Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Porsche 911 GT3 2021 śpiewa świetną piosenkę 9000 obr./min na hamowni on

Porsche 911 GT3 2021 śpiewa świetną piosenkę 9000 obr./min na hamowni on

Nie tak dawno temu myśleliśmy o czasach normalnej ambicjiطموح Porsche 911 Skończyliśmy. 991.2 GT3 RS pojawił się na scenie kilka lat temu, a Carrera miał wtedy turbosprężarki. Ponieważ prototypowe celowniki 911 z serii 992 już się pojawiły, powszechnie uważano, że będzie następny GT3 Jeśli chce się rozwijać i poprawiać proporcje, użyje turbin.

Moi przyjaciele, tak się cieszymy, że się pomyliliśmy. Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego, po prostu kliknij odtwórz w powyższym filmie, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. I masz rację, podnosząc głośniki, ponieważ niewiele rzeczy brzmi lepiej w świecie samochodowym niż te, do których dążysz naturalnie. Porsche Sześć płaskich pocałunków 9000 obr./min.

Zaoszczędź więcej niż dolara3400 Średnia sugerowana cena detaliczna * w pliku Porsche 911

Ten klip pochodzi z Filmy o samochodach NM2255 HD Trzeba przyznać, że na YouTube nie mamy zbyt wiele kontekstu ani historii do zaoferowania. Link w opisie YouTube prowadzi nas do strony . na Facebooku Wyścigi na PC, z siedzibą we Włoszech. Samochód jest w pełni fabrycznym 2021 911 GT3 i wykonał kilka podciągnięć na podwoziu hamowni, z których każdy wygląda świetnie. Z posta na Facebooku od Biesse Racing dowiadujemy się, że samochód miał moc 500 KM (373 kW), a w tym konkretnym przypadku moc znamionowa trafiała na wał korbowy, a nie na koła.

Patrząc na ceny Porsche Nowy GT3 Przy mocy 502 KM (374 kW) silnik wydaje się zmierzać we właściwym kierunku. W rzeczywistości prawdopodobnie ukrył dodatkową moc, ponieważ temperatura powietrza w pomieszczeniu hamowni wynosiła 35°C (95°F). Silniki z naturalnym aspiracją są bardziej wrażliwe na zmiany temperatury niż silniki ze wspomaganiem i pojawiły się pewne pytania dotyczące jakości paliwa. Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, które wpływają na szacowanie mocy silnika na wale korbowym na podstawie oporu podwozia Dino, uzasadnienie zaledwie dwóch koni mechanicznych różnicy w stosunku do zapasów jest tutaj całkowicie niepotrzebne.

READ  Samsung Galaxy S22 Ultra może mieć mniej pamięci niż ubiegłoroczny model

Ostatecznie poza właścicielem GT3 i tunerem wykonującym pracę, żadna z liczb nie ma znaczenia. Wszystko sprowadza się do dźwięku, więc po prostu usiądź i odtwarzaj (i odtwarzaj) nieobsługiwaną muzykę ICE, tak jak robi to Porsche.