a raport z czasy finansowe Jako przypomnienie o tym, co robią ustawienia przezroczystości śledzenia aplikacji Apple, a czego nie, aby chronić swoją prywatność (przez Ars Technica). Proszenie aplikacji, aby nie śledziły Cię, uniemożliwia im zbieranie i sprzedawanie danych powiązanych z Twoją osobistą tożsamością reklamową, ale w ogóle nie uniemożliwia programistom gromadzenia jakichkolwiek informacji o Tobie.
Funkcja wprowadzona w iOS 14.5 ma na celu uniemożliwienie twórcom aplikacji Śledź, co robisz i sprzedawaj te informacje reklamodawcom. Firmy takie jak Facebook Płakałam sprośnie, kiedy została podana, twierdząc, że zaszkodziłoby to ich zdolności do wyświetlania ukierunkowanych i spersonalizowanych reklam, a tym samym zaszkodziłoby firmom, które korzystają z tych reklam.
według czasy finansoweMimo to programiści przyjęli zasady Apple, które oznaczają, że mogą kierować reklamy do grup lub grup, w których umieszcza się ludzi, bez konieczności przypisywania unikalnych identyfikatorów. Raport mówi, że programiści tacy jak Snap, Inc. Kontynuowali zbieranie niektórych danych, w tym od tych, którzy prosili ich, aby nie byli śledzeni, z uzasadnieniem, że wszystko, co może być powiązane z indywidualnym użytkownikiem, będzie anonimowe i zagregowane.
Jest to koncepcja podobna do FLoC, Plan Google dotyczący używania Internetu do plików cookie stron trzecich, gdzie poszczególne osoby otrzymują etykiety opisujące rodzaj rzeczy, które mogą kupić, zamiast śledzić je pojedynczo. Reklamy nadal mogą być kierowane, a reklamodawcy nie muszą śledzić wszystkiego, co robią wszyscy.
Niektórzy programiści przyznaję, chociaż starają się również przewidywać, co użytkownicy robią po obejrzeniu reklam, na podstawie informacji, które otrzymują od firm reklamowych. ten czasy finansowe Twierdzi również, że niektóre spersonalizowane dane, takie jak adres IP, lokalizacja i rozmiar ekranu, nadal trafiają do reklamodawców, aby zapewnić prawidłowe dopasowanie reklam i wyświetlanie we właściwym języku.
Jak wynika z raportu, Facebook i kilka innych firm planuje sprzedawać reklamy przy użyciu zagregowanych lub anonimowych danych. podczas gdy facebook Częściowo winę za politykę Apple Ponieważ w zeszłym kwartale utraciła swoje docelowe zarobki, kto jest przeznaczony? Reklamy objęte tymi przepisami stanowią tylko 5 procent rocznych przychodów z reklam. Innymi słowy, uprawnienia Apple do śledzenia reklam nigdy nie zniszczą biznesu reklamowego Facebooka.
Nic z tego nie oznacza, że nie ma żadnych korzyści związanych z prywatnością, gdy naciśniesz przycisk „Zapytaj, nie śledź” — poprzedni przycisk czasy finansowe Dochodzenie wykazało, że Snap, Inc, Facebook, Twitter i YouTube Po wdrożeniu funkcji stracił łącznie 10 miliardów dolarów, więc było jasne, że na podstawie tych danych istnieje rynek reklamowy. Ale warto pamiętać, że nawet Apple, firma Szczyci się „wstawaniem” dla swoich użytkownikówNie można uniemożliwić firmom zbierania danych za pomocą jednego klucza.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów