Otwarte sklepy są prowadzone przez niezależnych przedsiębiorców i wpisują się w cel firmy polegający na zwiększaniu swojej obecności poprzez wspieranie lokalnych detalistów.
Spar Polska otworzył trzy nowe sklepy w całym kraju w ramach celu zwiększenia obecności na rynku i wsparcia lokalnych sprzedawców. Wszystkie trzy otwarte lokalizacje są obsługiwane przez niezależnych przedsiębiorców na licencji Spar i będą korzystać z niedawnej inwestycji firmy w jej zdolności logistyczne.
Ta podmarka jest teraz w stanie często zapewniać detalistom dostawy na czas. Inwestycja w obiekty, infrastrukturę i system zaopatrzenia wzmocniła ofertę firmy dla polskich przedsiębiorców chcących rozwijać swój biznes.
Najnowsi detaliści, którzy dołączyli do organizacji, odzwierciedlają wezwanie przedsiębiorcy do pozostania niezależnym przy jednoczesnym korzystaniu z praktyk eksperckich, które firma ma do zaoferowania. Zwiększenie asortymentu dostępnego za pośrednictwem marki obejmuje produkty wartościowe, ekologiczne, organiczne i luksusowe, wspierające kompletną ofertę dla klientów.
Koncentracja detalisty na świeżej żywności i rozwiązaniach typu convenience, takich jak Bean Tree Café serwująca świeżą kawę, panini, kanapki i delikatesy, uzupełnia ogólną ofertę.
Jak informowaliśmy w rocznym przeglądzie SPAR International 2021, roczna sprzedaż detaliczna wzrosła o 20% przy średnim rocznym kursie wymiany do 385,3 mln euro.
Powiązane treści
omówić
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu