W całej branży gier wiele osób ciężko pracuje, aby gra była bardziej pozytywnym, integracyjnym i ostatecznie przyjemniejszym doświadczeniem dla wszystkich. Dokonywanie znaczących zmian w tym złożonym wyzwaniu wymaga współpracy w całej branży gier.
Dlatego Riot i Ubisoft współpracują w ramach partnerstwa technologicznego w celu opracowania bazy danych, która gromadzi dane w grze, aby lepiej szkolić oparte na sztucznej inteligencji narzędzia moderacji zapobiegawczej, które wykrywają i ograniczają destrukcyjne zachowanie w grze. Wszelkie zebrane dane, które umożliwiłyby identyfikację osoby przed udostępnieniem, zostaną usunięte.
Projekt badawczy „Zero szkód w komunikacji” jest pierwszym krokiem w wielobranżowym projekcie, którego celem jest przyniesienie korzyści wszystkim osobom grającym w gry wideo. Riot i Ubisoft są zgodne w swojej misji tworzenia struktur gier, które sprzyjają bardziej satysfakcjonującym doświadczeniom społecznościowym i unikają szkodliwych interakcji.
jako członkowie Sojusz Fair PlayObie firmy wierzą, że poprawę społecznej dynamiki gier online można osiągnąć jedynie poprzez komunikację, współpracę i wspólne wysiłki całej branży gier. Dzięki obszernemu katalogowi popularnych gier Ubisoftu i zaciekłym konkurencyjnym tytułom Riot, baza danych będąca wynikiem tego partnerstwa powinna obejmować szeroką gamę graczy i przypadków użycia, aby lepiej szkolić systemy sztucznej inteligencji w celu wykrywania i łagodzenia szkodliwych zachowań.
Ponieważ gry stają się coraz bardziej popularne na całym świecie, skala tego wyzwania tylko się powiększa. Dlatego Riot inwestuje w systemy sztucznej inteligencji, aby automatycznie wykrywać szkodliwe zachowania i wspierać bardziej pozytywne społeczności we wszystkich naszych grach. Możesz przeczytać więcej o Podejście Riot do dynamiki graczy Szczegółowo omawiamy wyzwania w grze i różne sposoby, w jakie działają nasze gry, aby im sprostać.
Zwiększanie integracji społeczności internetowych to ciągłe zadanie, które nigdy nie zostanie ukończone. Biorąc to pod uwagę, pracując razem, możemy wprowadzić znaczące ulepszenia. Zobowiązujemy się do podzielenia się w przyszłym roku z całą branżą tym, czego nauczyliśmy się z pierwszej fazy tej inicjatywy.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów