Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Posłuchaj, jak nowa Corvette z płaskim dachem rozrywa tor Nürburgring

Posłuchaj, jak nowa Corvette z płaskim dachem rozrywa tor Nürburgring

Nowa Corvette to świetny samochód, ale Chevrolet dopiero zaczyna swoją bestię z silnikiem umieszczonym centralnie.

dostarczony

Nowa Corvette to świetny samochód, ale Chevrolet dopiero zaczyna swoją bestię z silnikiem umieszczonym centralnie.

ten Nowa Corvette Chevroleta W Ameryce radzi sobie dobrze, ale Chevrolet nie spoczywa na laurach. Wysokowydajne warianty Z06 i Z07 są obecnie testowane, a jeden z nich został przyłapany na pluciu płomieni na torze Nürburgring.

Niektórzy testerzy w filmie mają duży tylny spojler, a niektórzy nie, co może wskazywać, że Chevrolet planuje pakiet aerodynamiczny, prawdopodobnie dla pakietu Z07. Wcześniej Z07′ Vettes dodał bardziej opływowe opony, mocniejsze hamulce węglowo-ceramiczne, magnetyczny system zawieszenia i mocniejsze amortyzatory, aby poprawić osiągi na torze.

Można go również dostosować, aby zawierał bity aero z włókna węglowego, w tym przedni rozdzielacz i duży tylny spojler, tak jak tutaj.

Poruszając się pod skórą, wyraźnie nie jest to już napęd V8. Jeśli plotka się zgadza, słyszymy podczas wyścigu 5,5-litrowy płaski silnik V8 Chevy, zaczerpnięty z wyścigówki C8.R. Ma dwa górne wałki rozrządu, redline około 9000 obr./min i gniazdo zasilania, które oscyluje wokół znaku 460 kW.

Czytaj więcej:
* Nowe szczegóły pojawiają się na Corvette Hybrid
* Recenzja testu drogowego: Ford Mustang Mach 1
* GMSV pojawi się oficjalnie w tym roku, Corvette pojawi się w 2021 r.
* ewolucja samochodów sportowych

Wygląda też bardzo chwalebnie. Kiedy Ford wprowadził 5,2-litrowy Voodoo w Shelby GT350, podjął pewne wysiłki, aby odróżnić dźwięk od Ferrari California, jedynego wówczas produkowanego przedniego silnika V8 z płaskim silnikiem.

dostarczony

General Motors zaprezentował zupełnie nowego Chevroleta Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie — i już tu będzie!

Obejmowało to inną kolejność zapłonu, konfigurację wału korbowego i dużo pracy nad układem wydechowym, aby nadać silnikowi bardziej „amerykański” dźwięk.

Wygląda bardziej jak Ferrari, z głośnym wykończeniem i kilkoma szybkimi zmianami dzięki dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów z nową obudową z magnezu, aby zmniejszyć wagę.

READ  Dostawcy Apple w 25 krajach są zobowiązani do korzystania z energii odnawialnej

Testerzy mieli również inną konstrukcję wydechu niż standardowa Corvette, która ma dwie pary portów na każdym rogu. Ta czteroosobowa grupa jest w centrum, podobnie jak starsi Vettes.

Ford wyprodukował również płaski V8, który można znaleźć w Shelby GT35 i GT350R.

dostarczony

Ford wyprodukował również płaski V8, który można znaleźć w Shelby GT35 i GT350R.

Prawdopodobnie zobaczymy nową Corvette Z06 przed końcem roku.

Również w przygotowaniu To jest szeroko omawiana hybrydowa Corvette. Według niedawnego raportu, „E-Ray” będzie miał około 485 kW, dzięki połączeniu 6,2-litrowego silnika LT2 V8 znajdującego się w standardowej Corvette z silnikiem „e-booster” na przedniej osi. Silnik będzie wytwarzał te same 370 kW mocy, a resztę energii dopełni silnik elektryczny.

Umieszczenie silnika oznacza, że ​​będzie to pierwsza Corvette z napędem na wszystkie koła. Muscle cars i ciężarówki Mówi, że mechanicy zostali dostrojeni, aby zachowywać się bardziej jak duży samochód turystyczny, aby przeciwdziałać supersamochodowi sportowemu Z06.

E-Ray porzuci również wszelkie ulepszenia nadwozia, takie jak duży tylny spojler, ale zachowa rozszerzone podwozie Z06, w połączeniu z innym wydechem i oponami Michelin Pilot Sport 4S, skutecznie zastępując członka Grand Sport rodziny Corvette.