„Jestem wielkim zwolennikiem usług w stylu europejskim. Myślę, że podczas pandemii mamy szansę zmienić kulturę. Jestem pewien, że w niektórych miejscach dobrym pomysłem było, aby wszyscy siedzieli, a nie stali, ale siedzieli przy stole, przy którym toczą się tylko rozmowy, ale „W większości miejsc wszystko wróciło do poprzedniego stanu. Uważam, że to wielka szkoda”.
Pomimo wprowadzenia „specjalnych dodatków dla seniorów” po pandemii Covid, gdy ceny w pubie i na stronie internetowej pozostały takie same, Cheshire upiera się, że struktura cenowa nie jest dyskryminująca.
„Zniżkami najbardziej interesują się 19-letni studenci sztuk pięknych, którzy naprawdę to doceniają, albo młodzi profesjonaliści, którzy trochę forsują i spędzają wieczór w środku tygodnia.
Brytyjskie stowarzyszenie Beer and Pub Association, które reprezentuje około 20 000 pubów, stwierdziło, że decyzja zachęcająca klientów do składania zamówień za pośrednictwem smartfonów odzwierciedla trudną atmosferę, przed jaką stoi branża hotelarsko-gastronomiczna, ponieważ puby szukają alternatywnych sposobów obniżenia kosztów i zatrzymania klientów pokolenia Z wpadających do pubu .
Dyrektor naczelna Emma McClarkin powiedziała: „Od czasu pandemii w pubach szersze wykorzystanie wszelkiego rodzaju technologii wzrosło i jest akceptowane przez wszystkich konsumentów, zwłaszcza młodszych.
„Nie liczy się tylko sposób zamawiania piwa, przekąski czy posiłku, ale także to, w jaki sposób puby dostosowują się, aby jednoczyć społeczności, w tym organizowanie wydarzeń lub różnorodnych zajęć. Oferowana przez nie oszczędność kosztów jest bardzo mile widziana i bardzo potrzebna.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa