Boeing 757 Sił Powietrznych, który przewozi Premiera podczas lotów zagranicznych, miał w ostatnich latach tysiące awarii mechanicznych i sześć wypadków.
Szczegóły dotyczące awarii mechanicznych i kosztów konserwacji, uzyskane przez rzecznika obrony ACT, dr Jamesa McDowella, pokazują, że od października 2017 r. na obsługę dwóch Boeingów wydano ponad 70 milionów dolarów.
Miesięczne zestawienie pokazuje, że styczeń i kwiecień tego roku należały do najdroższych, a każdego miesiąca wydano ponad 6 milionów dolarów. W maju rozbił się jeden z dwóch samolotów W Waszyngtonie podczas podróży z premierem.
„To nie są koszty operacyjne, to tylko konserwacja i naprawa. Aby wydać takie pieniądze na dwa samoloty od końca 2017 r., można by pomyśleć, że minister wcześniej poszukałby pieniędzy lub wymyślił, jak to wymienić.
Czytaj więcej:
* Oba samoloty Sił Powietrznych spędzają dwa tygodnie bez pracy
* Iran nie da Boeingowi czarnej skrzynki po 176 ofiarach katastrofy ukraińskiego samolotu
* „Pęknięcia marynowane” znalezione w ostatnich 737
„Oczywiście trzeba je wymienić”.
McDowell powiedział, że dwa Boeingi – które mają prawie trzy dekady – miały „niezwykłą liczbę” awarii.
Od października 2017 r. oba samoloty 757 miały łącznie 1561 awarii mechanicznych, które miały miejsce, gdy samoloty nie były objęte planowaną konserwacją. Podczas konserwacji zarejestrowano łącznie 2733 awarie.
Zdarzyło się również sześć incydentów związanych z bezpieczeństwem, które wymagały od samolotu zmiany kierunku lub przerwania misji.
„Kazałem tym samolotom latać ważnych ludzi na całym świecie, urzędników państwowych, a ostatnio premiera, i naprawdę może być problem z bezpieczeństwem… Czy to najbezpieczniejszy sposób transportu takich ludzi?” powiedział McDowell.
Powiedział, że rząd musi „przestać kopać w dół” i zastąpić Boeinga.
Powiedział, że jeśli ACT będzie w rządzie, będzie dążył do zwiększenia wydatków na obronę do 2% produktu krajowego brutto (PKB), co byłoby do zniesienia w ramach jego planu cięcia wydatków rządowych gdzie indziej.
Według rządu wydatki na obronę w 2020 r. osiągnęły 1,54%
Minister obrony Benny Henari w zeszłym tygodniu Poinformuj komisję, że rząd wkrótce podejmie „ważne decyzje” w sprawie wydatków na obronę.
W odpowiedzi na pisemne pytania parlamentarne McDowella powiedział, że Departament Obrony jest na wczesnym etapie, „fazie wstępnej”, aby rozważyć wymianę samolotu.
„Nie podjęto żadnych decyzji o wymianie samolotu” – powiedział Henari.
Szef Sztabu Lotniczego, marszałek sił powietrznych Kevin Short, powiedział na rozprawie Pojawiły się różne problemy związane z dostępnością samolotów.
Naprawy silnika Boeinga 757, które kiedyś trwały 90 dni, teraz trwają 300 dni i trzeba było kupić dwa dodatkowe silniki, aby zapewnić dostępność.
Przylatujące nowe samoloty. Siły Zbrojne otrzymają w przyszłym roku nowe samoloty P8 Poseidon i Hercules, zakupione przez poprzedni rząd koalicji Partii Pracy.
rewizja: Dwa Boeingi 757 Sił Powietrznych mają prawie trzy dekady, a nie dwie dekady. Samolot został zakupiony przez Siły Powietrzne w 2003 roku. (Aktualizacja: środa 29 czerwca 2022 o 20:50)
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Obietnice wyborcze Kamali Harris przypominają obietnice Jacindy Ardern
Wybory w USA: Joe Biden mógł pomóc Trumpowi w jego „śmieciowych” gafach.
Wydarzenie Trumpa w Madison Square Garden zostało zakłócone prymitywnymi uwagami wstępnymi