Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Przedstawiciel sieci społecznościowej przenosi GalaChain daleko poza gry

Przedstawiciel sieci społecznościowej przenosi GalaChain daleko poza gry

Nowo otwarty autorski blockchain od Gala Games GalaChain Ma ambicje wykraczające poza gry — wraz z uruchomieniem platformy społecznościowej przedstawiciel Zobacz potencjał zdecentralizowanego protokołu.

„Ludzie postrzegają nas przede wszystkim jako metaświat lub projekt związany z grami” – powiedział Jason Brink, szef Blockchain na Gali. odszyfrowanie. „Ale rzeczywistość jest taka, że ​​cała zawartość gier to «ozdoba okienna» tego, co dzieje się za kulisami – utworzenie ogromnego zdecentralizowanego protokołu, na którym można zbudować wszystko”.

Na początku tego miesiąca platforma do gier Web3 Mecze galowe Zrób ważny krok, migrując z Eter sieć do własnego blockchainu GalaChain. W GalaChain gracze nie muszą się już martwić opłatami za gaz Ethereum podczas korzystania zaprzeczony Elementy gry zgodne z etyką Gala Games, w której najważniejszy jest użytkownik. Oprócz wspierania popularnych gier, takich jak Dragon Strike i Spider Tanks, posunięcie to wskazuje również na przyszłość Gala jako szerszej platformy blockchain.

Przedstawiamy zastępcę

Rep, pierwsza aplikacja innej firmy zbudowana na GalaChain, ma nadzieję poruszać się po obecnym bagnie sieci społecznościowych, zapewniając użytkownikom zdecentralizowaną przestrzeń do interakcji, komunikacji i wspólnej zabawy na własnych warunkach. „Nigdy nie było lepszego momentu na posiadanie nowej sieci społecznościowej” – mówi Brink.

Rep umożliwia użytkownikom publikowanie krótkich wiadomości, takich jak Twitter, Bluesky i Threads, oraz długich artykułów, takich jak Medium. Jego tajemnicą jest głęboka integracja funkcji geolokalizacji, które pozwalają użytkownikom na poszukiwanie skarbów w rzeczywistych lokalizacjach (takich jak Pokémon Go). Skrzynie skarbów można wypełnić czymkolwiek chcą użytkownicy; Od skrzynek z łupami, przez NFT, hasła, po dodatkową zawartość. Można go łatwo opublikować jak tweet. „Głównym czynnikiem różnicującym nasze podejście do tej platformy społecznościowej jest przede wszystkim rozgrywka” – powiedział Neil Harran, dyrektor generalny Rep. odszyfrowanie.

READ  Twórcy Diablo IV firmy Blizzard twierdzą, że załatają grę wkrótce po tym, jak gracze ją wypróbują

Chociaż jest to przede wszystkim sieć społecznościowa, Rep narodził się z branży gier; Haran jest także dyrektorem generalnym gry Rawbots z otwartym światem i budował platformę, zanim nawiązał współpracę z Gala Games, aby hostować ją na GalaChain.

„Gry są w swej istocie społecznościowe”.

Jason Brink, Igrzyska galowe

Już od jakiegoś czasu użytkownicy Gala Games z niecierpliwością wyczekiwali elementu społecznościowego w swoich grach. Gala Friends będzie jedną z pierwszych sieci społecznościowych w ekosystemie Rep, w której będą mogli zapraszać znajomych do wspólnej zabawy, dzielić się swoimi osiągnięciami i poszerzać swoje doświadczenia z gry.

Pierwsza wersja Rep ma zostać wydana pod koniec roku i zostanie zintegrowana z całym ekosystemem Gala.

Wyzwanie związane z doświadczeniem użytkownika

Istotnym elementem współpracy Gala Games i Rep jest wzajemne zrozumienie wagi angażowania stałych użytkowników. Jak podaje strona Gala Games: „Wierzymy, że blockchain powinien być niewidoczny w naszych grach”.

„Problem polega na tym, że doświadczenie użytkownika jest całkowicie zepsute i naprawa tych rzeczy nie była dla nas priorytetem. Pośrednio prowadzimy do alienacji ludzi, więc używamy Web3 w sposób, który sprawia, że ​​doświadczenie użytkownika jest bardzo proste. „

Chociaż Rep V1 będzie wyposażony w aplikacje do przesyłania wiadomości i geolokalizacji, przyszłe wersje będą zwracać szczególną uwagę na dostosowywanie użytkownika. Przypomnij sobie czasy świetności MySpace; Haran przewiduje modułowe elementy interfejsu użytkownika, do których użytkownicy mogą dodawać dowolną funkcjonalność, odzwierciedlającą sposób korzystania z mediów społecznościowych. „To sprawia, że ​​baza użytkowników jest odpowiedzialna za zwiększanie funkcjonalności aplikacji” – dodał Brink.

gra razem

Poszukiwanie skarbów Repa w IRL stwarza możliwość wykonywania podobnych misji w grze. Zarówno Brink, jak i Haran byli podekscytowani tą perspektywą. Jeśli użytkownicy Gala Games mogą wyszukiwać skrzynie ze skarbami w prawdziwym świecie, dlaczego nie w grze za pośrednictwem gier? W ten sposób gracze mogą przypadkowo zapoznać się z nową rozgrywką, wnosząc element emocji i odkryć z powrotem na pole gry, jednocześnie dodając wartość do rosnącego portfolio gier Gala. Interoperacyjność gier „pozwoli graczom w naturalny i organiczny sposób identyfikować się ze wszystkimi innymi grami” – powiedział Haran.

READ  Kody realizacji Garena Free Fire na 18 grudnia 2022 r.: Zdobądź darmową anielską bandanę, pakiet okrutnego wyczyńca już teraz

„To jeden z uroków budowania czegoś, co jest przeznaczone do obsługi gier; poradzi sobie z prawie wszystkim”.

Jason Brink, Igrzyska galowe

Możliwość ta staje się jeszcze bardziej ekscytująca, gdy zostanie zastosowana do innych pasm Gala; GalaMusic i GalaFilm. Użytkownicy mogą uzyskać zniżki na wydarzenia na żywo lub transmisje strumieniowe, korzystając z Rep’s Treasure Hunt, lub odkrywać nowe miejsca, artystów i ludzi za pośrednictwem swojej społeczności graczy. „To proste. To naturalne. To organiczne. I taka jest wizja: ta sieć społecznościowa łączy w całość cały ekosystem” – mówi Haran.

Przyszłość GalaChain i ekosystemu Gala Node

Ponieważ głównym wymogiem wdrożenia systemu sieci społecznościowej jest przechowywanie informacji o użytkowniku, Rep wykorzystuje również strukturę ekosystemu węzłów Gala do wdrożenia własnego systemu węzłów, który będzie korzystał z zasobów przetwarzania, przepustowości i pamięci masowej dostarczonych przez operatorów społeczności węzłów, którzy zakupili dostępne licencje Na stronie internetowej Gala Games.

Dzięki Rep jako dowód na to, że przyszłość GalaChain i ekosystemu Gala Node oferuje ekscytujące możliwości dla branż nie tylko związanych z grami. Brink powiedział: „Naszym głównym celem jest zbudowanie czegoś wystarczająco solidnego, aby poradzić sobie z masowym napływem użytkowników i skalowalnego w poziomie, aby obsłużyć wszystko, co jest potrzebne. Kiedy rozwiążesz ten problem, będziesz mógł poradzić sobie ze wszystkim innym – to świetna podstawa do budowania na przyszłości”.