Sędzia Pop Idol, Pete Waterman, wszedł do składu Taylor Swift ze Scooter Brown, mówiąc, że „żal mu” muzyków, którzy nie mogli zrobić tego, co zrobiła, ponownie nagrywając jej udany album z 2008 roku.
74-letni producent muzyczny mówił o 31-letniej piosenkarce podczas wywiadu dla Radio Times w środę, mówiąc, że „nie ma takiej złości jak pogarda dla kobiety”.
Taylor Scooter oskarżył Browna o „zastraszanie” po tym, jak kupił większość jej firmy, dzięki przejęciu byłej wytwórni Big Machine za 300 milionów dolarów.
Przemawiając publicznie: Producent płytowy Pete Waterman uderzył w Taylor Swift w środę, twierdząc, że Scooter Braun „ zrobił to ” i powiedział, że „ współczuje ” muzykom robiącym to, co zrobiła
Ithaca Holdings LLC, należąca do firmy Braun, kupiła Big Machine z siedzibą w Nashville, którą Scott Porchetta założył w 2005 roku, w czerwcu 2019 roku za nieco ponad 300 milionów dolarów.
Umowa obejmowała katalog Swift – od jej debiutanckiego albumu w 2006 roku do Reputation 2017 – wraz ze wszystkimi jej teledyskami nagranymi w tym czasie oraz okładką albumu.
W tym czasie Taylor wyraziła publiczne oburzenie, że Scooter uzyskał prawa do jej domowych nagrań. Opisała sytuację jako „najgorszy scenariusz” i powiedziała, że wiadomości uczyniły ją „smutną i godną podziwu”, ponieważ częściowo twierdzi, że potentat muzyczny przez lata kontynuował „ciągłe i manipulacyjne zastraszanie” przeciwko niej, aby „rozmontować „jej muzyczne dziedzictwo. .
Na swój sposób: Taylor wydała w zeszłym tygodniu ponownie nagraną wersję swojego albumu Fearless, a Pitt powiedział: „Nie ma co do tego wątpliwości – to zemsta między nią a jej byłym menadżerem”.
Jednak producent muzyczny Pete wydawał się w środę złapać niewłaściwą końcówkę kija, a Scooter pomyślał o menadżerze Taylora.
Twierdził: „Bądźmy szczerzy, nie ma takiej złości jak pogarda dla kobiety, a ona jest [is] pogarda. Jak wiecie, nie ma co do tego wątpliwości – to zemsta między nią a jej byłym menadżerem.
Pitt kontynuował: „ Współczuję młodym autorom piosenek, którzy nie mogą tego zrobić i nie mają pieniędzy, aby sprowadzić prawników, którzy mogliby potrzebować tego stworzyć.
„Na przykład, jeśli jest młodym pisarzem, powiedzmy, że dostaje pięć lub sześć trafień, a jeśli tak, to dosłownie zbankrutują za pięć lat”.
Fearless to pierwsze sześć albumów, które Taylor planuje ponownie nagrać i wydać jako sposób na odzyskanie twórczej kontroli nad swoją muzyką po sprzedaży poprzedniego katalogu „bez jej wiedzy”.
Brown nabył własność poprzedniego katalogu muzycznego Swift, kiedy kupił swoją pierwszą wytwórnię, Big Machine Records, w czerwcu 2019 roku.
Wściekła, że nie ma szansy na odkupienie swojej pracy, ogłosiła swój pomysł na ponowne nagranie wszystkich sześciu albumów po trzech miesiącach.
Odzyskanie kreatywnej kontroli: Taylor wydała w czwartek własną wersję swojego albumu Fearless z 2008 roku po sprzedaży i promowaniu swoich głównych nagrań w mediach społecznościowych.
Ale potem, w listopadzie 2020 roku, Brown sprzedała prawa do swoich pierwszych sześciu albumów firmie private equity Shamrock Holdings, w ramach umowy o wartości przekraczającej 300 milionów dolarów, jak podaje Variety.
Zdeterminowana, aby zachować swoją przyszłą muzykę, Swift podpisała nową umowę z Universal Music Group w 2019 roku, dającą jej prawa do wszystkich przyszłych mistrzów, która będzie zawierać jej niespodziewane albumy Folklore i Ev Ramor, a także Lover z 2019 roku.
Wydany w 2008 roku Fearless był drugim studyjnym albumem Swifta, który odniósł sukces krytyczny i komercyjny dzięki utworzonej przez siebie krzyżówce Love Story i You Belong With Me.
Old and New: Fearless (Taylor Edition) zawiera 26 piosenek i sześć utworów, których nigdy wcześniej nie słyszano
Album zdobył cztery nagrody Grammy na Gali 52 i pomógł uczynić z Pensylwanii jednego z największych artystów swojego pokolenia.
Chociaż Swift zachowała prawa autorskie do swoich piosenek i zarabiała pieniądze za każdym razem, gdy ktoś je przesyłał strumieniowo lub kupował pliki do pobrania lub CD z utworami, nie była właścicielką rzeczywistych nagrań głównych, które pierwotnie były w posiadaniu dużej wytwórni Big Machine.
Na znak oddania jej fani, znani jako Swifties, obecnie próbują Aby oryginalne nagrania zniknęły ze Spotify.
Aktualizacje Taylor Swift na Twitterze zawierają instrukcje dotyczące ukrywania wszystkich starych wersji jej albumów i piosenek w Spotify, aby zapewnić fanom automatyczne ponowne nagrywanie.
Poprzedni katalog: Taylor ogłosiła w sierpniu 2019 r., Że ponownie nagra swoje pierwsze sześć albumów po tym, jak nie udało jej się uzyskać poprzedniego katalogu kupionego i sprzedanego przez Brown.
More Stories
Wokalista Radiohead Thom Yorke schodzi ze sceny, gdy fan skanduje w proteście przeciwko Strefie Gazy
Molly Mae Hague wygląda zupełnie nie do poznania w swoim kostiumie Babci Wilczy z Czerwonego Kapturka, gdy rzuca uroczą kulą bougie na Halloween dla swojej córki Bambi.
Recenzja historii Christophera Reeve’a – „Kompleksowa i afirmująca życie”