Lords Of The Fallen wypuściło poważną poprawkę poprawiającą wydajność dla borykającej się z problemami technicznymi gry Soulslike, która pomogła recenzjom na Steamie uniknąć „przeważnie negatywnej” wczesnej oceny, podczas gdy programiści Hexworks rozwiązali szereg największych problemów na PC.
Opublikowana dzisiaj łatka 1.1.191 miała na celu rozwiązanie czterech głównych problemów, które Hexworks określił jako przyczyny awarii Lords of the Fallen — co jest jednym z największych czynników prowadzących do napływu rozczarowujących opinii graczy w dniu premiery.
Jeden z największych problemów jest drobny i nie jest wyłącznie winą Hexworks: gracze po prostu nie zaktualizowali sterowników swoich kart graficznych, aby współpracowały z Lords of the Fallen przy użyciu najnowszego silnika Unreal Engine 5.
„Zaobserwowaliśmy, że przyczyną większości wypadków są nieaktualne sterowniki” – napisała firma Hexworks w swoim raporcie. Blog Steam.
Aby dać graczom przydatne przypomnienie, programiści dodali teraz wyskakujące okienko, które wyszuka najnowszy sterownik Nvidii lub AMD i wskaże im właściwy kierunek, aby pobrać aktualizację, jeśli jej potrzebują.
Inne problemy z kartą graficzną prowadzące do awarii obejmują problem ze stabilnością generowania klatek, który został tymczasowo wyłączony, aby często można było uzyskać bardziej niezawodne działanie na procesorach graficznych Nvidia z serii 40, co jest połączone z błędami wpływającymi na „GPU Pewne 30 i 40” series zawiesza się nawet wtedy, gdy gra jest ustawiona na automatyczne wykrywanie jakości grafiki.
Sytuację pogarsza fakt, że wielu graczy najwyraźniej próbuje wypchnąć swój sprzęt PC poza jego możliwości, zamiast polegać na automatycznym wykrywaniu przez grę najlepszych ustawień (które po aktualizacji powinny teraz działać bez żadnych awarii).
„Zauważyliśmy również, że spora liczba graczy włącza ustawienia, z którymi nie radzi sobie ich sprzęt, szczególnie w zakresie pamięci VRAM” – powiedział Hexworks. „Jeśli doświadczasz niestabilności, niskiej liczby klatek na sekundę, a nawet awarii (zwłaszcza awarii DX12), po prostu dotknij opcji „USTAW AUTOMATYCZNIE” w ustawieniach grafiki, a to najprawdopodobniej rozwiąże Twoje problemy.”
Ostatnim poważnym czynnikiem powodującym awarię był błąd w kodzie, który doprowadził do potencjalnej awarii po pierwszym filmie gry. Chociaż dla większości graczy problem powinien już zostać rozwiązany, Hexworks zaleca obejście dla tych, którzy go doświadczają, polegające na dodaniu „-nopsos” do linii uruchamiania gry w Steam, aby wyłączyć konto kompilacji shaderów w przypadku błędu.
Oprócz wyeliminowania głównych błędów, wprowadzono dodatkową poprawę wydajności polegającą na zapobieganiu zbyt długiemu utrzymywaniu się „utrzymującego się efektu wizualnego zapory echa gałki ocznej” podczas rzucania zaklęcia, co „potencjalnie wpływa na[ed] Wydajność w przypadku nadużycia”. Wcześniej sam nie grałem jeszcze w Lords of the Fallen, więc nie mam żadnego kontekstu dla tego, co większość z tego oznacza, ale jeśli chodzi o cokolwiek innego, cieszę się, że w tekście pojawia się sformułowanie „wybuch gałki ocznej”. uwagi do łatki.
Łatka zawiera również szereg zmian w balansie, w tym szereg osłabień wrogów, aby uczynić grę nieco mniej surową. Kierunek trafienia niektórych pocisków również został dostosowany, aby zapobiec reakcji gracza w złym kierunku, a obszar trafienia many Bezsłonecznego Motka pojawi się teraz kilka klatek później.
Tymczasem u bossa Ruinera jego standardowe obrażenia wzrosły o kilka punktów, podczas gdy jego atak tarczą ogniową, zdolność skoku i odrzucenie zostały nieco zmniejszone — zmiana, która według Hexworks „ma na celu utrzymanie wyzwania przy jednoczesnym ograniczeniu występowania jednorazowe strzały w późniejszych obszarach.” O grze.” Inny boss, Rejected Breed, nie będzie już przerywał jego kombinacji, niezależnie od tego, co zrobi gracz.
Jeśli karą jest dla ciebie konfrontacja z innymi graczami, nie będziesz już w stanie unikać kopnięć innych graczy – coś, co ma dać graczom więcej opcji podczas walki z barierą na wysokim poziomie. Myślę, że te opcje po prostu dają im duży but.
W Lords of the Fallen’s pojawiają się ulepszenia wydajności Ponad 5000 recenzji na Steamie Obecnie mam „mieszany” odbiór gry wśród graczy, z czego ponad połowa była pozytywna w momencie pisania tego tekstu. W połączeniu z niedawnym potwierdzeniem twórców, że gra „nigdy” nie będzie korzystać z kontrowersyjnej technologii antypirackiej Denuvo, Lords of the Fallen może być na dobrej drodze do zobaczenia łuku odkupienia w akcji.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów