Adverty AB, wiodący dostawca reklam w grach i opatentowany twórca zautomatyzowanego formatu reklam w trakcie filmu, nawiązał strategiczne partnerstwo z MediaFarm, wiodącą firmą zajmującą się sprzedażą interaktywną w Polsce. Głównym celem tego sojuszu jest rozszerzenie oferty reklamy w grach Adverty na polskim rynku.
Partnerstwo będzie wykorzystywać rozległą sieć agencji medialnych MediaFarm, aby oferować flagowe rozwiązanie Adverty w zakresie reklam na żywo markom, które chcą zaangażować swoją grupę docelową dzięki immersyjnym i angażującym kampaniom w Polsce.
„Cieszymy się, że możemy połączyć siły z MediaFarm, aby rozszerzyć naszą globalną obecność na bardzo ważnym i dużym polskim rynku” – powiedział Jonas Söderqvist, dyrektor generalny Adverty. „Dzięki wiedzy i sieci MediaFarm będziemy mogli oferować wysoce interaktywne kampanie w grach w Polsce”.
„Cieszymy się, że możemy współpracować z Adverty w celu wprowadzenia tej innowacyjnej oferty na polski rynek. Jest to przełom dla kupujących, którzy chcą zaangażować polską publiczność w niezwykle ważne środowisko gier” — powiedział Thomas Bruce, dyrektor generalny MediaFarm.
O firmie Mediapharm
Założona w 2011 roku, z siedzibą w Warszawie (Polska), MediaFarm jest prywatnym domem sprzedaży mediów interaktywnych. MediaFarm, lider reklamy dziecięcej, oferuje szereg sprawdzonych produktów cyfrowych, w tym wideo, display, multimedia interaktywne i niestandardowe. MediaFarm reprezentuje wydawców setek serwisów i aplikacji, z których wiele zlokalizowanych jest wyłącznie na polskiej ziemi.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu