To „Game On” dla branży e-sportowej. „Ponieważ konkurencyjne gry wideo są nadal integrowane z kulturą popularną, globalni inwestorzy, marki i media zwracają szczególną uwagę. Konsumenci również. W rzeczywistości w 2021 roku będzie 26,6 miliona widzów e-sportowych miesięcznie, co stanowi wzrost o 11,4% w porównaniu z 2020 r. według naszych szacunków”. To ważna wiadomość dla firm takich jak ESE Rozrywka Inc. (TSXV: ESE) (OTC: ENTEF), aCityvision Blizzard (NASDAQ: ATVI), Electronic Arts Company (NASDAQ:EA), Take-Two Interactive Software Inc. (NASDAQ: TTWO) i Holdingi motoryzacyjne Porsche (OTC: POAHY).
Ponadto „Azja i Pacyfik (APAC), Ameryka Północna i Europa to odpowiednio trzy największe rynki e-sportowe pod względem widowni i przychodów. Region APAC będzie stanowić ponad połowę (57%) globalnej oglądalności e-sportu w 2019 r., w porównaniu z Według Newzoo 51% w 2017 r. Tymczasem Ameryka Północna ma w tym roku wygenerować 300 mln USD przychodów z e-sportu, podczas gdy Europa ma osiągnąć 138 mln USD, według szacunków PricewaterhouseCoopers.
Spójrz na ESE Entertainment Inc. (TSXV: ESE) (OTC: ENTEF), na przykład
ESE Rozrywka Inc. ogłosił, że będzie kontynuował współpracę marketingową z Polskim Związkiem Motoryzacyjnym i Motocyklowym oraz oficjalnymi Mistrzostwami Polski Cyfrowych Motorsportu w celu świadczenia usług marketingowych dla Porsche Esports Sprint Challenge Poland (PESCP).
Organizatorami Porsche Esports Sprint Challenge Poland są ESE, Ragnar Simulators oraz Polska Federacja Motoryzacyjna i Motocyklowa.
Cyfrowe sporty motorowe zyskały na popularności w ciągu ostatnich kilku lat i stały się jedną z największych dyscyplin e-sportowych na świecie. Został oficjalnie uznany przez Fédération Internationale de l’Automobile, co zwiększa jego wiarygodność. Cyfrowe gwiazdy sportów motorowych osiągają poziom popularności porównywalny z ich prawdziwymi odpowiednikami i mogą budować udane kariery.
„Cyfrowe sporty motorowe stają się z roku na rok coraz ważniejsze, a niektórzy prawdziwi kierowcy – jak Junior Ayhankan Guven z Porsche – biorą udział w wyścigach zarówno na prawdziwych, jak i wirtualnych torach”. Mówi Paul Mazurek z Porsche Polska.
Porsche Esports Sprint Challenge Poland rozpocznie się 16 sierpnia fazą prekwalifikacyjną, która będzie się składać z trzech rund zakończonych wyścigami po 2 x 25 minut każda. Ośmiu kierowców z każdej rundy kwalifikacyjnej otrzyma miejsce w mistrzostwach. Główny sezon rozpocznie się 9 września na Hockenheimring i zakończy 28 października na Nordschleife. Format każdego wydarzenia pozostanie niezmieniony z piętnastominutowymi sesjami kwalifikacyjnymi, po których następują 2 x 25-minutowe wyścigi.
„PESCP 2021 zapowiada się ekscytująco: nowa platforma (iRacing) i przede wszystkim nowy format, który jest pierwszym krokiem w kształtowaniu ekosystemu wyścigowego Polskich Cyfrowych Samochodowych Mistrzostw. Zaufała nam Polska Federacja Motoryzacyjna i Motocyklowa, planujemy przekroczyć ich oczekiwania.Doświadczenie zdobyte podczas kursu pozwoli w poprzednim sezonie na więcej aktywności na wyższym poziomie.Jesteśmy bardzo zadowoleni z dalszej współpracy z Porsche Polska i podniesienia rangi e-sportowej marki Porsche, Jędrzej Steszewski, Dyrektor operacyjny UE, ESE Entertainment.
„Polski Związek Motoryzacyjny i Motocyklowy jest stroną odpowiedzialną za realizację strategii FIA w zakresie promocji i rozwoju cyfrowego sportów motorowych. Byliśmy jednym z pierwszych członków FIA, którzy ogłosili mistrzostwa Polski w cyfrowych sportach motorowych” – mówi Michał Sikora, Prezes Polskiego Związku Motoryzacyjnego i motocykli.
Mistrz PESCP otrzyma tytuł Mistrza Polski w Digital Motorsport podczas dorocznej gali Polskiego Związku Motoryzacyjnego i Motocyklowego. Ponadto trzech najlepszych zwycięzców Mistrzostw Porsche na torze zakwalifikuje się w ramach programu Porsche Driving Experience, a dwunastu najlepszych kierowców otrzyma miejsce w kolejnej edycji Mistrzostw Polski w Digital Motorsport.
Aby wziąć udział, gracze muszą mieć zainstalowany iRacing na swoim komputerze (szczegóły znajdują się w instrukcji wydarzenia tutaj: WWW.PORSCHEESPORTS.PL/#/MISTRZOSTWA).
Inne istotne zmiany z różnych rynków obejmują:
aCityvision Blizzard ogłaszać Wyniki za drugi kwartał 2021. „Jeśli chodzi o nasze wyniki finansowe, cieszymy się, że firma nadal osiąga dobre wyniki w drugim kwartale i pracujemy nad podniesieniem naszych oczekiwań na ten rok” – powiedział Bobby Kotik, dyrektor generalny Activision Blizzard. „Jesteśmy mocno skoncentrowani na dobrym samopoczuciu naszych pracowników i zobowiązujemy się do robienia wszystkiego, co w naszej mocy, aby zapewnić naszej firmie przyjazne, wspierające i bezpieczne środowisko, w którym wszyscy członkowie naszego zespołu mogą się dobrze rozwijać”.
Electronic Arts Company I Ogłoszono Code Masters GRID™ Legendy, wrażenia z jazdy na wysokich stawkach, które łączą emocje sportów motorowych, niesamowitą różnorodność wyścigów i wciągającą historię, która stawia gracza w centrum akcji. Dzięki słynnemu z serii wyścigów, GRID Legends zapewnia ekscytujące i nieprzewidywalne wyścigi na tradycyjnych torach wyścigowych i torach miejskich. W grze znajduje się również kreator wyścigów, który pozwoli graczom wybierać pojazdy z mieszanych klas i walczyć na wszystkich torach, w tym w lokalizacjach nowych miast, Londynu i Moskwy. GRID Legends ukaże się w 2022 roku na Xbox Series X | S i PlayStation®5, a także PlayStation 4, Xbox One i PC.
Take-Two Interactive Software Inc. wzmiankowany Lepsze niż oczekiwano wyniki za pierwszy kwartał roku obrotowego 2022 kończącego się 30 czerwca 2021 r. Ponadto firma odnowiła swoją prognozę na rok obrotowy 2022 kończący się 31 marca 2022 r. i przedłożyła wstępną prognozę na drugi kwartał roku obrotowego 2022, kończący się 30 września 2021 r.
Holdingi motoryzacyjne Porsche Uwaga, „Drugie wydanie Porsche Esports Challenge w Polsce, oficjalne Mistrzostwa Polski w Digital Motorsport, rozpoczną się i ponownie zagoszczą w oficjalnym kalendarzu Polskiego Związku Motoryzacyjnego. W 2021 roku konkurencja zmieni platformę gier z Assetto Corsa na iRacing. Kierowcy przesiądą się z Porsche Cayman GT4 Clubsport na Porsche 911 RSR, które obiecuje lepsze i bardziej intensywne wyścigi. Organizatorem i promotorem wydarzenia jest Ragnar Simulator, główny sponsor Porsche Polska, partner technologiczny iRacing oraz partner marketingowy ESE Entertainment. W drugim sezonie mistrzostw partnerem projektu będzie nadal marka Porsche, która jest ściśle związana ze sportami motorowymi i e-sportowymi zawodami. Porsche organizuje między innymi Porsche Tag Heuer Supersports Cup.
Zastrzeżenie prawne / Z wyjątkiem informacji historycznych przedstawionych w tym artykule, kwestie omawiane w tym artykule zawierają stwierdzenia dotyczące przyszłości, które są obarczone pewnym ryzykiem i niepewnością, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić od jakichkolwiek wyraźnych lub dorozumianych przyszłych wyników, wyników lub osiągnięć w takie preparaty. Winning Media nie jest zarejestrowany w żadnym organie regulacyjnym ds. finansów lub papierów wartościowych i nie zapewnia ani nie twierdzi, że udziela porad inwestycyjnych ani rekomendacji dla czytelników tego oświadczenia. Aby podjąć konkretne decyzje inwestycyjne, czytelnicy powinni zasięgnąć własnej porady. Winning Media otrzymuje wynagrodzenie za swoje usługi wyłącznie w formie wynagrodzenia pieniężnego. Zgodnie z umową, Winning Media zapłaciło trzy tysiące pięćset dolarów za usługi reklamowe i marketingowe ESE Entertainment Inc. przez ESE Entertainment Inc.. Kliknij tutaj Pełne wyłączenie odpowiedzialności.
Informacje kontaktowe:
2818047972
[email protected]
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”