Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

podróż samochodem?  Mapy Google mogą teraz podpowiedzieć Ci, ile zapłacić w taryfach

podróż samochodem? Mapy Google mogą teraz podpowiedzieć Ci, ile zapłacić w taryfach

mapy Google Dzięki temu możesz już omijać drogi płatne, gdy pytasz o wskazówki dojazdu, ale teraz może oszacować, ile będzie to kosztować, jeśli wybierzesz drogę płatną.

Albo nie zapowiedź W kwietniu Mapy Google oferują teraz opcję włączania i wyłączania taryfy Ustawienia > Nawigacja > Zobacz wskaźniki ruchu.

Szacunki opłat drogowych są oparte na „wiarygodnych informacjach od lokalnych władz zajmujących się opłatami drogowymi” i uwzględniają dzień tygodnia oraz porę dnia, którą mijasz. Google Mówi(Otwiera się w nowym oknie) Funkcja opłat za przejazd obejmie „prawie 2000 dróg płatnych w Stanach Zjednoczonych, Indiach, Japonii i Indonezji”, a wkrótce pojawi się więcej krajów.

Google twierdzi również, że Mapy „będą miały opcję w Ustawieniach, aby pokazać stawki za przepustkę z przepustką lub bez”, ponieważ czasami płacenie za pomocą automatycznej opcji, takiej jak E-ZPass, jest tańsze niż płacenie gotówką. Zauważyliśmy szacunkowe stawki opłat drogowych w Mapach Google na iOS i Androida, gdzie są one domyślnie włączone. (Kran Zmień ustawienia graficzne Według uznania, aby to szybko wyłączyć).) Nie widzieliśmy jednak jeszcze opcji wyboru czegoś innego niż przepustkę.

Polecane przez naszych redaktorów

W międzyczasie, zezwalając Mapom Google na sugerowanie płatnych dróg, nadal polecają je zamiast szybszych dróg bezpłatnych, więc pobaw się nimi, zanim wyruszysz w drogę.

Poznaj nasze najlepsze historie!

zapisać się na Co nowego teraz Aby każdego ranka dostarczać nasze najważniejsze wiadomości do Twojej skrzynki odbiorczej.

Ten biuletyn może zawierać reklamy, oferty lub linki partnerskie. Zapisanie się do newslettera oznacza zgodę na Warunki korzystania A Polityka prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania biuletynów.

READ  BIRKENSTOCK uruchomił swoją pierwszą globalną kampanię dla płatnych treści na NYTIMES.COM