Nie wspominają, że można zmienić rezerwację lotu po dwóch tygodniach.
To tylko krótkie spojrzenie na życie na Heathrow, gdzie pracuję od prawie 30 lat. Nigdy wcześniej nie widziałem lotniska w takich tarapatach Dlatego na początku tego tygodnia ogłoszono, że Czapka pasażera przedłużona do października.
Zaangażowani są w to pracownicy z trzech różnych organizacji: Heathrow Airport Limited (HAL), British Airways (BA) i British Border.
Pracownikom HAL i BA zaoferowano nowe kontrakty za mniejsze pieniądze, co zinterpretowali jako cyniczną strategię zatrudniania i zatrudniania, a nie szefów oferujących pracownikom tymczasową obniżkę płac za tymczasowego wirusa.
Żaden z nich nie jest zadowolony, a w rezultacie wielu pracowników jest zadowolonych Tysiące funtów na ich pensjach przed rozprzestrzenieniem się epidemiico poważnie naruszyło etykę pracy, skutkując długimi kolejkami.
Urzędnicy graniczni Wielkiej Brytanii są podobnie rozczarowani i sfrustrowani z powodu braku personelu Wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej zmienia się. Czują się przepracowani i niedopłacani, co ponownie oznacza długie kolejki przy wjeździe do Wielkiej Brytanii.
W wielu regularnych oddziałach BA cała maszyna została uszkodzona, najwyraźniej z powodu złych decyzji biznesowych. Szacuje się, że ponad 40 proc. pracowników straciło na stałe tysiące z powodu pandemii i cięć płac.
Dodaj do tego inflację, a niektóre spadły nawet o 30 procent w okresie przed koronawirusem. Tylko pracownicy ze starymi kontraktami stracili pieniądze, podczas gdy większość pensji kierownictwa pozostała nietknięta.
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa