Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Polski kierowca zdradza, dlaczego mieszkańcy Europy Wschodniej opuścili Wielką Brytanię

Polski kierowca zdradza, dlaczego mieszkańcy Europy Wschodniej opuścili Wielką Brytanię

Polski kierowca ciężarówki ujawnił, dlaczego jego koledzy z branży wschodnioeuropejskiej opuszczają Wielką Brytanię.

W swoim osobistym eseju Thomas Orensky, również dziennikarz, ujawnił problem z różnorodnością mediów w Wielkiej Brytanii, jeśli chodzi o Europę Wschodnią, przyznając się do tego, że przez lata spotykał się z odrzuceniem przez branżę i kontynuował „potrzebne” ciężarówki dla Wielkiej Brytanii.

napisał w dom Czasopismo: „Potrzebujesz kierowców ciężarówek. Podobnie jak miliony innych pracowników z Europy Wschodniej, aby utrzymać gospodarkę w ruchu – murarzy, magazynierów, pielęgniarek, tragarzy kuchennych, gospodyń domowych, kelnerów – z naukowcem, kierownikiem lub od czasu do czasu lekarzem ”.

Brytyjskie problemy i brak szacunku

Orinsky powiedział, że Europejczycy z Europy Wschodniej, którzy byli ważną częścią brytyjskich kierowców ciężarówek, opuścili kraj z powodu biurokracji spowodowanej Brexitem i udali się do krajów UE, „gdzie praca kierowcy ciężarówki pozostaje atrakcyjną pracą”.

Ale do decyzji przyczyniły się również uporczywe problemy przed Brexitem, takie jak wysokie koszty życia, niska jakość życia i brak udogodnień.

Kierowca wskazał na brak toalet i pryszniców, brak restauracji oferujących zdrową żywność oraz środki podjęte przez lokalne rady w Wielkiej Brytanii, które dostrzegły więcej ograniczeń w parkowaniu i mniejszą możliwość parkowania przez całą noc przez kierowców ciężarówek.

Oryński przede wszystkim zauważył brak szacunku dla kierowców z Europy Wschodniej.

„Podczas gdy kierowcy ciężarówek w pozostałej części Europy są postrzegani jako kluczowi usługodawcy nie tylko w szczytowym momencie pandemii, brytyjskie postawy sprawiają, że często są traktowani jak chłopi przez pracowników biurowych i personel w punkcie dostawy lub odbioru” – powiedział.

Dodał: „Po latach ciężkiej pracy polityków i mediów, aby przekonać Europejczyków z Europy Wschodniej, że nie są tu mile widziani, teraz wierzy, że może ich zachęcić do powrotu ofertami pracy na wizę tymczasową”.

Wybór pracy w Unii Europejskiej

Oryński powiedział, że ostatnio porównał dwa ogłoszenia o pracę dla kierowców ciężarówek – jedno dla Polski i jedno dla Wielkiej Brytanii, i zauważył, że lepszym wyborem była oczywiście Polska.

READ  A im dłużej trwa epidemia, tym lepiej dla rynków”. Ekspert zwraca uwagę na kolejny problem

Chociaż praca w Wielkiej Brytanii płaci dodatkowe 40 funtów dziennie, powiedział, że przyniesie to kiepski sposób bez mediów, braku dodatków do pracy, które odpowiadają tym oferowanym przez pracodawców z UE i oczekiwań w Wielkiej Brytanii dotyczących wypłaty za wizę. . Testy na Covid, zakwaterowanie, transfery, rachunki, czynsz i podatki. Przez cały czas jesteś uwarunkowany odejściem po kilku miesiącach.

W sierpniu rumuński kierowca ciężarówki powiedział: Londyn Gospodarczy Dlaczego rozważał podążanie śladami swoich kolegów i powrót do Rumunii do pracy w całej Europie.

Viorel Alexandru Ono, który był transkontynentalnym kierowcą ciężarówki w firmie z rodzinnej Transylwanii w Rumunii, powiedział, że jego poprzednie warunki pracy były lepsze niż te, które miał w Wielkiej Brytanii.

Przeczytaj więcej tutaj.