Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Polska wybiera silniki GE CT7 do floty Leonardo AW149

Polska wybiera silniki GE CT7 do floty Leonardo AW149

Polski rząd wybrał silnik turbowałowy CT7-2E1 firmy GE Aerospace do zasilania swojej nowej floty śmigłowców Leonardo AW149. W ramach niedawnego ogłoszenia kontraktu między Rządem RP a PZL-Świdnik, polska firma Leonardo, w całości należąca do Polski, otrzyma na życzenie 64 silniki CT7-2E1 wraz z silnikami zapasowymi do 32 śmigłowców AW149. Dostawy samolotów rozpoczną się w 2023 roku.

„Po dokonaniu oceny alternatyw silnikowych dla śmigłowca AW149 doszliśmy do wniosku, że silniki CT7-2E1 najlepiej spełniają nasze potrzeby we wszystkich aspektach, takich jak osiągi, koszty utrzymania, niezawodność i cechy wspólne z istniejącymi śmigłowcami Black Hawk i AW101, a także przyszłością, ” powiedział generał brygady Artur Koptel, szef Agencji Uzbrojenia Polskie „Śmigłowce Apache.

Silnik CT7-2E1 ma wiele cech wspólnych z CT7-8E, które napędzają samoloty AW101 Marynarki Wojennej oraz silniki T700-701D, które napędzają Black Hawka w służbie polskich Sił Specjalnych i Policji Narodowej.

„Dobre osiągnięcia modelu T700/CT7 jako wysoce niezawodnego i mocnego silnika są bezdyskusyjne” — powiedział Ron Hutter, wiceprezes ds. sprzedaży silników turbowałowych w GE Aerospace. „Cieszymy się, że polski rząd wybrał CT7-2E1 i zapewni globalne wsparcie dla tych silników, a także innych silników T700/CT7 działających obecnie w Polsce lub dostarczanych do Polski w ciągu tej dekady”.

Silniki CT7-2E1 firmy General Electric napędzają większość śmigłowców AW149 i AW189 firmy Leonardo, które są obecnie w służbie. Z ponad 25 000 silników dostarczonych do ponad 130 klientów w ponad 50 krajach, rodzina silników T700/CT7 pozostaje atrakcyjnym wyborem zapewniającym niezawodną, ​​sprawdzoną moc w dziesiątkach zastosowań na całym świecie. Rodzina T700/CT7 przekroczyła łącznie 100 milionów godzin lotu i wykazała się doskonałą niezawodnością we wszystkich środowiskach operacyjnych.

Linia silników T700/CT7 od momentu powstania staje się coraz bardziej wydajna i niezawodna. Kilka postępów technologicznych zostało włączonych do późniejszych wersji wzrostowych. Obecne modele w zakresie mocy na wale od 2000 do 3000 KM zachowują sprawdzone cechy i właściwości robocze poprzednich wersji, zapewniając jednocześnie lepszą wydajność.

READ  Kuchnia japońska od Sushi Master w Białymstoku


W sprawie zapytań redakcyjnych prosimy o kontakt:
Redaktor Kim Bergmann pod adresem [email protected]

W sprawie zapytań reklamowych prosimy o kontakt:
Dyrektor Sprzedaży Graham Goss w [email protected]