Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pearson i Simon Fuller współpracują przy tworzeniu popowej akademii | przemysł muzyczny

Firma edukacyjna, z którą współpracuje Pearson Szymon Fuller, były dyrektor Spice Girls, który stworzył programy telewizyjne, w tym Pop Idol, uruchomił nowy projekt o nazwie Academy of Pop skierowany do pokolenia artystów amatorów TikTok.

Premiera Hollywoodzkiej Akademii Sztuk Dramatycznych w Hollywood rozpocznie się w przyszłym roku, z „małymi klasami” uczniów, którzy będą mogli osobiście uczestniczyć w codziennych lekcjach obejmujących aktorstwo, taniec, muzykę i teatr muzyczny. Zajęcia będą również dostępne dla uczniów, którzy będą mogli śledzić transmisję na żywo online.

Szymon Fuller
Simon Fuller mówi, że „jest zachwycony partnerstwem z Pearsonem”. Zdjęcie: Amanda Edwards/Getty Images Discover

„Ponieważ sztuki sceniczne znajdują się w sercu współczesnej kultury, miliony ludzi rozwijają talenty poprzez występy osobiste i online, często bez formalnego szkolenia lub edukacji” – powiedział Andy Bird, były prezes Walt Disney International Operations i były dyrektor Walt Disney Operacje międzynarodowe. CEO Pearson przez rok. „To prawdziwa okazja do innowacji w tej części przestrzeni edukacyjnej”.

Platforma internetowa Academy of Pop jest rozwijana, a w ciągu najbliższych dwóch lat planowane jest otwarcie kolejnych fizycznych lokalizacji na całym świecie.

„Akademia Popu zapewni wszechstronną, bezpieczną i wciągającą platformę dla wykonawców, aby rozwijać swoje umiejętności i znaleźć potwierdzenie u naszych wybitnych nauczycieli” – powiedział Fuller. „Chętnie biorę udział osobaintegrować światy rozrywki i edukacji.

Pearson zainwestował w nowy biznes poprzez swój Pearson Ventures Fund.

Firma poinformowała również, że ponad dwa miliony studentów zapisało się do nowego Pearson+ Edukacyjna aplikacja „wszystko, co możesz zjeść” w stylu Netflix Został uruchomiony w USA w lipcu z około 100 000 płacących abonentów. Za 14,99 USD (10,92 GBP) miesięcznie uczniowie mogą uzyskać nieograniczony dostęp do cyfrowych podręczników i narzędzi dydaktycznych.

Subskrybuj codzienną pocztę Business Today lub śledź Guardian Business na Twitterze w BusinessDesk

Aplikacja reprezentuje cyfrową walkę Pearsona, gdy uczniowie odchodzą od drogich podręczników do usług wypożyczania lub kupowania używanych. W ciągu ostatniej dekady Pearson przekształcił się z grupy zdominowanej przez druk w dostawcę produktów i usług cyfrowych.

Od czasu przybycia Bairda firma skupiła się na budowaniu Biznes cyfrowy skierowany bezpośrednio do konsumenta Odejście od tradycyjnego uzależnienia od szkół i uniwersytetów w celu dystrybucji swoich produktów edukacyjnych.

„Pearson+ rozpoczął obiecująco” – powiedział Baird. „Jest to ważny krok dla firmy Pearson, ponieważ rozwija naszą ofertę skierowaną bezpośrednio do konsumentów, która przyspieszy nasze dążenie do zrównoważonego wzrostu w nadchodzących latach”.