Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Powiedz, co lubisz w Forspoken, to wyjątkowa reklama PS5

Powiedz, co lubisz w Forspoken, to wyjątkowa reklama PS5

prawidłowe. Wszyscy wiemy forsbook jako gra Jest to trwale opóźnioneten Był wyśmiewany za swoje głupie zwiastunyTo był rodzaj zaniedbania śmierci. To uczciwy komentarz, prawda? Rzut oka na którekolwiek z popularnych forów dyskusyjnych dotyczących gier lub w mediach społecznościowych od razu powie, że Forspoken nie jest najbardziej oczekiwaną grą. W najlepszym razie to antyki. Gra, którą ludzie oglądają z radością i spodziewają się, że w najgorszym wypadku zakończy się niepowodzeniem.

Wszyscy powinniśmy dać Forspoken szansę (kolejną).

Ale co jeśli powiem ci, że w rzeczywistości nie jest tak źle? Że – kiedy dostaniesz to w swoje ręce – czy naprawdę dobrze się gra? Wcielasz się w Frye, młodą czarnoskórą kobietę, która jest z dala od Nowego Jorku i rzucona do krainy Ateny, masz za zadanie pomóc ludziom z umierającej krainy, aby mogli wrócić do domu. Jest Czarnoksiężnikiem z Krainy Oz we wszystkich JRPG, jakich można oczekiwać od studia, które go stworzyło Final Fantasy 15.


To bardzo fajna gra, prawda?

Podstawową próżnością jest używanie magii. Delikatny policzek przylgnął do ciebie, służąc jako twój przewodnik i przyjaciel w tych dziwnych nowych światach. Ciągle też gada bzdury, ale ciągłe przekomarzanie się nie jest tak złe, jak kazał ci wierzyć ze wszystkich podejrzanych memów i zwiastunów. W kontekście jest właściwie – szeptem – całkiem uroczy. Nie gorzej niż w Borderlands, Borderlands 2, Borderlands 3, Tales from the Borderlands, Battleborn, Tiny Tina’s… Masz obraz.

No i tak to wygląda – jest to gra tylko na PS5 i PC, i to widać. Forspoken nie jest obciążony ograniczeniami ostatniej generacji, a rezultatem jest tytuł, który wygląda naprawdę fajnie i gra jak nektar w twoich rękach. Studio skupia się na tym, aby magiczny parkour wyglądał dobrze – i wzmacniał cię ponad 100 użytecznymi zaklęciami – łączy się, aby dać ci ucztę dla oczu i palców. Jest mnóstwo efektów cząsteczkowych, płaszcz Fry’a szybuje w cieple rozświetlając wrogów i odbicia nieba połyskujące w wodzie, gdy kamera przesuwa się, aby zobaczyć, jak pokonujesz jednego z identycznych wrogów, wszyscy ubrani w czerń i złoto.

READ  Córka Larry'ego Ellisona Gaming Company uderza w falę masowych rezygnacji: pracownicy strajkują w związku z upadłością spółki zależnej - Oracle (NYSE:ORCL)

Wszystko to — to poświęcenie, aby wyglądało dobrze — wszystko dlatego, że firma Luminous Productions pracuje z tą technologią od ponad pokolenia w tym momencie.


Ochłodź się flarą obiektywu – to nie jest joint JJ ​​Abramsa.

„Silnik Luminous to oczywiście silnik, który stworzyliśmy dla Final Fantasy 15 — i teraz używamy tego samego silnika w Forspoken”, mówi współreżyser Forspoken, Takefumi Terada, za pośrednictwem translatora Square Enix. „Ale od tego czasu pracowaliśmy nad wszelkiego rodzaju ulepszeniami i wszelkiego rodzaju poprawkami, jeśli chodzi o grafikę, optymalizację i tym podobne.

„Jednym z obszarów, w którym naprawdę czujemy różnicę, jest to, jak możemy teraz odtworzyć – ze 100% wiernością i mocą – wizję artysty. Wizja artysty, dokładnie: możemy sprawić, by rzeczy wyglądały dokładnie tak, jak postrzegamy je na konsoli.”

Ta gra jest świetną reklamą dla PS5: oprócz wszystkich efektów, które generujesz za pomocą różnych zaklęć – czy to powoduje, że ziemia pod tobą pęka, tworzy kopuły ognia, aby otoczyć wrogów, czy wysyła błyskawice pomiędzy wszystko – możesz szybko przemieszczać się z jednego miejsca do drugiego. W czasie, który spędziłem z grą 1 godzinę, nie widziałem żadnych wyskakujących okienek, błędów graficznych ani żadnych podejrzanych animacji. To może być gra, którą można winić za pozornie „budżetowe” wychowanie, ale nie widzisz tego, gdy tak naprawdę siedzisz przed nią.

„Myślę, że pierwszym ważnym dla nas punktem dotyczącym wydajności tej gry jest magicznie ulepszony parkour”, kontynuuje Terada. „To szybka i dynamiczna akcja, która pozwala przemierzać mapę z dużą prędkością. A to jest coś, co naprawdę udało nam się osiągnąć tylko dzięki PS5 i tego rodzaju sprzętowi nowej generacji. udostępnia nam wiele możliwości. Mam więc nadzieję, że to coś, co przemawia do mnie.” graczy.”


Frye zmierzy się z wieloma dziwnymi i wspaniałymi wrogami.

Oczywiście gra była nieco inna, gdy została zaprojektowana: zespół, który ją stworzył, został założony przez reżysera Final Fantasy 15, Hajime Tabata, zanim opuścił zespół, aby zająć się tworzeniem własnej gry. Po jego odejściu Forsboken też się zmienił – ale ta zmiana wydaje się być dobra. Terada powiedział mi, że pomimo zmian w grze, skupienie się na tym, aby była szybka, przyjemna i łatwa do nauczenia się zawsze była podstawą tego, co oznacza Forspoken.

READ  Pokonaj systemy śledzenia kandydatów z 88% rabatem na to najlepiej oceniane narzędzie do tworzenia CV

„Myślę, że oczywiście nastąpiły pewne zmiany od wczesnych etapów rozwoju, ale jeśli chodzi o tę podstawową koncepcję – fikcyjny świat i prawdziwe życie, które łączą się w jakimś rodzaju scalenia – myślę, że jest to coś, co podjąłem naukę i pobiegłem z, i to jest coś, co zdecydowanie osiągnęliśmy w grze, gdy chodzi o uruchomienie.

„Myślę, że jedną z największych lekcji, jakie wyciągnęliśmy z Final Fantasy 15, był pomysł stworzenia gry, która byłaby łatwa do zrozumienia – a przynajmniej łatwa do zrozumienia. Naprawdę chcieliśmy stworzyć grę, w której gracze mogliby natychmiast uchwycić i zidentyfikować, co było w nim interesujące. Aby mogli wskoczyć od razu w to ”.


Oświetlenie jest po prostu piękne.

Myślę, że od czasu mojej pracy w Forspoken udało się zespołowi Luminous; Zostałem wrzucony do gry, po ponad kilku godzinach udało mi się użyć wszystkich zaklęć, odczytać wszystkie ataki wroga, ukończyć misję i poszukać ukrytego super bossa, który został umieszczony na końcu poziomu. Ten gigantyczny krokodyl ściskał się i mocował, ale między podpaleniem go, uderzeniem w niego grudkami brudu i trafieniem w siedem odcieni śluzu magiczną skórą wychodzącą z mankietu nienawistnika, nie było szans. A kiedy poproszono mnie, żebym odeszła – żeby przestać marudzić na tego biednego gada – byłam naprawdę smutna. Chciałem więcej i więcej!

Tak, Forspoken wydaje się być grą zaprojektowaną przez komitet. Ale jest w tym iskra, jakaś dusza zakorzeniona głęboko w czymkolwiek jest ta gra. Myślę, że wyraźnie widać elementy tej gry, które przeszły przez długi proces tworzenia gry, ale rezultatem jest coś, co prawdopodobnie przyciągnie niewielką liczbę lojalnych zwolenników – i może stać się jednym z najlepszych. Pierwsze ciosy ery PS5, jeśli Square Enix utrzyma spadek.


Premiera Forspoken na PC i PS5 24 stycznia 2023 r..

READ  Jak sprawić, że znów będziemy błyszczeć i tańczyć w Fortnite?