Justin Farren, dyrektor kreatywny w Ubisoft Singapore, przedstawia „Skull & Bones” podczas konferencji Ubisoft E3 w Orpheum Theatre 11 czerwca 2018 r. w Los Angeles w Kalifornii.
Christiana Petersena | Wiadomości z Getty Images | Obrazy Getty’ego
Ubisoft Singapore oficjalnie wypuścił swoją pierwszą dużą grę wideo, Skull And Bones, na PlayStation 5 i Xbox Series
„To pierwszy raz, kiedy za tego typu grę odpowiada studio z Singapuru lub Azji Południowo-Wschodniej, więc atmosfera wokół tworzenia tej gry była wspaniała” – powiedział Jean-François Vallée, dyrektor zarządzający Ubisoft Singapore, w rozmowie z CNBC „Street Signs Asia”. ” Poniedziałek.
Rząd Singapuru podjął kroki w celu ożywienia lokalnego przemysłu gier. W 2016 roku firma Ubisoft Singapore otrzymała grant od Rady ds. Rozwoju Gospodarczego, aby pomóc miastu-państwu w opracowaniu gry „AAA”.
Gry z oceną „AAA” odnoszą się do tytułów produkowanych i dystrybuowanych przez dużych, znanych wydawców, którzy zazwyczaj dysponują wysokimi budżetami na rozwój i marketing.
według Dane Z danych zebranych przez firmę badającą rynek YouGov w 2020 r. wynika, że co najmniej trzy czwarte populacji Singapuru gra w gry wideo lub gry mobilne, a wśród osób w wieku od 18 do 24 lat odsetek ten wzrasta do 90%.
Jednak w przypadku graczy, którzy grali w Skull and Bones, dotychczasowe recenzje były mieszane. Metakrytycznywitryna internetowa gromadząca recenzje gier, podaje ocenę krytyczną wynoszącą 64 na 100, a ocenę użytkowników jako „ogólnie nieprzychylną”.
Vallee z Ubisoftu stwierdził jednak, że jest zadowolony z dotychczasowego odbioru gry. Zauważył, że miliony ludzi zapisało się, aby bezpłatnie zagrać w otwartą betę gry, co doprowadziło do jej oficjalnego wydania.
„Spełnia moje oczekiwania, a to dopiero proces premiery. Póki co gracze biorą w nim udział, przekazując nam swoje uwagi, a my już naprawiliśmy kilka błędów” – powiedział.
„Piracka gra RPG z kooperacją w otwartym świecie” kosztuje 60 dolarów za wersję standardową, a w przyszłości planowane są dalsze aktualizacje i prace nad grą.
Jednak pomimo budżetu na rozwój wynoszącego 200 milionów dolarów, proces ten nie przebiegał gładko dla młodego studia gier założonego w 2008 roku.
Gra została oficjalnie zapowiedziana w 2017 roku, choć zapowiadano ją od lat poprzednio, Po sukcesie innej gry Ubisoftu o tematyce pirackiej, Assassin's Creed IV: Black Flag. Jednak Skull and Bones ucierpiało z powodu długiej serii opóźnień w uruchomieniu i pełnych restartów, które rozpoczęły się w 2018 roku.
według raport Z witryny gier Kotaku w 2021 r. wynika, że podczas tworzenia gry miało co najmniej trzech różnych dyrektorów kreatywnych, a obecni i byli programiści Ubisoft powiedzieli publikacji, że Skull and Bones nigdy nie miał jasnej wizji twórczej i cierpiał z powodu zbyt wielu reżyserów walczących o władzę.
Na początku tego miesiąca podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych firmy Ubisoft dyrektor generalny Ubisoft Yves Guillemot bronił ceny gry, stwierdzając, że Skull and Bones to „gra o poczwórnym A” i wyraził pewność, że gra „odniesie sukces w dłuższej perspektywie”.
Poprzednie zapewnienia Prezesa zostały spełnione Trochę krytyki w Internecie Przez graczy i internautów rozczarowanych ostatecznym produktem Skull and Bones po dziesięciu latach oczekiwania.
Skull and Bones pozostanie głównym przedmiotem zainteresowania Ubisoft Singapore przez wiele lat, ale studio ma „wiele innych projektów w przygotowaniu” – powiedział Vale w poniedziałek.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć