Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Podobny do Twittera „Threads” Meta próbuje się rozwijać w obliczu konkurencji z X Elona Muska

Podobny do Twittera „Threads” Meta próbuje się rozwijać w obliczu konkurencji z X Elona Muska

Thelina Kalothutag | norfoto | Obrazy Getty’ego

Aplikacja Threads firmy Meta do przesyłania wiadomości w czasie rzeczywistym stara się przyciągnąć nowych użytkowników, tak jak miało to miejsce podczas jej lipcowego debiutu.

Jak wynika z opublikowanej we wtorek pierwszej prognozy Threads przygotowanej przez Insider Intelligence, sklonowany Twitter znajduje się obecnie na samym dole najpopularniejszych platform mediów społecznościowych, wyprzedzając jedynie Tumblra pod względem liczby użytkowników w USA.

Insider Intelligence szacuje, że w 2023 r. Threads będzie miało 23,7 mln użytkowników w USA, co znacznie plasuje się w tyle za Facebookiem, Instagramem i TikTokiem, które mają odpowiednio 177,9 mln, 135,2 mln i 102,3 mln użytkowników. Jej najbliższy konkurent,

Firma analityczna stwierdziła, że ​​w przypadku rynku amerykańskiego Threads nadal będzie „przedostatnim wśród sieci społecznościowych” do 2025 roku.

Meta nie odpowiedziała na prośbę o komentarz.

Nowa prognoza dołącza do rosnącej listy szacunków zewnętrznych firm zajmujących się analityką mobilną, takich jak Sensor Tower i Slikeweb, które niedawno udokumentowały spadek wykorzystania wątków.

Kiedy Threads zadebiutował, szybko zyskał miliony użytkowników, częściowo dzięki łatwemu procesowi rejestracji dla istniejących użytkowników Instagrama. Aplikacja do przesyłania wiadomości również zyskała na tym, że jest głównym nurtem alternatywy dla X, co według kilku firm analitycznych, w tym Insider Intelligence, traci użytkowników w związku z posiadaniem przez dyrektora generalnego Tesli Elona Muska.

„Wątki otrzymały początkowy impuls dzięki błędom na Twitterze, ale nie mogą polegać na dalszym rozwoju dezerterów X” – stwierdziła w oświadczeniu Jasmine Enberg, główna analityk w Insider Intelligence.

Enberg powiedział, że jeśli Musk zdecyduje się na pobieranie miesięcznej opłaty abonamentowej od wszystkich

„Zakładając, że Musk się nie wycofa, posunięcie to prawdopodobnie odstraszy więcej użytkowników X i potencjalnie zwiększy zainteresowanie reklamodawców Threads” – dodał Enberg.

READ  Samsung Galaxy Z Flip 4 i Fold 4 mogą być dostępne w tych ekscytujących kolorach

Jednak dyrektor generalny Meta, Mark Zuckerberg, powiedział wcześniej, że firma nie planuje zarabiać na Threads, dopóki nie stanie się większa i bardziej ugruntowana.

Gigant sieci społecznościowych wprowadził kilka nowych funkcji dla Threads, które mają na celu uczynienie go bardziej atrakcyjnymi, takich jak wersja na komputery stacjonarne i narzędzie wyszukiwania. Tak naprawdę zarówno reklamodawcy, jak i twórcy powiedzieli wcześniej CNBC, że Threads potrzebuje pewnych funkcji, takich jak narzędzia analityczne, aby stać się solidniejszą platformą, w którą inwestują czas i pieniądze.

Threads musi stworzyć tożsamość, która będzie „czymś więcej niż tylko rozszerzeniem Instagrama lub alternatywą dla X”, aby stać się głównym graczem na rynku mediów społecznościowych, powiedział Enberg.

„TikTok był w stanie przebić się w dużej mierze dzięki temu, że zaoferował użytkownikom nowe i unikalne doświadczenia społecznościowe” – powiedział Enberg, odnosząc się do wzrostu znaczenia aplikacji do tworzenia krótkich filmów, której właścicielem jest ByteDance.

On ogląda: Czy tematy się rozpadają?