Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Spadek liczby przypadków Virgin Media: Klienci usług szerokopasmowych grożą gniewnym odejściem z powodu awarii

Spadek liczby przypadków Virgin Media: Klienci usług szerokopasmowych grożą gniewnym odejściem z powodu awarii

Virgin Media ponownie przestało działać po tym, jak dostawca przeprosił za wcześniejszą awarię

Klienci Virgin Media grożą, że opuszczą alternatywnych dostawców Internetu po tym, jak dostawca usług telekomunikacyjnych przeprosił za awarie, które spowodowały, że we wtorek rano tysiące osób przestało działać.

Klienci skarżyli się nie tylko na odcięcie ich połączeń internetowych, ale także na to, że byli sfrustrowani otrzymaną obsługą klienta.

Jednak problem nie trwał wystarczająco długo, aby klienci mogli wystawić automatyczną rekompensatę.

Virgin Media jest zarejestrowana w systemie automatycznych odszkodowań Ofcom, w ramach którego gospodarstwa domowe mają prawo do 9,33 GBP za każdy dzień zakłócenia ich usług. Jednak nie zaczyna się to, dopóki klienci nie doświadczą dwóch dni przestoju.

Przewoźnik powiedział około 11:30 we wtorek, że naprawił problemy, które zaczęły się około 2 w nocy, zgodnie z danymi z Downdetector, strony śledzącej awarie.

Jednak o 17:25 firma ponownie przeprosiła, mówiąc, że niektórzy klienci „widzieli powtórkę poprzedniego problemu”.

Czytaj więcej: Najlepsi dostawcy usług szerokopasmowych w Wielkiej Brytanii

Skąd wiesz, czy Twój internet przestał działać — czy to tylko Ty

1680714053

Awarie Virgin Media: co się do tej pory wydarzyło?

Virgin Media przestało współpracować z tysiącami użytkowników w Wielkiej Brytanii we wtorek rano, pozostawiając klientów bez dostępu do usług internetowych.

Użytkownicy Virgin Media w mediach społecznościowych skarżyli się, że Wi-Fi i łącza szerokopasmowe nie działają, podczas gdy monitor awarii Internetu DownDetector pokazał tysiące raportów.

„Zdajemy sobie sprawę z problemu, który ma wpływ na usługi szerokopasmowe dla klientów Virgin Media, a także nasze call center” – powiedział Virgin Media we wtorkowym oświadczeniu.

„Nasze zespoły pracują obecnie nad identyfikacją i rozwiązaniem problemu tak szybko, jak to możliwe, i przepraszamy klientów, których to dotyczy”.

Przewoźnik powiedział około 11:30 we wtorek, że naprawił problemy, które zaczęły się około 2 w nocy, zgodnie z danymi z Downdetector, strony śledzącej awarie.

Jednak o 17:25 firma ponownie przeprosiła, mówiąc, że niektórzy klienci „widzieli powtórkę poprzedniego problemu”.

Virgin Media napisała na Twitterze: „Niestety, zaobserwowaliśmy nawrót poprzedniego problemu, który powodował sporadyczne problemy z łącznością szerokopasmową u niektórych klientów Virgin Media. Jeszcze raz przepraszamy osoby, których to dotyczy, nasze zespoły nadal ciężko pracują, aby znaleźć i rozwiązać problem główną przyczynę problemu”.

READ  Oszczędzający powinni być ostrzegani o lepszych ofertach, Financial Conduct Authority (FCA) i organ nadzorujący dane ostrzegają banki

Dostawca usług telekomunikacyjnych jest zarejestrowany w systemie automatycznych rekompensat Ofcom, w ramach którego gospodarstwa domowe mają prawo do 9,33 GBP za każdy dzień zakłócenia ich usług. Jednak nie zaczyna się to, dopóki klienci nie doświadczą dwóch dni przestoju.

