Dublin – (Drut roboczy) – plik „Polska karta podarunkowa i informacje o rynku zachęt oraz przyszła dynamika wzrostu (The Data Book): Analiza wydatków według cyfrowych / elektronicznych kart podarunkowych, konsumentów detalicznych i korporacyjnych, najlepszych sprzedawców detalicznych, kanałów dystrybucji, wydarzeń, danych demograficznych – aktualizacja ze stycznia 2021 r.” Raport został dodany do ResearchAndMarkets.com Pokazać.
Rynek kart podarunkowych w 2020 r. Był napędzany przez szereg czynników, które wspierały wzrost w sektorach detalicznym i korporacyjnym. Kluczowe czynniki obejmowały rozwój handlu elektronicznego, zwiększoną adopcję w celu motywowania pracowników, którzy pracują zdalnie, prezenty cyfrowe, inicjatywy podjęte przez rząd, branżę hotelarską i turystyczną w celu ożywienia wzrostu. Chociaż COVID-19 wpłynął na rynek kart podarunkowych, spodziewane jest ponowne odbicie na rynku w nadchodzących kwartałach, zwłaszcza w pierwszej połowie 2021 r.
Branża kart podarunkowych w Polsce radziła sobie dobrze, radząc sobie ze spowolnieniem gospodarczym połączonym z negatywnymi nastrojami przedsiębiorców i konsumentów w związku z zakłóceniami spowodowanymi wybuchem COVID-19.
Historycznie rzecz biorąc, rynek kart podarunkowych w Polsce stale się rozwijał, a łączna roczna stopa wzrostu wyniosła 9,1% w latach 2016-2020. Według globalnego badania wydawców kart podarunkowych za czwarty kwartał 2020 r., Oczekuje się, że branża kart podarunkowych w tym kraju wzrośnie o 11,7% rok do roku, aby osiągnąć 1478,1 mln USD w 2021 r.
Pomimo wyzwań w perspektywie krótkoterminowej w 2021 r., Historia średnio- i długoterminowego wzrostu kart podarunkowych w Polsce pozostaje silna. Oczekuje się, że branża kart podarunkowych w Polsce będzie rosła stabilnie w pierwszej połowie 2021 r. I rekordowo silnym wzrostem w drugiej połowie 2021 r. Oczekuje się, że dynamika wzrostu będzie nadal rosła w okresie prognozy, rejestrując złożoną roczną stopę wzrostu na poziomie 9,2 % w okresie 2021-2025. Rynek kart podarunkowych w kraju wzrośnie z 1322,9 mln dolarów w 2020 roku do 2099 mln dolarów do 2025 roku.
Niniejszy raport zawiera szczegółową analizę danych centralnych rynku firmowych kart upominkowych i motywacyjnych wraz z zachowaniami konsumenckimi i dynamiką wydatków detalicznych w Polsce. Dzięki ponad 200 wskaźnikom KPI na poziomie kraju, raport ten zapewnia kompleksową wiedzę na temat dynamiki rynku kart upominkowych i motywacyjnych.
Raport zawiera nieprzetworzone dane wraz z ustrukturyzowanymi pulpitami nawigacyjnymi, wykresami i tabelami w interaktywnym formacie programu Excel.
Poniżej znajduje się podsumowanie ogólnokrajowych analiz trendów w sektorach kart podarunkowych:
-
Całkowity rynek prezentów.
-
Karty podarunkowe
-
Szczegóły sześciu kluczowych wskaźników wydajności: liczba kart będących przedmiotem obrotu, wartość obciążenia, wartość niewykorzystana, średnia wartość zakupu, średnia wartość transakcji i wartość transakcji.
-
Motywacje korporacyjne i karta lojalnościowa
-
Przeanalizuj cyfrową kartę podarunkową (elektroniczna karta podarunkowa)
-
Pętla otwarta i zamknięta
-
Zachowanie i zachowanie konsumentów
-
Wydatki detaliczne: dzieli wydatki detaliczne na sektory detaliczne (7 segmentów), aby zapewnić szczegółowy wgląd w zachowania konsumentów i dynamikę wydatków na zmieniające się karty podarunkowe.
-
Udział w rynku sprzedawców detalicznych: Podaje udział w rynku kart podarunkowych o obiegu zamkniętym przez głównych sprzedawców w Polsce.
-
Analiza kanałów dystrybucji: Zapewnia udział w rynku poprzez kanał dystrybucji – sprzedaż online kontra sprzedaż offline oraz sprzedaż własna kontra sprzedaż zewnętrzna.
Główni sprzedawcy detaliczni objęci programem obejmują:
-
Geronimo Martins SGPS SA
-
Schwarz Beteiligungs GmbH
-
Tesco plc
-
Auchan Group SA
-
Eurocash SA
-
Dirk Rossmann KG
-
Metro AG
-
Carrefour SA
-
Zoo Euro Net Seb
-
Inter IKEA Systems B.V.
Główne tematy:
1 Analityk Total Gift Spending w Polsce
II Analityk ds. Wydatków w handlu detalicznym upominkami konsumenckimi w Polsce
III Polska, analityk ds. Wydatków na upominki dla klientów korporacyjnych
IV Analityk Wydatków Kart Podarunkowych Polski
5 Karta podarunkowa analizatora wydatków cyfrowych Poland
6 Analiza wydatków na karty podarunkowe w Polsce według typu miasta
7 Polska Udział wydatków na karty podarunkowe według cech demograficznych i zachowań zakupowych
8 Analityk ds. Wydatków konsumenckich na karty upominkowe w Polsce
9 Analiza wydatków detalicznych konsumenckich kart upominkowych w Polsce według atrybutu pracy
10 Analiza okazjonalnych wydatków konsumenckich na karty upominkowe w Polsce
Spending Analyst konsumencka karta podarunkowa od 11. polskiej firmy
12 Analiza wydatków konsumenckich na kartach upominkowych w Polsce według atrybutu pracy
13 Analiza wydatków konsumenckich kart podarunkowych w Polsce według okazji
14 Analiza wydatków konsumenckich na kartach upominkowych w Polsce według wielkości firmy
15 Analiza wydatków konsumenckich na karty upominkowe dla firm w Polsce według wielkości firmy X Atrybut stanowiska
16 Analiza wydatków kart podarunkowych w Polsce według kanałów dystrybucji
17 Analiza wydatków kart podarunkowych w Polsce według sektora detalicznego
18 Analiza wydatków konsumenckich kart upominkowych w Polsce według sektora detalicznego
19 Analiza wydatków konsumenckich na karty upominkowe przez firmy w Polsce według sektora handlu detalicznego
20 Analiza udziału w rynku kart podarunkowych w Polsce przez głównych sprzedawców detalicznych
Aby uzyskać więcej informacji na temat tego raportu, odwiedź witrynę https://www.researchandmarkets.com/r/ctkaoz
O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com to wiodące na świecie źródło międzynarodowych raportów z badań rynkowych i danych rynkowych. Zapewniamy najnowsze dane na temat rynków międzynarodowych i regionalnych, głównych branż, głównych firm, nowych produktów i najnowszych trendów.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa