Spy Cup 15 sierpnia: Poznaj nową amerykańską magię – szpiegowskie rozkazy w samolocie AC75 Emirates należącym do TNZ
Richard Gladwell/Sail-World NZ, 15 sierpnia, 21:48 PDT
16 sierpnia 2023 r
Emirates Team NZ – Dzień 33 – Barcelona – 15 sierpnia 2023 r. w trybie lekkiego powietrza ze zmniejszonym zanurzeniem steru © Job Vermeulen / America’s Cup
Dzisiaj był pierwszy dzień powrotu do trybu próbnego dla dwóch z pięciu drużyn trenujących do 37. Pucharu Ameryki, którego ceremonia otwarcia odbędzie się za rok i tydzień, 22 sierpnia 2024 r.
Co wydarzyło się w pucharze – 15 sierpnia 2023:
- Zespół Emirates New Zealand płynął samolotem AC75 przy słabym wietrze – zespół był na wodzie wcześniej tego dnia, rzekomo w celu sprawdzenia wydajności przerwania lekkiego lotu. Zespół AC37 Joint Recon miał kilka próśb o ankietę dotyczącą różnych aspektów AC75 ETNZ, najwyraźniej mających na celu zrozumienie, w jaki sposób łódź została ustawiona i żeglowała. Mamy odpowiedzi w tym raporcie.
- American Magic AC40/LEQ wypłynął w rejs z nowym testowym chipem skrzydła (AM-LEQ-FW3) na metalowym ramieniu portu. Poprzednie skrzydło testowe (AM-LEQ-FW2) zostało przymocowane do prawego ramienia waflowego. Sesja została przerwana po tym, jak nadeszła dziwna bryza, a zespół pływał po morzu na jednym torze – co sprawiło, że test był bez znaczenia.
- Luna Rossa nie wypłynęła.
- Eneos Britannia nie pływał.
- Alinghi Red Bull Racing nie wypłynął.
- Brak dalszych wieści od zespołu Orient Express (dawniej K-Challenge).
- 12 sierpnia ogłoszono grupę zarządzającą AC40, w skład której wchodzą Emirates Team New Zealand, McConaghy Boats i Ankasta Międzynarodowa sprzedaż łodzi — wraz z mianowaniem Luca Rizzuttiego na stanowisko dyrektora klasy.
komentarz:
Jeden z zespołów zadał zespołowi rozpoznawczemu AC37 kilka pytań/interesujących miejsc dotyczących zespołu Emirates w Nowej Zelandii. Na dole tego raportu znajdują się zdjęcia i obrazy wideo ich odpowiedzi.
Wtorkowa żegluga odbywała się głównie przy słabym wietrze, który zespół rozpoznawczy Emirates New Zealand zarejestrował przy 3,9-5,2 kt, co, jeśli było dokładne i bez większego wzmocnienia, było znacznie poniżej nieznacznie udaremnionej bryzy. Zespół zwiadowczy uważa, że ETNZ wyleciał wcześniej, żeby złapać trochę lekkiego lotu.
Jeden zespół poprosił o kilka filmów i zdjęć przedstawiających różne funkcje samolotu AC75 zespołu Emirates NZ. Wybraliśmy te i odpowiedzi zespołu Recon – które prezentujemy na końcu tego raportu.
American Magic powraca do trybu testowania AC40, z nowym (trzecim) chipem zestawu testów na ramieniu chipów portu i testuje go w porównaniu z poprzednimi (drugimi) układami zestawu testów.
Ich zamiarem było zebranie danych z obu chipów w celu oceny wydajności, ale warunki były przeciwko nim z powodu niespójnej bryzy. W końcu doszło do tego, że AC40 próbował płynąć głową naprzód na pas przybrzeżny, co jest, delikatnie mówiąc, nieoptymalne.
Warunki wymusiły kilka miękkich zderzeń podczas szpilek i kieszeni, a ostatecznie sesja została przerwana.
Mamy dwa zdjęcia nowych żetonów. American Magic ma tylko jeden arkusz testowy dozwolony, gdy jest przydzielony do czterech.
Raporty wspólnego zespołu rozpoznawczego AC37:
American Magic — AC40/LEQ12 — 15 sierpnia 2023 r. — Barcelona
Ze wspólnego zespołu zwiadowczego AC37:
Spakuj New Underwater America i wróć do zaznaczania prac domowych.
Jak potwierdzono w ogłoszeniu dotyczącym komponentów, firma NYAM wypuściła dzisiaj nowe skrzydło z podkładką na lewą burtę, nowe skrzydło z podkładką na prawą burtę z całkowicie nową klapą oraz nową wersję wysięgnika na prawą burtę.
Kolba dźwigni z podkładką ma teraz krawędź spływu rozciągającą się wokół poziomu wodopoju, jak widać od dnia zerowego w ETNZ, a nowe skrzydło z podkładką zawiera klapki na czubku języka w pobliżu końcówek po stronie dociskowej. Oba magazyny ramion na wióry mają teraz jedno dolne ogrodzenie o tej samej wysokości po obu stronach, „ogrodzenie schodkowe” w poprzek drutu na pierwszym porcie i tylko w połowie liny po prawej stronie z owiewką.
Wodowanie odbyło się o 10:15, cumowanie o 12:40 po odczekaniu 20 minut i wypłynięciu z portu o 13:15 z Tomem, Paulem, Rileyem i Andrew na pokładzie. Podnieśli Boom 0, ponieważ wiatr był marginalnie słaby, 7-9kt 090º z falą 1m S, aby trochę skomplikować sytuację. Cały dzień składał się z długich śrub z wiatrem lub z wiatrem, aby sprawdzić nowy bieg i być może rozpocząć zbieranie danych w celu dostrojenia silnika symulatora.
Wiatr wzmógł się początkowo do 10 km, co wymagało zmiany bomu na numer 1 o 13:51, ale później osłabł i stopniowo skręcał w ciągu dnia do 130 stopni, więc wiatr południowy uderzył w łódź na lewej burcie pod wiatr i martwa rufa. sterburta z wiatrem.
Utrudniło to życie załodze, ponieważ widzieliśmy łącznie 15 rozprysków kadłuba i wentylację zrzutów wiórów.
Płynęli w trzech tercjach, jednej 18-minutowej i dwóch 44-minutowych, z 11 biegami i 15 chybieniami, połowa manewrów dotknęła aż do zatrzymania.
Łódź nigdy nie pływała, ponieważ ciągle testowali granice każdej możliwej konfiguracji na łodzi, latając wysoko vs nisko, zawietrzna vs płaska, dziobowa vs płaska i wiele kombinacji pomiędzy. Przy lekkiej i skośnej bryzie nie byli w stanie wystartować na lewą burtę pod fale, więc kilka razy rzucili się na prawą burtę, aby umożliwić start. Wiatr jeszcze bardziej osłabł io 15:50 postanowili holować do portu, cumując o 16:21.
Widzieliśmy kilka polowań na morświny, jedno w rejsie, drugie wbijanie do portu, a także przerażającą łódź podwodną próbującą holować, co może wskazywać, że kontrola lotu nie reagowała właściwie.
Leah Setga, jednostka zwiadowcza NYAM.
Statystyki sesji: American Magic — AC40 / LEQ12 — 15 sierpnia 2023 r. — Barcelona
- Jest słonecznie
- Siła wiatru 6-9kts
- Kierunek wiatru: 090° – 160°
- Stan morza: 0,3 m windchop i 1 m sworm
- Odejmij: 1015 godzin Dok: 1240 godzin
- Basen w: 1621 godz
Zespół Emirates Nowa Zelandia AC40 – AC75 – 15 sierpnia 2023 r. – Barcelona
Po trzech dniach żeglugi na pokładzie AC40, ETNZ wrócił dzisiaj na pokład „Te Rehutai”, z wczesnym rankiem wystartującym z szopy o 08:30. Łódź została zepchnięta na wodę o godzinie 09:05, a zespół zacumował zgodnie z planem o godzinie 10:00. M1 został podniesiony o 10:10, a J2 dziesięć minut później w porcie. Dzisiaj nie było żadnych zmian w żaglach.
Celem dnia wydawało się żeglowanie i trening przy bardzo słabym wietrze.
ETNZ miał krótką sesję trwającą półtorej godziny, z której większość żeglowała w linii prostej w stosunku do ich liczebności, zarówno pod wiatr, jak iz wiatrem. Ich styl żeglowania pod względem ogólnej wartości pozostaje ten sam. Latanie jak najniżej, z dziobem pochylonym w dół, przechylając się lekko na nawietrzną i cały czas pompując główny nurt w stylu „surfingowym” przy zachowaniu bardzo niskiego napięcia zestawu.
Po czterdziestu pięciu minutach żeglowania nową kamerę umieszczono na lewej burcie łodzi w pobliżu relingu i dziobu.
Zespół wykonał w sumie 9 śrub i 8 okultyzmów i został całkowicie przerwany odpowiednio w wieku 6 i 3 lat. Te, które nie zostały przerwane, miały miejsce głównie na początku dnia, kiedy prędkość wiatru była mniejsza niż 4 węzły od rzeczywistej prędkości wiatru mierzonej na poziomie morza.
O 11:45 zespół zatrzymał się i podpłynęła łódź pościgowa. Najwyraźniej coś się stało, ponieważ zauważyliśmy niezwykłe ruchy między łodzią pościgową wsparcia a AC75, do której dołączyło kilku członków zespołu wsparcia. Potencjalny problem lub awaria nie mogą zostać zidentyfikowane, ponieważ z zewnątrz nic konkretnego nie widać. Dziesięć minut później zespół postanowił opuścić żagle i wrócić do domu.
O godzinie 12:00 opuszczono żagle i łódź odholowano z portu. To jest coś, czego ETNZ nigdy nie robi, gdy wszystko idzie dobrze. O 12:20 łódź wróciła do doku, została podniesiona z wody o 12:52 i wróciła do szopy o 13:20.
Sebastien Pere Brosa – Recon na ETNZ
załoga: (Współkierowcy): Peter Burling, Nathan Outridge, Andy Maloney, Blair Tuck.
Statystyki sesji: Zespół Emirates Nowa Zelandia AC40 – AC75 – 15 sierpnia 2023 r. – Barcelona
- Pogoda: Słońce 30 stopni
- Siła wiatru 4kts – 5.2kts.
- Kierunek wiatru: 70° – 110°
- Stan morza: 0,47 m Płaskie
- Dokowanie: 1000 godzin Dokowanie: 1252 godziny
- Łącznie szpilki: 9 – Pełna folia: 6; dotknij i idź: 2; Dotyk: 1
- Gibbs Razem: 8 – Pełna frustracja: 3; Dotknij i idź: 4; Dotyk: 1
Zwrócono się o nagranie/wideo do AC37 Joint Recon Team zespołu Emirates New Zealand AC75 Team
Dodatkowe zdjęcia:
Ten komentarz został napisany i skompilowany z materiałów wideo, nieruchomych obrazów, danych statystycznych uzyskanych z AC37 Joint Recon Program oraz innych materiałów dostępnych dla Sail-World NZ, w tym plików graficznych itp. dotyczących pokrycia wód w latach 2010, 2013, 2017 i 2021 Ameryka północna. Okulary. Jego format ma dać czytelnikom Sail-World migawkę postępów wszystkich drużyn w danym dniu lub okresie.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
O’Rourke zrobił wrażenie na drużynie Blackcaps pierwszego dnia pierwszego testu na Sri Lance
Czy Razor ucieka się do taktyki lub taktyki? Jego wybory przeciwko Sydney są wątpliwe
Aktualizacje na żywo Blackcaps vs Sri Lanka: 1. test, dzień 1 w Galle