Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Partnerzy reklamowi z MediaFarm, aby umożliwić reklamę w grach w Polsce

Partnerzy reklamowi z MediaFarm, aby umożliwić reklamę w grach w Polsce

Adverty AB, wiodący dostawca reklam w grach i opatentowany twórca zautomatyzowanego formatu reklam w trakcie filmu, nawiązał strategiczne partnerstwo z MediaFarm, wiodącą firmą zajmującą się sprzedażą interaktywną w Polsce. Głównym celem tego sojuszu jest rozszerzenie oferty reklamy w grach Adverty na polskim rynku.

Partnerstwo będzie wykorzystywać rozległą sieć agencji medialnych MediaFarm, aby oferować flagowe rozwiązanie Adverty w zakresie reklam na żywo markom, które chcą zaangażować swoją grupę docelową dzięki immersyjnym i angażującym kampaniom w Polsce.

„Cieszymy się, że możemy połączyć siły z MediaFarm, aby rozszerzyć naszą globalną obecność na bardzo ważnym i dużym polskim rynku” – powiedział Jonas Söderqvist, dyrektor generalny Adverty. „Dzięki wiedzy i sieci MediaFarm będziemy mogli oferować wysoce interaktywne kampanie w grach w Polsce”.

„Cieszymy się, że możemy współpracować z Adverty w celu wprowadzenia tej innowacyjnej oferty na polski rynek. Jest to przełom dla kupujących, którzy chcą zaangażować polską publiczność w niezwykle ważne środowisko gier” — powiedział Thomas Bruce, dyrektor generalny MediaFarm.

O firmie Mediapharm

Założona w 2011 roku, z siedzibą w Warszawie (Polska), MediaFarm jest prywatnym domem sprzedaży mediów interaktywnych. MediaFarm, lider reklamy dziecięcej, oferuje szereg sprawdzonych produktów cyfrowych, w tym wideo, display, multimedia interaktywne i niestandardowe. MediaFarm reprezentuje wydawców setek serwisów i aplikacji, z których wiele zlokalizowanych jest wyłącznie na polskiej ziemi.

READ  Netflix otwiera biuro na Europę Środkowo-Wschodnią w Polsce