Oznacza to, że klienci nie otrzymają żadnej rekompensaty, ponieważ od zgłoszenia awarii do zgłoszenia przez firmę, że problem został naprawiony, minął mniej niż jeden dzień.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023 18:00

1680710453

Czy Virgin Media upadło? Skąd wiesz, czy Twój internet przestał działać — czy to tylko Ty

Jeśli korzystasz z Virgin Media, istnieje wiele sposobów, aby dowiedzieć się, czy jakiekolwiek problemy z Internetem są naprawdę związane z twoim dostawcą Internetu – czy tylko z tobą – niezależnie od tego, czy są dostarczane przez firmę, czy przez innych – aby dowiedzieć się, co się dzieje z twoim połączenie.

Jeśli Internet przestanie działać, pierwszą rzeczą do zrobienia jest sprawdzenie innego urządzenia, jeśli masz je pod ręką. Jeśli to również nie zadziała, oznacza to, że coś jest nie tak z połączeniem, a nie tylko z konkretnym komputerem lub połączeniem telefonicznym.

Po tym może warto zrestartować router: po prostu go wyłącz i włącz ponownie po włączeniu zasilania. Chociaż jest to irytujące, może również rozwiązać wiele problemów z Internetem, resetując połączenie i przywracając działanie.

Tam możesz się zalogować i przetestować połączenie oraz sprzęt. Możesz także postępować zgodnie z instrukcjami, aby uzyskać pomoc dotyczącą sprzętu, który nie działa, jeśli jest to usterka, a nie problem tymczasowy.

Jeśli nie masz ochoty się logować, możesz użyć sprawdzania obszaru, aby wprowadzić swój kod pocztowy i sprawdzić, czy są jakieś lokalne problemy.

Oczywiście strony te nie zawsze mogą być natychmiast aktualizowane. Jeśli chcesz czegoś szybszego, możesz spróbować Strona Kashif pod Virgin Mediaktóry poinformuje Cię, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z działaniem.

Ta strona działa na podstawie raportów użytkowników i postów w mediach społecznościowych, jednak może działać nieprawidłowo i nie zawsze jest niezawodna. Jeśli jednak liczba wygląda na wysoką, a histogram jest czerwony, oznacza to, że może występować powszechny problem.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023, 17:00

1680706853

Klienci Virgin Media grożą odejściem rozczarowani odszkodowaniem

„Niestety, zaobserwowaliśmy nawrót poprzedniego problemu, który powodował sporadyczne problemy z łącznością szerokopasmową u niektórych klientów Virgin Media” – poinformowała wówczas firma.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023, 16:00

1680700178

Klienci usług szerokopasmowych grożą rezygnacją ze złości z powodu przerw w dostawie

Klienci Virgin Media grożą, że opuszczą alternatywnych dostawców Internetu po tym, jak dostawca usług telekomunikacyjnych przeprosił za awarie, które spowodowały, że we wtorek rano tysiące osób przestało działać.

Klienci skarżyli się nie tylko na odcięcie ich połączeń internetowych, ale także na to, że byli sfrustrowani otrzymaną obsługą klienta.

Jednak problem nie trwał wystarczająco długo, aby klienci otrzymali automatyczną rekompensatę.

Virgin Media jest zarejestrowana w systemie automatycznych odszkodowań Ofcom, w ramach którego gospodarstwa domowe mają prawo do 9,33 GBP za każdy dzień zakłócenia ich usług. Jednak nie zaczyna się to, dopóki klienci nie doświadczą dwóch dni przestoju.

Przewoźnik powiedział około 11:30 we wtorek, że naprawił problemy, które zaczęły się około 2 w nocy, zgodnie z danymi z Downdetector, strony śledzącej awarie.

Jednak o 17:25 firma ponownie przeprosiła, mówiąc, że niektórzy klienci „widzieli powtórkę poprzedniego problemu”.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023 14:09

1680699642

ICYMI: Odzyskiwanie łącza szerokopasmowego Virgin Media po awarii

Virgin Media poinformowało, że przywróciło usługi szerokopasmowe dla klientów po powszechnej awarii we wtorek rano, w wyniku której ludzie mieli trudności z dostępem do Internetu.

Virgin Media poinformowało na Twitterze: „Przywróciliśmy usługi szerokopasmowe dla klientów, ale uważnie monitorujemy sytuację, podczas gdy nasi inżynierowie kontynuują dochodzenie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności”.

Jednak w odpowiedziach na tweeta kilku użytkowników stwierdziło, że nadal mają problemy.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023 14:00

1680696042

Virgin Media publikuje aktualizację wynagrodzeń

Klienci Virgin Media, których dotknęła awaria, która uniemożliwiła im dostęp do Internetu od wtorku rano, nie otrzymają jak dotąd odszkodowania.

Virgin Media jest zarejestrowana w systemie automatycznych odszkodowań Ofcom, w ramach którego gospodarstwa domowe mają prawo do 9,33 GBP za każdy dzień zakłócenia ich usług. Jednak nie zaczyna się to, dopóki klienci nie doświadczą dwóch dni przestoju.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023 13:00

1680692427

Virgin Mobile jest jednym z najbardziej narzekanych operatorów komórkowych – Ofcom

Ofcom wezwał firmę energetyczną Shell do „przejęcia kontroli” nad reklamacjami łączy szerokopasmowych i stacjonarnych po tym, jak firma przyciągnęła znacznie większe wolumeny niż inni dostawcy.

BT Mobile, Virgin Mobile i iD Mobile należą do operatorów telefonii komórkowej, którzy zgłaszają najwięcej skarg, zgodnie z najnowszymi danymi regulatora.

Ofcom powiedział, że Virgin Media nadal generuje większość skarg dotyczących płatnej telewizji.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023 12:00

1680688827

Obejrzyj: Virgin Media nie działa dla użytkowników w całej Wielkiej Brytanii

Virgin Media nie działa: usługa nie działa dla użytkowników w całej Wielkiej Brytanii

Marta Mashardy5 kwietnia 2023 11:00

1680685227

Virgin Media została dwukrotnie zmuszona do przeprosin za awarię łącza szerokopasmowego

Virgin Media musiała przeprosić po raz drugi w ciągu 24 godzin we wtorek za awarię łącza szerokopasmowego, przez którą ludzie mieli problemy z dostępem do Internetu.

Przewoźnik powiedział około 11:30 we wtorek, że naprawił problemy, które zaczęły się około 2 w nocy, zgodnie z danymi z Downdetector, strony śledzącej awarie.

Jednak o 17:25 firma ponownie przeprosiła, mówiąc, że niektórzy klienci „widzieli powtórkę poprzedniego problemu”.

Virgin Media napisała na Twitterze: „Niestety, zaobserwowaliśmy nawrót poprzedniego problemu, który powodował sporadyczne problemy z łącznością szerokopasmową u niektórych klientów Virgin Media. Jeszcze raz przepraszamy osoby, których to dotyczy, nasze zespoły nadal ciężko pracują, aby znaleźć i rozwiązać problem główną przyczynę problemu”.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023 10:00

1680681627

Virgin Media twierdzi, że po przerwie w dostępie do Internetu przywrócono dostęp do Internetu

Virgin Media poinformowało, że przywróciło usługi szerokopasmowe dla klientów po powszechnej awarii we wtorek rano, w wyniku której ludzie mieli trudności z dostępem do Internetu.

Przewoźnik powiedział około 11:30 we wtorek, że naprawił problemy, które zaczęły się około 2 w nocy, zgodnie z danymi z Downdetector, strony śledzącej awarie.

W tym momencie nastąpił gwałtowny wzrost zgłoszeń na stronie internetowej Virgin Media o problemach, a kolejny szczyt pojawił się około 7 rano.

Virgin Media poinformowało na Twitterze: „Przywróciliśmy usługi szerokopasmowe dla klientów, ale uważnie monitorujemy sytuację, podczas gdy nasi inżynierowie kontynuują dochodzenie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności”.

Marta Mashardy5 kwietnia 2023 09:00