Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pracownicy poczty oskarżają Royal Mail o wprowadzanie opinii publicznej w błąd po tym, jak odmówiła przedłożenia priorytetowych paczek intratnych nad listami

Pracownicy poczty oskarżają Royal Mail o wprowadzanie opinii publicznej w błąd po tym, jak odmówiła przedłożenia priorytetowych paczek intratnych nad listami

Pracownicy poczty oskarżyli Royal Mail o wprowadzanie opinii publicznej w błąd po tym, jak firma zaprzeczyła twierdzeniom, że przedkładała lukratywne paczki nad listy.

W tym tygodniu starszy dyrektor Royal Mail odrzucił sugestie, jakoby paczki były preferowane po tym, jak Daily Mail opublikował niezwykłe twierdzenia urzędów pocztowych, że rodziny przegapiają ważne listy na rzecz błahych paczek.

Pracowici listonosze odpowiedzieli teraz na zaprzeczenia Royal Mail – a w tej gazecie pojawiło się nagranie, na którym kierownik magazynu rzekomo mówi listonoszowi, aby „z pewnością” dawał pierwszeństwo paczkom przed listami.

„To zwykłe kłamstwa” – stwierdził listonosz z południowego wschodu, który wolał pozostać anonimowy w obawie przed utratą pracy.

’Mam tego dość. Chcę tylko wysłać te wiadomości do wszystkich ludzi, którzy cierpią z powodu Świąt Bożego Narodzenia, ale powiedziano nam, żebyśmy tego nie robili.

W tym tygodniu starszy dyrektor Royal Mail odrzucił sugestie, jakoby paczki były preferowane po tym, jak Daily Mail opublikował niezwykłe twierdzenia urzędów pocztowych, że rodziny przegapiają ważne listy na rzecz błahych paczek.
Pracowici listonosze odpowiedzieli teraz na zaprzeczenie Royal Mail – a w tej gazecie pojawiło się nagranie, na którym kierownik magazynu rzekomo mówi listonoszowi, aby „z pewnością” dawał pierwszeństwo paczkom przed listami

Nick Landon, dyrektor handlowy Royal Mail, w poniedziałek zaprzeczył, jakoby priorytetowo traktowano paczki, mówiąc BBC: „Z całą pewnością mogę powiedzieć, że jestem w zarządzie, że nie przedkładamy paczek nad listami”.

„Oczywiście, jeśli chodzi o inwestycje, liczba przesyłek pocztowych na całym świecie maleje z roku na rok. Liczba paczek rośnie bardzo szybko, dlatego należy położyć duży nacisk na to, aby upewnić się, że poradzimy sobie z tym wzrostem liczby przesyłek, które mamy w sieci „, powiedział.

Landon podzielił się swoimi uwagami, stojąc w dużym centrum Royal Mail przeznaczonym do wysyłki paczek.

Jeden z listonoszy dał do zrozumienia, że ​​nie pójdzie na pocztę [for an interview] Ponieważ będzie wypchany po krokwie, będzie bałagan i brud. Zgodnie ze zobowiązaniem dotyczącym usługi powszechnej Royal Mail jest prawnie zobowiązana do dostarczania listów pod każdy adres w Wielkiej Brytanii przez sześć dni w tygodniu, a paczek pięć dni w tygodniu.

READ  Pewnej parze powiedziano, że ich hałaśliwy kot o imieniu Ernie może być odpowiedzialny za zawrotny rachunek za gaz w wysokości 11 000 funtów.

Pracownicy poczty twierdzą jednak, że od miesięcy mają trudności z wywiązaniem się z obowiązku prawnego, a kierownikom magazynów bardziej zależy na dostarczaniu przesyłek z możliwością szybkiego śledzenia, co oznacza poświęcenie listów.

W oświadczeniu wydanym wczoraj wieczorem Royal Mail stwierdziła: „Zawsze dołożymy wszelkich starań, aby listy i paczki dotarły na czas”.

„Wyjaśniliśmy, że w ruchliwych okresach, takich jak Boże Narodzenie, ze względów logistycznych konieczne może być najpierw odprawa przesyłek, aby uniknąć problemów z siecią”.

Wyroki za skandal „powinny zostać uchylone”

Napisane przez Periyanę Thirunimalan

Zarząd poinstruował wszystkich pracowników Poczty oskarżonych o kradzież i fałszywe księgowanie w związku ze skandalem „Horyzont”, że ich wyroki skazujące powinny zostać unieważnione.

Skandal, który miał miejsce w latach 2000-2014, podczas którego setki menedżerów zostało niesłusznie oskarżonych o pobieranie pieniędzy z ich witryn z powodu wadliwego oprogramowania o nazwie Horizon.

Wiele z niesłusznie oskarżonych znalazło się w trudnej sytuacji finansowej, a niektórzy trafili nawet do więzienia. Niezależna grupa doradcza nadzorująca odszkodowania za fiasko stwierdziła, że ​​wyroki skazujące poszkodowanych – prawdopodobnie ponad 900 osób – powinny zostać unieważnione.

Poczta prowadziła trwającą od dziesięciu lat walkę o sprawiedliwość dla naczelników poczty, a po zwycięstwie tej kampanii rząd ogłosił we wrześniu, że osoby, których niesłuszne wyroki skazujące zostały unieważnione, otrzymają odszkodowanie w wysokości 600 000 funtów każdy.

Rada doradcza Horizon ds. odszkodowań stwierdziła, że ​​„warto uniewinnić kilku winnych”, aby zapewnić sprawiedliwość większości.

W liście do sekretarza sprawiedliwości Alexa Chalka przewodniczący Chris Hodges ostrzegł, że dopóki wszystkie wyroki nie zostaną uchylone, „nie możemy pozostawić skandalu za sobą”. Ministerstwo Sprawiedliwości oświadczyło, że udzieli odpowiedzi we właściwym czasie.

Rzecznik rządu powiedział: „Zdajemy sobie sprawę z trudności, jakie musieli znosić naczelnicy poczty i ich rodziny, i staramy się naprawić zło wyrządzone w przeszłości”.

READ  Najważniejsze informacje biznesowe: ceny konsumpcyjne, deficyt budżetowy

„Do tej pory wypłacono ponad 130 milionów funtów odszkodowania i wprowadzamy nowe przepisy, aby mieć pewność, że nie stracą nikogo, kogo dotknie skandal IT.

„Chcemy, aby system odwołań w sprawach karnych był jak najbardziej wydajny i skuteczny, dlatego zwróciliśmy się do Komisji Prawnej o rozważenie, czy potrzebne są reformy. Z niecierpliwością czekamy na ich ustalenia po zakończeniu przeglądu.