu nie do przyjęcia”.

Rzecznik burmistrza Londynu powiedział: „Nikt nie chce oglądać strajków i niepokojów w całym kraju w tym tygodniu, co jest szczególnie złą wiadomością dla wielu firm w stolicy zmagających się z inflacją i kosztami prowadzenia działalności.

„Burmistrz wielokrotnie dawał do zrozumienia, że ​​naleganie rządu na włączenie przeglądu reformy emerytalnej jako części umowy finansowania awaryjnego TfL było nieuzasadnione i mogło doprowadzić do tego typu strajku branżowego”.

podpis pod zdjęciem,

Linia Elizabeth ma dobrą obsługę, ale nie zatrzymuje się na każdym przystanku

Dyrektor operacyjny TfL, Glynn Barton, przeprosił klientów i wezwał związki zawodowe do „anulowania tej akcji i kontynuowania komunikacji z nami, aby uniknąć wszelkich niedogodności dla naszych klientów”.

Ale Mick Lynch, sekretarz generalny RMT, powiedział: „Nasi członkowie nigdy nie zaakceptują utraty pracy, ataków na ich emerytury lub zmiany warunków pracy w celu opłacenia cięć finansowych, co jest polityczną decyzją rządu”.

Dodał, że pracownicy „zasługują na przyzwoite emerytury, bezpieczeństwo pracy i dobre warunki pracy, a RMT będzie walczyć o to, aby to właśnie dostali”.

Rzecznik Departamentu Transportu powiedział: „Ten rząd od początku pandemii przeznaczył ponad 6 miliardów funtów na wsparcie londyńskiej sieci transportowej – decyzja o tym, jak zostaną wydane te pieniądze, należy do burmistrza”.

analiza

Tom Edwards, korespondent BBC ds. transportu w Londynie

Strajk w metrze, który zatrzymał sieć, nie dotyczy płacenia. Jego korzenie tkwią w pandemii i utracie pasażerów.

TfL został następnie wykupiony przez rząd, ale istniały ograniczenia.

Na wielką skalę TfL musi zaoszczędzić 900 milionów funtów. Około 600 miejsc pracy jest zamykanych – związki twierdzą, że opuszczą stacje z mniejszą liczbą pracowników, niż twierdzą, że nie jest to bezpieczne.

TfL twierdzi, że bezpieczeństwo pasażerów jest zawsze priorytetem. Kluczowe: London Transport Office musiał przeprowadzić audyt emerytalny.

Nawet procedura rewizyjna wywołała strajki, chociaż nie zidentyfikowano propozycji jakichkolwiek zmian. Zmiany muszą być uzgodnione z rządem.

Emerytury są dla związków czerwoną linią i trudno sobie wyobrazić, jak zostanie to rozwiązane, chyba że pozostanie bez zmian.

READ  Kamienie wodne narażone na „koszmarne” problemy z zapasami po modernizacji systemu magazynowego | kamienie wodne