Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Posłuchaj, jak doładowana Honda S2000 śpiewa swoją piosenkę przy 9000 obr./min na autostradzie

Posłuchaj, jak doładowana Honda S2000 śpiewa swoją piosenkę przy 9000 obr./min na autostradzie

W drugiej połowie filmu pojawia się również tajemnicze urządzenie do zdalnego sterowania.

Honda S2000 była świetnym samochodem sportowym, kiedy pojawiła się na rynku w 1999 roku, a prawie ćwierć wieku później nadal jest uważana za wspaniały samochód sportowy. Głównym powodem tego ciągłego uznania dla japońskich kabrioletów jest wolnossący czterocylindrowy silnik rzędowy, który może osiągnąć prędkość obrotową do 9000 obr./min.

Jednak wideo, które jest osadzone na górze tej strony, zostało opublikowane AutoTopNL Kanał YouTube pokazuje nieco inny S2000 w tym sensie, że został ulepszony za pomocą doładowania.

W rezultacie moc 2,0-litrowego czterocylindrowego silnika prawie się podwoiła, z pierwotnej mocy 237 KM do 414 KM (lub 420 KM w Niemczech). To mniej więcej tyle samo, co 5,0-litrowy silnik V8, który znajduje się pod maską nowego Forda Mustanga GT, co daje 450 koni mechanicznych.

Sprint od 0 do 62 jest osiągany w zaledwie 6,2 sekundy, jeśli wierzyć komentarzom wideo, a prędkość maksymalna wynosi 275 km/h. Nieźle jak na 20-letnie auto z 2,0-litrowym silnikiem.

Najciekawsze jest jednak to, że w pewnym momencie nagrania kierowca wyciąga dwuprzyciskowy pilot i naciska klawisz, co wydaje się poprawiać wszystko: dźwięk, przyspieszenie, prędkość.

W opisie nie wspomniano o tajemniczym pilocie, ponieważ niektórzy komentatorzy twierdzili, że przyciski na nim sterują zaworami wydechowymi i otwierają je lub zamykają. Ale jak myślisz, co się stało po tym, jak kierowca wcisnął przycisk na małym pilocie? Powiedz nam w sekcji komentarzy poniżej (po obejrzeniu filmu).

Dla przypomnienia, Honda S2000 była produkowana w latach 1999-2009 w dwóch wersjach, napędzanych albo 2,0-litrowym rzędowym czterocylindrowym silnikiem o mocy do 247 koni mechanicznych, albo 2,2-litrowym silnikiem o mocy do 239 koni mechanicznych.

READ  Dyrektor generalny Biotalys twierdzi, że wąskie gardło regulacyjne frustruje leki biologiczne