Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pasażerowie British Airways, którzy przybędą 24 grudnia, spędzają Boże Narodzenie czekając na nich na lotnisku w San Jose

Pasażerowie British Airways, którzy przybędą 24 grudnia, spędzają Boże Narodzenie czekając na nich na lotnisku w San Jose

Oczekuje się, że około 200 pasażerów British Airways z Kostaryki, którzy mieli wrócić w Wigilię, ma teraz wylądować w Wielkiej Brytanii w drugi dzień po południu.

Lot BA2236 miał wylecieć z San Jose do Londynu Gatwick wieczorem 23 grudnia. Początkowo pasażerowie mieli oczekiwać 90-minutowego opóźnienia w ich nocnym locie.

Jednak Boeing 777, którym miał latać, miał popękane przednie szyby i wymagał szczególnej opieki.

Joe Mitchell i Ger Olafson spędzali miesiąc miodowy w Kostaryce, wyruszając ze swojego kurortu na wybrzeżu Pacyfiku, spodziewając się powrotu przez Gatwick do Edynburga na czas Bożego Narodzenia z rodziną.

Dr Mitchell powiedział: niezależny: „Mój mąż pochodzenia islandzkiego i jego rodzina mieszkająca w Edynburgu świętują Boże Narodzenie 24 grudnia.

„W tym momencie naprawdę staraliśmy się znaleźć przesiadkę, która dowiezie nas na czas, abyśmy nie przegapili świąt jego rodziny.

„Aplikacja BA mówiła coś niejasnego o przesunięciu lotu na następny dzień. Jednak czas lotu wykazał opóźnienie tylko o cztery godziny. Nie otrzymaliśmy żadnych informacji za pośrednictwem poczty e-mail ani wiadomości, więc mieliśmy nadzieję, że to tylko usterka.

„Zostawiliśmy samochód i udaliśmy się na lotnisko, mając desperacką nadzieję, że to nie w porządku”.

Stali w kolejce na lotnisku przez kilka godzin. „Jedyną oznaką opóźnienia jest to, co słyszymy od ludzi rozmawiających w kolejce oraz fakt, że wszyscy, którzy poszli się odprawić, opuścili biuro ze swoimi bagażami” – powiedział dr Mitchell.

„Kiedy nadeszła nasza kolej na odprawę, pracownicy biura w San Jose powiedzieli nam, że przednia szyba została rozbita i oddanie jej byłoby zbyt niebezpieczne.

„W tym momencie byliśmy zdruzgotani – zdając sobie sprawę, że będziemy tęsknić za świętami Bożego Narodzenia z naszą rodziną.

„Ludzie w kolejce błagali personel o zastępstwo, niektórzy byli źli, niektórzy płakali. Ludzie płakali, ponieważ po raz pierwszy powiedziano im, że spóźnią się na Boże Narodzenie. „

READ  Projekty Polish Equinor pozyskują zagraniczne kontrakty - reNews

Po spędzeniu nocy w hotelu, w którym jedyne dostępne posiłki były w restauracji fast-food Denny’ego, wszyscy pasażerowie zostali odwiezieni na lotnisko w Wigilię samolotem zaplanowanym na 22:00, przylatując około 11 rano 25 grudnia.

Ponieważ nie było lotów w Boże Narodzenie z Gatwick do Edynburga, dr Mitchell i pan Olafson zarezerwowali wynajęty samochód online, co kosztowało 450 funtów za 440-milową podróż z Sussex do Szkocji. Sprawdzili swój bagaż i udali się do strefy odlotów.

Jednak próba przekierowania innego samolotu z Jamajki do Kostaryki, aby odebrać go w Wigilię, nie powiodła się, ponieważ załoga zbliżała się do końca swoich godzin pracy.

Dr Mitchell powiedział: „Przybyliśmy do bramki odlotów i zastaliśmy ludzi biegających i krzyczących po otrzymaniu telefonów od rodziny z informacją, że lot został odwołany.

Czekaliśmy 30 minut w wielkiej panice, zanim ktoś w towarzystwie kilku funkcjonariuszy policji przyszedł z ogłoszeniem.

„Musieliśmy czekać, aż dostaną jakiś list, aby zgodzić się na nasz powrót przez ochronę. Zajęło to trochę czasu, a ludzie byli naprawdę sfrustrowani i musieli czekać dłużej”.

Wróciłem do tego samego hotelu. „Hotelowy bar był zamknięty, więc nie mogliśmy nawet zagłuszyć naszych smutków” – powiedział dr Mitchell.

Piloci i personel pokładowy nieoczekiwanie również spędzili Święta Bożego Narodzenia z dala od swoich domów.

25 grudnia alternatywny samolot poleciał z Montego Bay do San Jose. Ale planowana godzina odlotu o 18.50 z Gatwick została przekroczona, najwyraźniej z powodu rozbieżności w liczbie pasażerów.

Zanim samolot wystartował, kilku pasażerów napisało na Twitterze o British Airways. Książki o Alicji Wzgórzu: „Lot BA2236 z Epic San Jose był kontynuowany, o 1:30 usiadł na asfalcie, ponieważ personel naziemny nie mógł obliczyć, kto dokładnie jest w locie.

„Załoga pokładowa British Airways jest tak samo doskonała i sfrustrowana jak my. Wesołych Świąt”.

READ  Czerwona lista podróżnicza Anglii dla „Covid” została zmniejszona do dwunastu krajów | Polityka zdrowotna

inny pasażer, loki, napisał: „Twoje fk up jest ogromne. Utknąłem podczas lotu BA2236 na Boże Narodzenie na dwa dni. Na pewno nie było żadnej winy załogi na pokładzie, ale brak komunikacji po tym, co było niefortunnym problemem technicznym, jest hańbą”.

British Airways odpowiedziały na Twitterze: „Nie lekceważ niedogodności i frustracji, jakie spowodowało to opóźnienie, Loki.

„Bardzo nam przykro, że nie udało nam się sprowadzić Cię do domu na czas, aby świętować Boże Narodzenie. Zapewniamy, że Twoje uwagi zostały przekazane odpowiednim zespołom.”

BA2236 w końcu odleciał 50 godzin późno o 20:35 w Boże Narodzenie i ma przybyć krótko po 12:00 26 grudnia.

Rzecznik British Airways powiedział: niezależny: „Chcielibyśmy szczerze przeprosić klientów tego lotu, którzy popsuli im świąteczne plany. wyczyść go do lotu”.

Od tego czasu nasze zespoły pracują za kulisami, aby zrobić wszystko, co w ich mocy, aby samolot był gotowy przy najbliższej okazji do przywiezienia klientów do Londynu. Doceniamy cierpliwość i zrozumienie naszych klientów, inżynierów i członków załogi, którzy również zrobili wszystko, co mogli, aby pomóc”.

British Airways prawdopodobnie pokryją jej wydatki osobiste. Dodatkowo każdy pasażer może ubiegać się o 520 GBP w gotówce zgodnie z Zasadami Praw Pasażera.