Podróżni z Nowej Zelandii planujący korzystanie z paszportu gotówkowego Mastercard podczas pobytu za granicą są narażeni na ryzyko pozostawienia ich bez pomocy po tym, jak niektóre karty zostały rozdane z nieprawidłowymi numerami.
Karty przedpłacone mają pomóc odciążyć Cię od przewalutowania i dokonywania płatności za granicą.
Jednak ci, którzy kupili jedną z kart w styczniu, mogą spotkać się z „odrzuceniem”, jeśli spróbują kupić piwo w Barcelonie lub niezręcznym momentem przy uregulowaniu rachunku w Tangerze.
Dzieje się tak dlatego, że niektóre karty Mastercard Cash Passport wysłane do klientów Kiwi w styczniu miały numery CVC (kod weryfikacyjny karty), które nie zgadzały się z numerami w systemie bankowym ze względu na błąd produkcyjny, co oznaczało, że nie można było ich użyć.
MasterCard twierdzi, że problem dotyczy mniej niż 200 kart.
Kontakt z klientem dotyczącym gotówki, paszportu nowozelandzkiego Ogłaszać Powiedział, że we wtorek przed wyjazdem do Ameryki poszedł zarezerwować nocleg i okazało się, że nie ma dostępu do swojej karty.
Kiedy zadzwonił do call center, powiedziano mu, że jego karta zostanie wymieniona. Mężczyzna powiedział, że gdyby nie wykazał proaktywnej postawy lub nie próbował skorzystać z karty przed wyjazdem, mógłby wylądować w Los Angeles bez dostępu do środków.
W e-mailu wysłanym później do mężczyzny z Mastercard wskazano, że problem dotyczy kart Passport Cash zakupionych w okresie od 1 do 31 stycznia 2024 r.
„Niestety, z powodu błędu produkcyjnego, Twojej karty nie można aktywować ani używać do przeprowadzania transakcji w bankomatach, sklepach ani w Internecie” – czytamy w e-mailu.
„Aby rozwiązać ten problem, wyślemy Ci kartę zastępczą na Twój adres domowy tak szybko, jak to możliwe.”
E-mail oferuje możliwość wypłaty za darmo.
„Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to dla Państwa spowodować” – oznajmiła MasterCard.
W oświadczeniu rzecznika MasterCard stwierdzono, że problem dotyczy jedynie mniej niż 200 paszportów gotówkowych w Nowej Zelandii.
Osobom dotkniętym problemem podróżującym za granicę zaleca się skontaktowanie z Cash Passport Services pod numerem podanym na odwrocie karty w celu zorganizowania przelewu środków na oryginalne konto bankowe lub awaryjnego przekazania gotówki za pośrednictwem Western Union.
„Kiedy dowiedzieliśmy się o problemie produkcyjnym u jednego z naszych sprzedawców kart Cash Passport w Nowej Zelandii, aktywnie skontaktowaliśmy się z ograniczoną liczbą posiadaczy kart, których to dotyczy” – czytamy w oświadczeniu.
„Na dzień dzisiejszy wydano karty zastępcze i wysłano je do posiadaczy kart.
„Zapewniliśmy posiadaczom kart dodatkowe sposoby dostępu do środków w miarę ich potrzeb, nawet zanim otrzymają nowe karty. Jeśli posiadacze kart nie otrzymali karty zastępczej lub potrzebują pomocy, powinni skontaktować się z Działem Obsługi Kart CashPassport pod numerem podanym na odwrocie karty ich karta.
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Obietnice wyborcze Kamali Harris przypominają obietnice Jacindy Ardern
Wybory w USA: Joe Biden mógł pomóc Trumpowi w jego „śmieciowych” gafach.
Wydarzenie Trumpa w Madison Square Garden zostało zakłócone prymitywnymi uwagami wstępnymi