18 grudnia, dzień po tym, jak Kate Middleton pojawiła się w czerwonym sweterku Miu Miu w swoim zwiastunie ITV, Royal Carols: Together at Christmas .
Nowe odkrycie dzięki kreatywnym zasobom pakiety projektowe Wynika z niego, że liczba wyszukiwań w Internecie „kurtki Miu Miu” wzrosła prawie dziesięciokrotnie w stosunku do średniej w ciągu jednego dnia, co stanowi bezprecedensowy wzrost liczby osób szukających kurtki Miu Miu w Google, zgodnie z analizą danych z wyszukiwarki Google. .
Kardigan Miu Miu Kate Middleton za 1350 funtów, z czerwonego kaszmiru, z białym kołnierzem Piotrusia Pana, kwiatowymi detalami i wzorami w romby, został sprzedany w Internecie zaledwie kilka dni po tym, jak księżna Cambridge ujawniła go w zwiastunie Royal Carols.
Rzecznik Design Bundles skomentował odkrycia: „Każdy projektant, który ma szczęście posiadać model Kate Middleton, jego produkty są stworzone na całe życie, tak jak wszystko, co nosi księżna Cambridge, wyprzedaje się w ciągu kilku dni, a kobiety na całym świecie chcą naśladować jej wygląd. Kardigan Miu Miu w głębokiej czerwieni Kate, przerywany błyszczącymi zwojami jej włosów, tworzy piękny świąteczny look, idealny na ten sezon.
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”