Masowa bójka wybuchła w londyńskim domu towarowym po eskalacji napięcia drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia obroty.
Dwie kobiety w oddziale Pull & Bear na Oxford Street zostały zmuszone do przejścia przez ochronę.
Sklep był zajęty 26 grudnia, z mnóstwem świątecznych kupujących szukających okazji.
Klip wideo, który uchwycił momenty spokojnych zakupów, które pogrążyły się w chaosie.
Dwie osoby zostały rozdzielone, gdy wdały się w bójkę w sklepie – najwyraźniej jedna z nich miała na sobie dżinsy podczas bójki.
the policja metropolitarna Potwierdził MyLondon, że funkcjonariusze pojawili się w sklepie na Oxford Street o 18:10 w poniedziałek 26 grudnia po doniesieniach o bójce.
W oświadczeniu policja powiedziała: „Policja została wezwana o godzinie 18:10 w poniedziałek 26 grudnia w związku z doniesieniami o bójce w sklepie na Oxford Street.
Funkcjonariusze zastali jednego z pracowników z urazem głowy. Odmówił pomocy medycznej i kontynuował swoją pracę.
„Nie było żadnych aresztowań”. Trwają zapytania.
Tegoroczna frekwencja w Boxing Day wzrosła o ponad jedną trzecią na głównych ulicach Wielkiej Brytanii Pomimo strajków pociągów i kosztów utrzymania kryzysu.
Pojawiły się obawy, że strajki i zaostrzone budżety mogą odstraszyć konsumentów od miejsc robienia zakupów w pierwszym dniu wyprzedaży.
Ale analityk branżowy Springboard powiedział, że dane opublikowane w poniedziałek pokazały, że frekwencja była o 38,8% wyższa niż rok temu.
W porównaniu z tym samym okresem w 2021 r. nastąpił wzrost we wszystkich trzech głównych typach miejsc docelowych handlu detalicznego.
Na głównych ulicach wzrósł o 44,1%, w centrach handlowych o 40,4%, aw kompleksach handlowych o 25,9%.
Centralny Londyn, który został mocno dotknięty strajkami przemysłowymi związków transportowych, w drugim dniu Świąt Bożego Narodzenia frekwencja wzrosła ponad dwukrotnie. W Londynie liczba ta była zaledwie o 7,8% niższa niż w tym samym dniu w 2019 roku.
Diane Wehrle, dyrektor ds. analiz w Springboard, powiedziała, że jednym z możliwych czynników wzrostu jest to, że Boxing Day 2021 przypada w niedzielę, a nie w dzień powszedni, ale dodał, że najnowsze liczby pokazują, że poranki były w tym roku szczególnie pracowite.
„W ciągu 24 godzin drugiego dnia świąt oglądalność wzrosła w stosunku do 2021 roku o około 39%” – powiedziała.
Wzrost był więc nieco mniejszy niż w okresie do godziny 12:00, ale zgodny z naszymi oczekiwaniami. Spodziewaliśmy się, że rajd nieco się wyrówna pod koniec dnia. Tak właśnie się stało.
„To pokazuje, że tegoroczny poranek w drugi dzień świąt był bardziej zajęty niż zeszłoroczny poranek w drugi dzień świąt”.
Do południa frekwencja wzrosła o 59,4% na ulicach handlowych, o 46,6% w centrach handlowych i o 33,7% w parkach handlowych.
Skontaktuj się z naszym zespołem wiadomości, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected].
Aby uzyskać więcej takich historii, Sprawdź naszą stronę z aktualnościami.
Otrzymuj najświeższe wiadomości, radosne historie, analizy i nie tylko
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji