Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Samochody elektryczne są poniżej reklamowanego zasięgu

Samochody elektryczne są poniżej reklamowanego zasięgu

Szacuje się, że na drogach Wielkiej Brytanii jeździ 456 000 samochodów z napędem wyłącznie elektrycznym, a liczba ta szybko rośnie. Badanie wykazało, że 49 procent brytyjskich kierowców, którzy chcą kupić samochód, wybrałoby samochody elektryczne.

Producenci są prawnie zobowiązani do testowania wszystkich pojazdów elektrycznych zgodnie z tym samym oficjalnym standardem – do przeprowadzenia ogólnoświatowego zharmonizowanego badania pojazdów lekkich (WLTP) i opublikowania tylko tych wyników.

ale kto? Powiedziała, że ​​wierzy, że test WLTP „ma silną tendencję do przeceniania wydajności i późniejszego zasięgu pojazdów elektrycznych (EV) w porównaniu z naszymi testami – a liczba ta może się znacznie różnić”.

Powiedział, że jego testy w laboratoriach, na torach i drogach są bardziej rygorystyczne niż testy innych organizacji, a każdy samochód pokonuje około 500 mil.

W testach przeprowadzonych przez Witch? Samochody średniej wielkości pokonały 151 mil w porównaniu z oficjalną średnią WLTP wynoszącą 205 mil, podczas gdy mniejsze samochody pokonały 104 mile, w porównaniu z oficjalną średnią 128 mil.

Jeśli chodzi o poszczególne modele, ostatnio zaktualizowana wersja Podwójny silnik Polestar 2 Pokonał 247 mil, czyli o 55 mniej od oficjalnego zasięgu.

Volkswagen 4 GTX ID (2021) pokonało 193 mile, w porównaniu z oficjalnym zasięgiem 300, podczas gdy Golf elektroniczny (2014 do 2020) Udało mi się pokonać 125 mil w porównaniu z oficjalnym zasięgiem 186 mil.

ale BMW iX (2021) przeciwstawił się trendowi, biegnąc dwie mile poza oficjalny zasięg 380 mil. The Mercedes-Benz EQV (2020) poradził sobie stosunkowo dobrze, przebiegł 202 mile w porównaniu z oficjalnym zasięgiem 213 mil, podczas gdy był Audi E-Tron (2019) Udało mi się pokonać 227 mil w porównaniu z oficjalnym zasięgiem 241 mil.

Volkswagen powiedział, że nie może komentować liczb, ponieważ nie widział jeszcze raportu. Powiedziała jednak, że liczby WLTP mogą się różnić w zależności od wyposażenia zamontowanego w każdym pojeździe, podczas gdy rzeczywisty zasięg zależy od stylu jazdy, prędkości i innych czynników. Polestar odmówił komentarza.

READ  Wystawa zewnętrzna poświęcona dziejom podróży Żydów polskich do miast Europy Wschodniej

„Opublikowane wartości zasięgu dla BMW iX i wszystkich samochodów sprzedawanych w Wielkiej Brytanii są oparte na testach laboratoryjnych WLTP, a prawdziwy zasięg będzie zależał od wielu czynników” – powiedział BMW.

Mike Howes, dyrektor generalny Automobile Manufacturers Association i Dealers Industry Group, powiedział: „Testowanie WLTP jest regulowane przez władze rządowe i to właśnie te wyniki – i tylko te wyniki – producenci muszą publikować zgodnie z prawem.

„Jednak zawsze będzie różnica między testami laboratoryjnymi a testami w świecie rzeczywistym, a także między testami formalnymi i nieformalnymi, ponieważ standardy i metodologia mogą się różnić”.