Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

POCKET.WATCH NABS WYKONAWCA LICENCYJNY POWERHOUSE, MANUEL TORRES PORT, ABY ZOSTAĆ GLOBALNYM KIEROWNIKIEM LICENCJI NA PRODUKTY KONSUMENCKIE

POCKET.WATCH NABS WYKONAWCA LICENCYJNY POWERHOUSE, MANUEL TORRES PORT, ABY ZOSTAĆ GLOBALNYM KIEROWNIKIEM LICENCJI NA PRODUKTY KONSUMENCKIE

Torres Port będzie podlegać dyrektorowi operacyjnemu / dyrektorowi finansowemu, Xavierowi Kochharowi i będzie nadzorować wszystkie kategorie licencjonowania produktów konsumenckich oraz globalną ekspansję szybko rozwijającej się firmy zajmującej się rozrywką dla dzieci i rodzin

LOS ANGELES, Sty. 27, 2022 /PRNewswire/ — Zegarek kieszonkowypremierowa firma zajmująca się rozrywką dla dzieci i rodzin, która tworzy globalne franczyzy z gwiazd YouTube i postaci uwielbianych przez Generację Alpha, ogłosiła dziś powołanie Manuel Torres Port jako Global Head of Consumer Products, ze skutkiem natychmiastowym.

Manuel Torres Port, globalny dyrektor ds. produktów konsumenckich

Port Torres będzie nadzorować wszystkie licencjonowanie produktów konsumenckich dla marek pocket.watch, koncentrując się na rozwoju każdej franczyzy i wprowadzaniu nowych. Z myślą o ekspansji międzynarodowej, Port Torres pomoże pocket.watch poruszać się po nowych rynkach na całym świecie i wniesie ze sobą prawie trzy dekady doświadczenia w rozwoju wiodących firm, takich jak Mattel, Nickelodeon, NBC Universal i Zag Entertainment. Pod jego kierownictwem jego transakcje przyczyniły się do ponad 1 mld USD US w tantiemach netto przez całą swoją karierę.

„Cieszymy się, że możemy dodać tak doświadczonego i dynamicznego dyrektora ds. licencjonowania globalnych produktów konsumenckich do rodziny pocket.watch – co naprawdę wzmacnia naszą pozycję lidera w tym ważnym dziale” – powiedział Xavier Kochhar, COO/CFO zegarka kieszonkowego. „Manuel to siła i jestem podekscytowany, że mam go po swojej stronie, gdy realizujemy długoterminową strategię wzrostu monetyzacji pocket.watch dla naszej działalności licencyjnej”.

„Nie mógłbym być bardziej podekscytowany dołączeniem do pocket.watch w tym kluczowym momencie” – powiedział Port Torres. „Od jakiegoś czasu podziwiam siłę zegarka kieszonkowego i jego przełomową siłę w przemyśle rozrywkowym i jestem wdzięczny Xavierowi i Chrisowi za zaproszenie mnie do udziału w bardzo świetlanej przyszłości firmy”.

W Zag Entertainment Port Torres odegrał kluczową rolę w konsolidacji kluczowych strategicznych umów handlowych globalnych wokół ich największego IP, w tym zjawiska ogólnoświatowego, Cudowna Biedronka. Nadzorował globalną ofertę franczyz produktów konsumenckich NBCUniversal, w tym Illumination Entertainment Animation (Sługusy, Sekretne życie zwierzaków domowychoraz Śpiewać), Świat jurajski, szybcy i wściekli, Uniwersalne potwory, Trolle, Duch, Ciekawski George, i odegrał kluczową rolę w konsolidacji Dreamworks Animation Consumer Products w NBC. Pełnił różne role na całym świecie w Nickelodeon, zarówno w Nowy Jork oraz Miamii był kluczem do wydania światowej franczyzy, Wojownicze Żółwie Ninja.

READ  Widzowie „płaczą” z powodu „pięknego” hołdu, jaki Annabelle Croft złożyła mężowi

Na początku lat 90. Port Torres dołączył do Mattel Mexico, a następnie przeniósł się do Stanów Zjednoczonych, by zająć różne stanowiska międzynarodowe związane z rozwojem marki, zarządzaniem kategorią i rozwojem kluczowych klientów. Port Torres urodził się i wychował w Meksyk, choć jego mieszane pochodzenie – z matką Polką, Rosjanką, Meksykanką i ojcem Meksykanem – dało mu wczesny wgląd w poruszanie się w zawiłościach gustów i zainteresowań na skrzyżowaniach międzykulturowych. Manuel zasiadał w radzie dyrektorów Stowarzyszenia Zabawek, pierwszego Latynosa w zarządzie, Fundacji Zabawek i Breastcancer.org. On mieszka w Los Angeles z żoną i dwiema córkami.

O pocket.watch
Pocket.watch to wiodąca firma zajmująca się rozrywką dla dzieci i rodzin, która specjalizuje się w dostarczaniu rozrywki i inspiracji dzieciom i rodzinom poprzez treści cyfrowe i pobudzanie ich wyobraźni za pomocą produktów lifestylowych, od zabawek po szczoteczki do zębów. Firma inspiruje dzieci do płynnego poruszania się między czasem spędzonym na ekranie a czasem zabawy i może pochwalić się rosnącym portfolio franczyz, które obejmuje jedne z największych dziecięcych i rodzinnych marek YouTube na świecie. Pocket.watch stworzył i wyprodukował program Ryan’s Mystery Playdate, który jest emitowany w Nickelodeon i jest numerem 1 w telewizji dla przedszkolaków. Firma została założona w Marzec 2017 za pomocą Chris M. Williams i znajduje się w Culver City, Kalifornia gdzie utrzymuje biuro i pracownię. Jego zespół zarządzający składa się z weteranów studyjnych i wizjonerów tradycyjnej i cyfrowej rozrywki, w tym Albie Hecht, John Moonves, Kerry Tucker oraz David B. Williams. Inwestorzy i interesariusze to Viacom, Graycroft, Third Wave Digital i United Talent Agency (UTA), a także ważni aniołowie strategiczni, w tym Robert Downey Jr. (Drużyna Downeya) i John Landau ze znacznym udziałem w firmie należącym do twórcy „Ryan’s World”, Sunlight Entertainment. Aby uzyskać więcej informacji na temat pocket.watch, odwiedź stronę pocket.watch.

Kontakt z mediami
zegarek [email protected]

READ  Jak Helen McCrory ukryła chorobę przed śmiercią, ale tragicznie przegapiła Peaky Blinders
(PRNewsfoto/pocket.watch)

(PRNewsfoto/pocket.watch)

Cision

Cision

Wyświetl oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia:https://www.prnewswire.com/news-releases/pocketwatch-nabs-powerhouse-licensing-executive-manuel-torres-port-to-stac-global-head-of-consumer-products-licensing-301470018.html

ŹRÓDŁO kieszonkowy. zegarek