Ryanair, który często żartuje na temat skarg i swojego stosunku do pasażerów, stara się ustanowić komitet doradczy dla klientów, aby pomóc liniom lotniczym „nadal ulepszać usługi dla gości”.
Firma podała, że szuka klientów z całej Europy, którzy dołączyliby do komitetu na spotkaniach w miastach na całym kontynencie, które rozpoczną się tej jesieni.
Powiedziała, że linia lotnicza pokryje loty i zakwaterowanie dla członków komisji i partnera przed pierwszym planowanym spotkaniem w Dublinie, co wymagałoby dwudniowego pobytu.
„Zalecenia wydane przez komitet nadadzą kształt programowi poprawy jakości obsługi klienta Ryanair do roku 2022, wzmacniając zobowiązanie Ryanaira do zapewniania najniższych cen, punktualnych lotów i doskonałej obsługi klienta” – powiedział Ryanair.
Wezwał do składania wniosków za pośrednictwem swojej strony internetowej przed 31 maja i powiedział, że wybrani wnioskodawcy zostaną powiadomieni przed 14 czerwca.
Dara Brady, dyrektor ds. Marketingu cyfrowego w Ryanair, dodała: „Cieszymy się, że możemy ogłosić powołanie pierwszego w historii zespołu doradczego klientów, który umożliwi klientom pomoc w ulepszaniu obsługi klienta i obsługi klienta Ryanair.
„Chociaż Ryanair jest nie do pobicia ze względu na niskie ceny, selekcję i punktualne loty, biorąc pod uwagę, że zwiększamy liczbę pasażerów do 200 milionów pasażerów rocznie (rocznie), jesteśmy zdeterminowani, aby nadal słuchać naszych klientów i ulepszać nasze służba im.
„Nowy Komitet Doradczy ds. Klientów zapewni nam bezpośrednie opinie klientów i zalecenia oraz pomoże nam zapewnić naszym gościom lepszą obsługę w 2022 roku i później.
„Gdy Ryanair wychodzi z pandemii COVID-19, klienci mogą oczekiwać dalszych ulepszeń w obsłudze nowych samolotów po niższych cenach”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa