Wyjaśnił, że tradycyjnie o proporcjach GT decyduje „liczba cylindrów pod maską”, co zapewnia „długi i mocny zasięg”. [nose] I wąska kabina z tyłu.
Odchodząc od tych konwencji, powiedział Payne, Emeya „podświadomie mówi ci, że jest to produkt zelektryfikowany”. „Fizycznie rzecz biorąc, nie można było mieć pod maską dużego V8, ponieważ nie mieliśmy na niego miejsca”.
Oprócz eleganckiej sylwetki Emeya jest bardzo podobna do większej Eletre. Jest to „całkowicie zamierzone” – stwierdził Bain, ponieważ Lotus zamierza zrestrukturyzować wizerunek swojej marki w oparciu o bardziej praktyczne, nadające się do codziennego użytku samochody elektryczne – opierając się na swoim dziedzictwie budowania bezkompromisowych samochodów sportowych.
Payne powiedział: „Eletre to największe rozszerzenie tradycyjnego klienta Lotus. Biorąc pod uwagę, skąd pochodzimy, musieliśmy bardzo się postarać, aby w tym produkcie umieścić jak najwięcej DNA naszych samochodów sportowych. Biorąc pod uwagę jego rozmiar i proporcje, dla niektórych osób to po prostu za dużo. Myślę, że w oczach zespołu projektowego ten samochód ma ogromną liczbę cech, które naprawdę czynią go supersamochodem w klasie SUV.
W przypadku Emiya chcemy to kontynuować. Jesteśmy świadomi, że Lotus musi zbudować sensowną tożsamość, a my mamy odpowiednio zintegrowaną estetykę, od samochodu sportowego do produktu lifestylowego, więc wydaje się, że jest to jeden kompletny pakiet. W tej chwili to jest wyraźnie w środku procesu.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji