Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Rynek na 7 ulicy: nazwa jest nowa, ale misja pozostaje bez zmian

Rynek na 7 ulicy: nazwa jest nowa, ale misja pozostaje bez zmian

Sponsorowane przez:

Partnerzy Charlotte Center City Rozwija śmiałą wizję i uruchamia strategie i działania, które sprawiają, że Charlotte Center jest przyjaznym, sprawiedliwym, tętniącym życiem gospodarczo, bogatym kulturowo i ukochanym miejscem.

Kawa, hamburgery, wino, wegetariańskie jedzenie i nie tylko – wszystko to można znaleźć w The Market przy 7th Street, co jest zmianą w powietrzu, ponieważ The Market świętuje swoją dziesiątą rocznicę tej jesieni.

Rynek oddziela się od innych hal gastronomicznych, ponieważ jest to również organizacja non-profit, prowadzona przez Charlotte Center City Partners przy wsparciu finansowym sponsorów korporacyjnych.

Oprócz bycia popularnym miejscem spotkań, główną misją rynku jest zapewnienie początkującym przedsiębiorcom przestrzeni i wskazówek, dzięki którym ich pomysły na małe firmy staną się rzeczywistością.

CEO Chris Clawden opisuje to jako „bezpieczne i wspierające” środowisko, w którym startupy mogą się rozwijać i prosperować.

Więc co się zmieniło?

Na początek rynek ma nieco nową nazwę. Nie nosi już nazwy The 7th Street Public Market. Dzięki nowej nazwie zawiera nowe logo, nową czcionkę logo i nowe kolory. Nowa marka będzie wprowadzana etapami w nadchodzących miesiącach.

Clauden powiedział, że nowa nazwa ma lepiej odzwierciedlać rolę rynku jako oryginalnego inkubatora kulinarnego i handlu detalicznego Charlotte.

„Charlotte zawsze była miastem przemysłu i kreatywności” – powiedział. „Rynek na Siódmej Ulicy pokazuje tę pomysłowość, aby wszyscy mogli się nią dzielić”.

Lista dostawców na rynku obejmuje wschodzących szefów kuchni, restauratorów, przedsiębiorców, rzemieślników i producentów.

Inne zmiany będą obejmować:

  • Więcej wydarzeń, takich jak muzyka na żywo, pary serów i win, podpisywanie książek i wyskakujące okienka od szefów kuchni i przedsiębiorców
  • Zmodernizowane patio z grzejnikami i dodatkowym oświetleniem
  • Nowe znaki drogowe
  • Zoptymalizowane Wi-Fi, aby zaprosić więcej pracowników zdalnych.

Ostatecznym celem jest przyciągnięcie większej liczby odwiedzających, powiedział Clawden, co oznacza więcej biznesu dla najemców, którzy wynajmują tam powierzchnie.

Za straganami z jedzeniem

W ostatnią sobotę mała grupa uczniów ze szkoły Charlotte Lab ustawiła stoliki przed rynkiem wzdłuż 7th Street, mając nadzieję na prawdziwą lekcję przedsiębiorczości.

Sprzedano trochę jedzenia. Inni sprzedawali wyroby rzemieślnicze. Wszyscy byli tam, aby nauczyć się podstaw prowadzenia małej firmy.

Dekia Greer, nauczycielka przedmiotów ścisłych w siódmej klasie szkoły, wie z pierwszej ręki, jak ważna jest nauka podstaw biznesu. Produkowany przez Ciebie wegański lakier do paznokci jest sprzedawany na rynku. Powiedziała, że ​​uważa, że ​​dobrym pomysłem byłoby, aby jej studenci byli ugruntowani w biznesie. Więc współpracowałem z urzędnikami targowymi, aby zorganizować sobotnią wycieczkę.

Oprócz sprzedawania swojego wegańskiego lakieru do paznokci na rynku, nauczycielka siódmej klasy Dekia korzysta z Jarir Market, aby dać niektórym swoim uczniom lekcję przedsiębiorczości. (metro Q-City)

„Uczy ich obsługi klienta. Uczy umiejętności interpersonalnych, dzięki czemu mogą rozmawiać z każdym w dowolnym momencie o wszystkim, ponieważ rozmawiają o swoim biznesie przed zupełnie obcymi ludźmi.”

Nzinga Wilson, siódmoklasistka w szkole, sprzedawała swój wegański błyszczyk do ust pod nazwą Nzinga’s Closet.

James Brown, kolejny siódmoklasista, sprzedawał drewniane markery w kształcie łyżek, które ogrodnicy mogli wykorzystać do identyfikacji swoich roślin.

Powiedział: „Początkowo zacząłem, gdy chciałem używać markerów do mojego osobistego ogrodu, ale kiedy dołączyłem do tej klasy w Charlotte Lab, odkryłem, że prawdopodobnie mógłbym sprzedać te markery”.

Nzinga Wilson, uczennica siódmej klasy Charlotte Lab School, produkuje i sprzedaje wegański błyszczyk do ust pod nazwą Nzinga’s Closet. Powiedziała, że ​​praca w biznesie nauczyła ją doceniać produkty kosmetyczne stworzone z myślą o jej odcieniu skóry. (metro Q-City)
Jamesa Browna, Siódma równiarka w Charlotte Lab School produkuje drewniane markery w kształcie łyżek, których ogrodnicy mogą używać do oznaczania swoich roślin. (metro Q-City)

Brown powiedział, że doświadczenie nauczyło go, jak wyceniać swoje produkty, jak tworzyć atrakcyjną ofertę i jak efektywnie pracować podczas wybijania się.

Jako dorosła przedsiębiorca związana z The Market, Jarir powiedział, że rynek pomógł jej zdobyć wegański lakier do paznokci przed potencjalnymi klientami.

„Wiesz, dziewięć razy na dziesięciu właściciele małych firm nie mają pieniędzy na reklamę lub duże reklamy” – powiedziała. „Więc bycie tutaj, tuż obok Blue Line, w środku Uptown, daje nam dostęp do publiczności, której normalnie nie mamy. Więc to świetna okazja, a opłaty sprzedawcy są idealne.”

Na rynku Jennifer Koppel powiedziała, że ​​tego dnia była zbyt zajęta, by rozmawiać z jakimkolwiek reporterem. Ona i jej współpracownicy mieli trudności z obsługą głodnych kupujących, którzy stali w kolejce przed SC Cafe.

Jennifer Koppel, dyrektor wykonawczy Fundacji Rozwoju Społeczności Przyjaźni, powiedziała, że ​​organizacja non-profit otworzyła SC Cafe, kawiarnię na rynku na 7th Street, po tym, jak pandemia wywarła wpływ na działalność cateringową organizacji. (metro Q-City)

Kawiarnia jest jednym z najnowszych najemców na rynku i od sierpnia serwuje tam posiłki. Restauracja jest filią firmy cateringowej Sweet Creations, której właścicielem jest niedochodowa Fundacja Rozwoju Społeczności Przyjaźni, misyjne ramię Kościoła Baptystów Misjonarzy Przyjaźni.

Coble, dyrektor wykonawczy Centers for Disease Control and Prevention, powiedział, że Sweet Creations otworzyło kawiarnię po tym, jak pandemia wywarła wpływ na działalność restauracyjną, która zatrudnia bezdomne kobiety. Generuje również dochód na inne działania Kościoła na rzecz pomocy.

„Powiem, że bycie na rynku i bycie częścią tej społeczności świetnie do nas pasowało, ponieważ jest to społeczność i to właśnie robimy” – powiedział Koppel.

Rynek, powiedział Clauden, jest czymś więcej niż tylko aniołem; Jego zespół zapewnia również praktyczne wskazówki dotyczące konkretnych tematów, takich jak obsługa kontrahentów, bankowość, księgowość, zasoby ludzkie i prawo pracy.

Coble powiedział, że w miarę jak restauracje i firmy gastronomiczne wciąż mają trudności ze znalezieniem pracowników, na rynku niedawno zorganizowano małe targi pracy dla swoich dostawców.

Powiedziała jednak, że jedną z rzeczy, które najbardziej lubiła na rynku, byli jej sąsiedzi — koledzy sprzedawcy, którzy chętnie pomagali, gdy potrzebna była pomoc.

„Pomagamy sobie nawzajem zbiorowo, niezależnie od tego, czy jest to partnerstwo i staramy się wspólnie robić promocje czy promocje, ale naprawdę staramy się wywyższać się nawzajem”, powiedziała, „ponieważ jeśli jeden ze sprzedawców ma się dobrze, jeśli przyprowadzisz ludzi , może przyjdą i coś kupią”. Nam i odwrotnie.

W Geno D’s Pizza, która specjalizuje się w pizzy w stylu Jersey Shore, właścicielka Gena DiPaolo powiedziała, że ​​z zadowoleniem przyjmuje „niezawodną pracę i pocztę pantoflową”, która przyciąga napływ klientów na jej rynek. DiPaolo otworzył Geno D ze swoim ojcem i ma nadzieję, że wykorzysta swoje dziedzictwo w tworzeniu autentycznej pizzy.

Janelle Doyle, właścicielka It Poppin! Gourmet Kettle Korn i jest w The Market od 2017 roku. Przypisuje The Market i jego zespołowi pomoc w rozwoju jej działalności. Doyle wykonała skok wiary i zrezygnowała z pracy w firmie, aby założyć firmę, która produkuje i sprzedaje ponad 60 smaków kukurydzy dla smakoszy.

Rynek może pomieścić do 14 sprzedawców, a jedenaście z tych miejsc jest obecnie wypełnionych.

Clauden powiedział, że jego zespół wkrótce rozpocznie przegląd aplikacji dla trzech dostępnych przestrzeni. Potencjalni przedsiębiorcy powinni być przygotowani do przedstawienia biznesplanu i przedstawienia prezentacji, która powinna obejmować degustację.

„Społeczność chce większej różnorodności i więcej opcji etnicznych” – powiedział, odnosząc się do wyników niedawnej ankiety wśród klientów.

sprzedawców:

Zróżnicowana tabela — wyświetla szeroki wybór doskonałych win w cenach od 5 USD do ponad 1000 USD.

CLT Find — sklep detaliczny, który obsługuje ponad 80 producentów i sprzedaje pamiątki, prezenty, słodycze i akcesoria.

Geno D’s Pizza – Pizza w stylu The Jersey Shore, którą Geno D’s spędził 35 lat na doskonaleniu

Good Earth Essentials — sklep z kosmetykami i stylem życia zero waste na codzienne potrzeby

To Poppin! Kukurydza Gourmet Kettle – Smaki takie jak smażony kurczak, herbatniki i śmietana oraz gorące skrzydełka są lokalnymi ulubionymi.

Momo Station – Intensywnie aromatyzowane pierożki ze specjalnym ręcznie robionym sosem na wierzchu.

Nie tylko kawa – dla miłośników kawy

Sklep z serami Orrmana — oferuje szeroki wybór lokalnych i regionalnych serów oraz niektóre produkty rzemieślnicze

Rico Acai – Zdrowa przekąska lub zamiennik posiłku to miska acai zwieńczona owocami, dodatkami i masłem białkowym.

SC Café – południowa kawiarnia, z której wpływy przeznaczane są na rozwój siły roboczej dla bezdomnych samotnych kobiet

Viva Row – Zimne soki i surowe przekąski ułatwiające zdrowe wybory

Godziny otwarcia – od wtorku do soboty od 9:00 do 19:00; Niedziela 9.00-17.00

Strona internetowa – www.themarketat7thstreet.com

READ  Branża targowa prosi PM o zmianę klasy katalogu kluczy publicznych