PremiAir Racing potwierdziło odejście Chrisa Petrera z zespołu Repco Supercars Championship pod koniec tego roku.
Zespół Gold Coast podpisał kontrakt z kierowcą wspieranym przez Coca-Colę na początku tego sezonu na roczną umowę.
Podczas gdy rekrut w połowie sezonu James Golding olśnił zespół w swoim krótkim okresie, Pither walczył o wyniki.
Jednak Nowozelandczyk, który zajmuje 22. miejsce w mistrzostwach kierowców, był zdenerwowany wieloma zmianami inżyniera wyścigowego w trakcie kampanii 2022.
Chociaż Golding ma mocne argumenty, aby zachować go do 2023 roku, powszechnie mówi się, że Tim Slade przejdzie z Team Blanchard Racing do PremiAir Racing.
W oświadczeniu zespół należący do Petera Xpressa potwierdził, że pod koniec bieżącego sezonu porzuci Petera.
„PremiAir Racing pragnie potwierdzić, że Chris Pither nie powróci jako główny kierowca bolidu z numerem 22 w 2023 roku. Pither będzie nadal jeździł bolidem z numerem 22 do końca sezonu, podobnie jak Gold Coast i Adelaide, i jak zawsze będzie miał pełne wsparcie zespołu.”
Poszedł Dołącz do zespołu w Townsville po, po Gary Jacobson zdyskwalifikowany po imprezie Hidden Valley Racetrack.
W innych niedorzecznych wiadomościach sezonowych Matt Stone Racing nie potwierdził jeszcze, kto wypełni wakat pozostawiony przez związanego z BRT Todda Hazelwooda na 2023 rok.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
Dwóch meloników Black Caps ma wątpliwości co do końcowego testu Indii
Tupou Vaa’i: „Gra dla All Blacks to dobry sposób, aby pokazać, że kocham mojego brata” | Reprezentacja Nowej Zelandii w rugby
Kibic Anglii nazywa Hakę „śmiesznym” i twierdzi, że należy go „posprzątać”