BellaBot i KettyBot to nowe dodatki do obsługi klienta firmy we Wrześni.
Shell wdrożył dwa roboty dla swojej stacji paliw we Wrześni w Polsce. BellaBot i KettyBot nawiązały współpracę z istniejącym personelem na miejscu, aby zapewnić usługi przyjazne dla klienta i poprawić jakość sprzedaży detalicznej. Według firmy jest to pierwsza sprawa tocząca się przed sądem w Europie.
„Po raz kolejny w tym roku jako Shell Polska wprowadzamy pionierskie rozwiązanie na polski rynek, tym razem w kontekście oferty pozapaliwowej. To wyjątkowa oferta.
Oba roboty są wyposażone w czujniki 3D i nową modułową obudowę, która umożliwia natychmiastową reakcję na potencjalne przeszkody w ciągu 0,5 sekundy. BellaBot skupia się na dostarczaniu produktów zamówionych przez klientów bezpośrednio do ich stolika.
„Do tej pory przedmioty zamówione w strefie Bistro stacji we Wrześni były odbierane osobiście przez klientów, a kampanie reklamowe wyświetlały się na monitorach LCD. Jestem bardzo dumny z tego, że mój zespół odnosi dalsze sukcesy. O innowacjach w naszej ofercie” – dodał Kielak-Łokietek.
BellaBot może kontaktować się z klientami przy stole, aby poinformować ich o zamówieniach i numerze stolika za pomocą komunikatów głosowych i zachęcić ich do podnoszenia jedzenia za pomocą latarek na tacy. Dostępne są również multimodalne funkcje komunikacji głosowej, świetlnej i dotykowej AI. Jest przeznaczony do dostarczania czterech zamówień jednocześnie, zatrzymywania się pod dowolnym kątem i wyjścia, gdy tylko zostanie wykryta przeszkoda.
Dla KettyBot jego głównym obszarem pracy jest obszar wylotowy stacji Shell we Wrześni. Urządzenie ma za zadanie witać klientów, informować o aktualnych kampaniach reklamowych oraz zachęcać do korzystania z części cateringowej.
powiązana zawartość
Omówić
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu