Dublin – (Drut roboczy) – plik „Polska karta podarunkowa i informacje o rynku zachęt oraz przyszła dynamika wzrostu (The Data Book): Analiza wydatków według cyfrowych / elektronicznych kart podarunkowych, konsumentów detalicznych i korporacyjnych, najlepszych sprzedawców detalicznych, kanałów dystrybucji, wydarzeń, danych demograficznych – aktualizacja ze stycznia 2021 r.” Raport został dodany do ResearchAndMarkets.com Pokazać.
Rynek kart podarunkowych w 2020 r. Był napędzany przez szereg czynników, które wspierały wzrost w sektorach detalicznym i korporacyjnym. Kluczowe czynniki obejmowały rozwój handlu elektronicznego, zwiększoną adopcję w celu motywowania pracowników, którzy pracują zdalnie, prezenty cyfrowe, inicjatywy podjęte przez rząd, branżę hotelarską i turystyczną w celu ożywienia wzrostu. Chociaż COVID-19 wpłynął na rynek kart podarunkowych, spodziewane jest ponowne odbicie na rynku w nadchodzących kwartałach, zwłaszcza w pierwszej połowie 2021 r.
Branża kart podarunkowych w Polsce radziła sobie dobrze, radząc sobie ze spowolnieniem gospodarczym połączonym z negatywnymi nastrojami przedsiębiorców i konsumentów w związku z zakłóceniami spowodowanymi wybuchem COVID-19.
Historycznie rzecz biorąc, rynek kart podarunkowych w Polsce stale się rozwijał, a łączna roczna stopa wzrostu wyniosła 9,1% w latach 2016-2020. Według globalnego badania wydawców kart podarunkowych za czwarty kwartał 2020 r., Oczekuje się, że branża kart podarunkowych w tym kraju wzrośnie o 11,7% rok do roku, aby osiągnąć 1478,1 mln USD w 2021 r.
Pomimo wyzwań w perspektywie krótkoterminowej w 2021 r., Historia średnio- i długoterminowego wzrostu kart podarunkowych w Polsce pozostaje silna. Oczekuje się, że branża kart podarunkowych w Polsce będzie rosła stabilnie w pierwszej połowie 2021 r. I rekordowo silnym wzrostem w drugiej połowie 2021 r. Oczekuje się, że dynamika wzrostu będzie nadal rosła w okresie prognozy, rejestrując złożoną roczną stopę wzrostu na poziomie 9,2 % w okresie 2021-2025. Rynek kart podarunkowych w kraju wzrośnie z 1322,9 mln dolarów w 2020 roku do 2099 mln dolarów do 2025 roku.
Niniejszy raport zawiera szczegółową analizę danych centralnych rynku firmowych kart upominkowych i motywacyjnych wraz z zachowaniami konsumenckimi i dynamiką wydatków detalicznych w Polsce. Dzięki ponad 200 wskaźnikom KPI na poziomie kraju, raport ten zapewnia kompleksową wiedzę na temat dynamiki rynku kart upominkowych i motywacyjnych.
Raport zawiera nieprzetworzone dane wraz z ustrukturyzowanymi pulpitami nawigacyjnymi, wykresami i tabelami w interaktywnym formacie programu Excel.
Poniżej znajduje się podsumowanie ogólnokrajowych analiz trendów w sektorach kart podarunkowych:
Całkowity rynek prezentów.
Karty podarunkowe
Szczegóły sześciu kluczowych wskaźników wydajności: liczba kart będących przedmiotem obrotu, wartość obciążenia, wartość niewykorzystana, średnia wartość zakupu, średnia wartość transakcji i wartość transakcji.
Motywacje korporacyjne i karta lojalnościowa
Przeanalizuj cyfrową kartę podarunkową (elektroniczna karta podarunkowa)
Pętla otwarta i zamknięta
Zachowanie i zachowanie konsumentów
Wydatki detaliczne: dzieli wydatki detaliczne na sektory detaliczne (7 segmentów), aby zapewnić szczegółowy wgląd w zachowania konsumentów i dynamikę wydatków na zmieniające się karty podarunkowe.
Udział w rynku sprzedawców detalicznych: Podaje udział w rynku kart podarunkowych o obiegu zamkniętym przez głównych sprzedawców w Polsce.
Analiza kanałów dystrybucji: Zapewnia udział w rynku poprzez kanał dystrybucji – sprzedaż online kontra sprzedaż offline oraz sprzedaż własna kontra sprzedaż zewnętrzna.
Główni sprzedawcy detaliczni objęci programem obejmują:
Geronimo Martins SGPS SA
Schwarz Beteiligungs GmbH
Tesco plc
Auchan Group SA
Eurocash SA
Dirk Rossmann KG
Metro AG
Carrefour SA
Zoo Euro Net Seb
Inter IKEA Systems B.V.
Główne tematy:
1 Analityk Total Gift Spending w Polsce
II Analityk ds. Wydatków w handlu detalicznym upominkami konsumenckimi w Polsce
III Polska, analityk ds. Wydatków na upominki dla klientów korporacyjnych
IV Analityk Wydatków Kart Podarunkowych Polski
5 Karta podarunkowa analizatora wydatków cyfrowych Poland
6 Analiza wydatków na karty podarunkowe w Polsce według typu miasta
7 Polska Udział wydatków na karty podarunkowe według cech demograficznych i zachowań zakupowych
8 Analityk ds. Wydatków konsumenckich na karty upominkowe w Polsce
9 Analiza wydatków detalicznych konsumenckich kart upominkowych w Polsce według atrybutu pracy
10 Analiza okazjonalnych wydatków konsumenckich na karty upominkowe w Polsce
Spending Analyst konsumencka karta podarunkowa od 11. polskiej firmy
12 Analiza wydatków konsumenckich na kartach upominkowych w Polsce według atrybutu pracy
13 Analiza wydatków konsumenckich kart podarunkowych w Polsce według okazji
14 Analiza wydatków konsumenckich na kartach upominkowych w Polsce według wielkości firmy
15 Analiza wydatków konsumenckich na karty upominkowe dla firm w Polsce według wielkości firmy X Atrybut stanowiska
16 Analiza wydatków kart podarunkowych w Polsce według kanałów dystrybucji
17 Analiza wydatków kart podarunkowych w Polsce według sektora detalicznego
18 Analiza wydatków konsumenckich kart upominkowych w Polsce według sektora detalicznego
19 Analiza wydatków konsumenckich na karty upominkowe przez firmy w Polsce według sektora handlu detalicznego
20 Analiza udziału w rynku kart podarunkowych w Polsce przez głównych sprzedawców detalicznych
Aby uzyskać więcej informacji na temat tego raportu, odwiedź witrynę https://www.researchandmarkets.com/r/ctkaoz
O ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com to wiodące na świecie źródło międzynarodowych raportów z badań rynkowych i danych rynkowych. Zapewniamy najnowsze dane na temat rynków międzynarodowych i regionalnych, głównych branż, głównych firm, nowych produktów i najnowszych trendów.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji