Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Podczas wyprzedaży Boxing Day w Londynie wybuchła wielka bójka

Podczas wyprzedaży Boxing Day w Londynie wybuchła wielka bójka

Aby obejrzeć ten film, włącz JavaScript i rozważ uaktualnienie do przeglądarki internetowej
Obsługuje wideo HTML5

Masowa bójka wybuchła w londyńskim domu towarowym po eskalacji napięcia drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia obroty.

Dwie kobiety w oddziale Pull & Bear na Oxford Street zostały zmuszone do przejścia przez ochronę.

Sklep był zajęty 26 grudnia, z mnóstwem świątecznych kupujących szukających okazji.

Klip wideo, który uchwycił momenty spokojnych zakupów, które pogrążyły się w chaosie.

Dwie osoby zostały rozdzielone, gdy wdały się w bójkę w sklepie – najwyraźniej jedna z nich miała na sobie dżinsy podczas bójki.

the policja metropolitarna Potwierdził MyLondon, że funkcjonariusze pojawili się w sklepie na Oxford Street o 18:10 w poniedziałek 26 grudnia po doniesieniach o bójce.

W oświadczeniu policja powiedziała: „Policja została wezwana o godzinie 18:10 w poniedziałek 26 grudnia w związku z doniesieniami o bójce w sklepie na Oxford Street.

Chaotyczne sceny wybuchły w sklepie Pull & Bear Oxford Street (zdjęcie: tiktok.com/@londondaily1)

Funkcjonariusze zastali jednego z pracowników z urazem głowy. Odmówił pomocy medycznej i kontynuował swoją pracę.

„Nie było żadnych aresztowań”. Trwają zapytania.

Tegoroczna frekwencja w Boxing Day wzrosła o ponad jedną trzecią na głównych ulicach Wielkiej Brytanii Pomimo strajków pociągów i kosztów utrzymania kryzysu.

Pojawiły się obawy, że strajki i zaostrzone budżety mogą odstraszyć konsumentów od miejsc robienia zakupów w pierwszym dniu wyprzedaży.

Ale analityk branżowy Springboard powiedział, że dane opublikowane w poniedziałek pokazały, że frekwencja była o 38,8% wyższa niż rok temu.

Pull & Bear odmówił komentarza w sprawie wideo (zdjęcie: John Keeble/Getty Images)

W porównaniu z tym samym okresem w 2021 r. nastąpił wzrost we wszystkich trzech głównych typach miejsc docelowych handlu detalicznego.

Na głównych ulicach wzrósł o 44,1%, w centrach handlowych o 40,4%, aw kompleksach handlowych o 25,9%.

Centralny Londyn, który został mocno dotknięty strajkami przemysłowymi związków transportowych, w drugim dniu Świąt Bożego Narodzenia frekwencja wzrosła ponad dwukrotnie. W Londynie liczba ta była zaledwie o 7,8% niższa niż w tym samym dniu w 2019 roku.

Diane Wehrle, dyrektor ds. analiz w Springboard, powiedziała, że ​​jednym z możliwych czynników wzrostu jest to, że Boxing Day 2021 przypada w niedzielę, a nie w dzień powszedni, ale dodał, że najnowsze liczby pokazują, że poranki były w tym roku szczególnie pracowite.

„W ciągu 24 godzin drugiego dnia świąt oglądalność wzrosła w stosunku do 2021 roku o około 39%” – powiedziała.

Wzrost był więc nieco mniejszy niż w okresie do godziny 12:00, ale zgodny z naszymi oczekiwaniami. Spodziewaliśmy się, że rajd nieco się wyrówna pod koniec dnia. Tak właśnie się stało.

„To pokazuje, że tegoroczny poranek w drugi dzień świąt był bardziej zajęty niż zeszłoroczny poranek w drugi dzień świąt”.

Do południa frekwencja wzrosła o 59,4% na ulicach handlowych, o 46,6% w centrach handlowych i o 33,7% w parkach handlowych.

Skontaktuj się z naszym zespołem wiadomości, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected].

Aby uzyskać więcej takich historii, Sprawdź naszą stronę z aktualnościami.

READ  Amazon od przyszłego roku wprowadzi w biurach pięciodniowy tydzień pracy Amazonka