Kąpiel w wannie Quality Street to bożonarodzeniowa tradycja wielu brytyjskich rodzin, a po zjedzeniu czekolady poręczny pojemnik często nabiera nowego życia, służąc przez wiele lat jako forma do ciasta lub pudełko do przechowywania klocków Lego.
Ale poręczna plastikowa tuba może mieć ostatnie Święta Bożego Narodzenia, gdy właściciel marki słodyczy testuje reakcję fanów Quality Street na nowy papierowy pojemnik.
Choć nowa miska powstała z chęci właściciela marki, Nestlé, aby ograniczyć użycie pierwotnego plastiku, trudno przewidzieć reakcję opinii publicznej. W 2022 roku decyzja o wymianie kolorowych opakowań plastikowych firmy Quality Street na opakowania papierowe nadające się do recyklingu spotkała się z mieszanymi ocenami. W rzeczywistości TikTok odpowiedział byłemu fanowi Quality Street To stało się wirusowe Po tym, jak określiła to jako „farsę”, zadała retoryczne pytanie: „Kto chce zjeść ten śmieć?”
Nestlé pozostała jednak przy opakowaniach papierowych i poszła o krok dalej, produkując około 200 000 pudełek papierowych, które od przyszłego tygodnia trafią do sprzedaży w wybranych sklepach Tesco.
Jednak po latach zmniejszania się pojemników – na szczęście w tym roku produkt ma tę samą wagę i zalecaną cenę 5,50 funta – i zmiany asortymentu, Nestlé wie, że ma trudności ze sprzedażą. W tym celu twierdzi, że zlew w charakterystycznym dla Quality Street fioletu ma „luksusowy design i styl, akcentowany złotą folią”. Posiada również „zintegrowaną funkcję ponownego zamykania”, co brzmi jak fantazyjne określenie pokrywy.
„Nie możemy się doczekać, co fani Quality Street zrobią z papierowym pudełkiem” – powiedziała Gemma Handley, starszy menedżer ds. marki w Quality Street. „W tę próbę włożono wiele staranności i ciężkiej pracy i jesteśmy dumni, że jesteśmy pierwszym dużym producentem, który przetestował świąteczne papierowe tuby”.
Powiedziała, że „piękny projekt” został stworzony specjalnie dla produktu papierowego, a kupujący mogą spodziewać się „tego samego wspaniałego smaku słodyczy Quality Street, które znają i kochają”.
Oczywiście dużą zaletą jest to, że gdy pudełko jest puste, można je wrzucić do domowego kosza na śmieci wraz ze wszystkimi pustymi opakowaniami. Jednak ostatecznie to opinia publiczna zadecyduje, czy zostanie ona szerzej przyjęta.
Nestlé oświadczyła, że „oceni popularność wanny wśród kupujących”, a także weźmie pod uwagę opinie pracowników Tesco, którzy będą na pierwszej linii walki z tą zmianą.
Zmiana ta jest częścią szerszego dążenia branży do uczynienia opakowań bardziej zrównoważonymi. Nawet jeśli nie wszyscy są ich fanami, przejście na słodycze w papierowych opakowaniach w 2022 r. sprawi, że dwa miliardy opakowań rocznie nie trafią na wysypiska śmieci. Jednakże, jak w przypadku każdej radykalnej zmiany opakowania, Nestlé stwierdziła, że chce „zrobić to dobrze”, tak aby w tym roku kupujący nadal mogli kupić plastikowe tuby, puszkę i karton obok wersji papierowej.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa