Polska firma Arena Gliwice świętuje przekroczenie miliona gości w niespełna pięć lat po otwarciu.
Obiekt na 17 178 osób, który miał rekordowy rok w sprzedaży biletów w 2021 r., został otwarty w maju 2018 r. i osiągnął liczbę odwiedzających w zeszłym miesiącu pomimo dwóch lat ograniczeń Covid.
Arena gościła wcześniej takie zespoły jak Nick Cave, Bad Seeds, Evanescence, Nightwish, James Blunt i Slayer.
„To fundamentalne osiągnięcie zawdzięczamy naszemu zespołowi” — mówi Conrad Cosio, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu. ILORAZ INTELIGENCJI. Arena Gliwice prowadzona jest przez doświadczonych trenerów, którzy byli zaangażowani w organizację dużych imprez, takich jak UEFA EURO 2012 czy Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016.
„Niektórzy członkowie naszego zespołu pracowali wcześniej w innych dużych arenach w całym kraju, więc mogli wnieść swoją wiedzę branżową do nowego miejsca, które zostało otwarte w 2018 r. Inni zostali zrekrutowani lokalnie i przeszli wszelkie szkolenia, których potrzebują, aby móc organizować imprezy o wysokim profilu.
„Kolejnym kluczowym czynnikiem jest nasza bieżąca współpraca z władzami miejskimi w Gliwicach, które bardzo wspierały rozwój tego miejsca”.
„Ten rok chcemy również wykorzystać na pracę nad organizacją własnych wydarzeń, za które będziemy odpowiedzialni od początku do końca – to jeden z naszych głównych celów.”
W kalendarzu areny na 2023 rok dominują wydarzenia sportowe, ale nie zabraknie też koncertów takich zespołów jak Bring Me The Horizon, Gojira, Led Zeppelin Symphonic czy Andre Rieu.
mówi Cosio, który dołączył do zarządu Europejskie Stowarzyszenie Stoczni ostatni upadek.
Wymienia najważniejsze wydarzenia z pierwszej połowy dekady działalności obiektu, takie jak Konkurs Piosenki Eurowizji Junior 2019, FIVB Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej 2022 oraz FIBA Europejskie Kwalifikacje Polska-Izrael 2021, które pobiły rekord frekwencji reprezentacji Polski w koszykówce zespół, z ponad 12.000 sprzedanych biletów. .
– Unikalną cechą Areny Gliwice jest kompleksowe wsparcie, jakie oferujemy wszystkim organizatorom wydarzeń – dodaje Kozioł. „Customer experience to również jeden z naszych głównych priorytetów – zawsze dokładamy wszelkich starań, aby nasi goście czuli się zaopiekowani od momentu przybycia. Wreszcie jako jedyne tego typu miejsce w Polsce sami prowadzimy operacje F&B. Dzięki temu możemy dopasować menu do klimatu każdej imprezy – np. na przyjęciu u Andre Rio serwowaliśmy sernik zamiast zwykłej kiełbaski.”
„W 2021 roku liczba osób biorących udział w wydarzeniach w Arenie Gliwice była o 66% wyższa niż w 2019 roku – naszym najlepszym roku przed Covid”.
Cosio podziela również swoją dumę ze sposobu, w jaki kierownictwo Areny poradziło sobie z pandemią Covid-19 i mówi o największych wyzwaniach, jakie nas czekają.
– Po ogłoszeniu pierwszego wyłączenia w połowie marca, w niecały miesiąc zajęło nam stworzenie profesjonalnego studia telewizyjnego, z którego od kwietnia do listopada wyemitowaliśmy ponad 1000 godzin treści – mówi. „Koszt energii elektrycznej w Polsce wzrósł już o 100% i musimy być przygotowani na dalsze podwyżki cen, ale naprawdę trudno przewidzieć, jak rozwinie się sytuacja gospodarcza w związku z trwającą wojną na Ukrainie.
„Kolejne wyzwanie, przed którym stoimy, to rezerwacje – stajemy się dobrze znanym obiektem na polskim rynku, a nasz kalendarz zapełnia się każdego dnia, więc bardzo trudno jest pomieścić więcej wydarzeń”.
Podsumowując, Cosio mówi, że sektor muzyki na żywo w kraju przeżywa obecnie „eksplozję” wydarzeń na rynku, co można interpretować zarówno pozytywnie, jak i negatywnie.
„Klienci mają większy wybór niż kiedykolwiek wcześniej, ale ze względu na presję finansową nie mogą zająć się wszystkim, co zmusza ich do ustalania priorytetów” — dodaje. „Utrudnia to sprzedaż i stwarza konieczność zdwojenia wysiłków marketingowych. Jednocześnie sprzedaż biletów jest na rekordowym poziomie. W 2021 roku na wydarzeniach w Arenie Gliwice pojawiło się o 66% więcej osób niż w 2019 roku” — Nasz najlepszy rok przed Covidem”.
Otrzymuj więcej takich historii w swojej skrzynce odbiorczej, subskrybując wskaźnik inteligencjiI ILORAZ INTELIGENCJIBezpłatny e-mail z podsumowaniem najważniejszych wiadomości z branży muzycznej na żywo.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
W Polsce odkryto setki artefaktów, w tym hełm celtycki z brązu
Giełdy w Polsce spadają pod koniec sesji; Indeks WIG30 spada o 0,45% Według Investing.com
Ukraiński mistrz boksu Oleksandr Usyk został zwolniony po krótkim zatrzymaniu w Polsce