Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pismo ręczne jest „ważne” dla zachowania pamięci

Aby odnieść sukces w nowoczesnych „hybrydowych” środowiskach nauczania, uczniów należy uczyć pisma ręcznego, równolegle z umiejętnością pisania na klawiaturze, twierdzi nauczyciel pisma ręcznego.

Ministerialna Grupa Doradcza zaleciła niedawno lekcje gramatyki i pisma odręcznego, w tym pisma ręcznego, dla uczniów szkół podstawowych w ramach przeglądu programu nauczania języka angielskiego.

W raporcie wskazano, że pisanie ręczne jest lepsze niż pisanie na maszynie, ponieważ pozwala uczniom uczyć się ortografii, czytania oraz rozwijania pomysłów i słownictwa, co spotkało się z gwałtownymi reakcjami niektórych nauczycieli na temat znaczenia pisma ręcznego we współczesnym środowisku uczenia się.

Nauczycielka pisma ręcznego Belinda Blake Duggan powiedziała Breakfast, że właściwa kaligrafia stała się sztuką zaginioną „w ciągu ostatnich kilku lat”.

„Myślę, że ludzie zaczynają teraz zdawać sobie sprawę, że pismo odręczne to w rzeczywistości jedna z tych rzeczy, która ma ogromne znaczenie w uczeniu się i rozwijaniu umiejętności czytania i pisania”.

Powiedziała, że ​​pismo odręczne jest ważne dla rozwijania umiejętności czytania i pisania, w tym konwersji litery na dźwięk i wiedzy o akustyce, u młodszych uczniów.

„Wszystkie obecne badania naukowe pokazują, że charakter pisma ręcznego jest naprawdę ważny dla zachowania pamięci, dlatego umiejętność uczenia się pisma ręcznego i nabywania biegłości w pisaniu jest naprawdę ważna”.

Blake Duggan powiedziała, że ​​dwa lata temu przeprowadziła własną ankietę, z której wynika, że ​​około 83 procent nauczycieli opuszcza uczelnię, „nie rozumiejąc, jak ważne jest nauczanie pisma odręcznego”.

„To ogromny procent naszej siły roboczej, który nie został podniesiony w kwalifikacjach”.

Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu w pracy w szkołach w całym kraju i na świecie, lekcja pisania Blick-Duggan zapewnia lekcje wideo na temat tworzenia liter, aby wesprzeć nauczycieli na całym świecie w nauczaniu angielskiego pisma odręcznego.

„Aby nauczyć się czegoś nowego, musimy to faktycznie zapisać” – powiedziała.

READ  Rodzina opłakuje olimpijkę Melissę Hoskins: „Duch wyzwolenia”

Fundacja Edukacyjna Uniwersytetu Technologicznego w Auckland stwierdziła, że ​​rozwijanie pisma ręcznego i umiejętności motorycznych jest „uwzględniane w wybranych kursach”.

„Profesjonalna wiedza na temat pisma ręcznego jest również rozwijana podczas praktyk szkolnych, ponieważ każda szkoła ma inne zasady dotyczące pisma ręcznego” – stwierdziła w oświadczeniu.

Blake-Duggan powiedziała, że ​​współcześni uczniowie pracujący w środowisku hybrydowym muszą wiedzieć, kiedy należy pisać na maszynie do pisania, a kiedy lepiej jest pisać ręcznie, na przykład podczas nauki do testu lub egzaminu, aby przetworzyć informacje na głębszym poziomie.