Według doniesień malezyjski sprzedawca artykułów wyposażenia wnętrz Mr. DIY rozpoczął swoją podróż do Polski od otwarcia centrum logistycznego w tym kraju. Firma, która już wcześniej ogłaszała plany wejścia do Polski, wynajęła powierzchnię 5000 metrów kwadratowych w Hillwood Zgierz I w Dąbrówce Wielkiej w centralnej Polsce, podała grupa medialna Eurobuild Central & Eastern Europe z branży nieruchomości. Stwierdziła ponadto, że w transakcji pośredniczyła spółka Axi Immo.
Liu Gan, dyrektor operacyjny DIY, który nadzoruje rozwój biznesu, operacje detaliczne i magazynowe, we wrześniu ubiegłego roku ogłosił plany wejścia na „wysoce dynamiczny, konkurencyjny i obiecujący rynek” po wizycie w tym kraju w podróży służbowej.
Pod koniec 2023 roku Magdalena Nazarewicz, która przez dekadę pracowała w dyskontowej sieci sklepów z odzieżą i artykułami gospodarstwa domowego Pepco, została dyrektorem ds. rozwoju biznesu w DIY Poland.
Firma badawcza IBIS World plasuje polską branżę sprzętu i wyposażenia wnętrz na ósmym miejscu w Europie, a jej wartość szacuje się na 5,8 miliarda euro. Wzrost rynku w tym sektorze szacuje się na średnio 6,5 procent rocznie. Jednak raport dotyczący ulepszeń domu przygotowany przez DIY International szacuje wielkość rynku artykułów DIY w Polsce na 7,0 miliardów euro.
Mr.DIY aktywnie rozwija się w Europie po ugruntowaniu swojej obecności w Azji. Istnieje już w Turcji, która okupuje Azję i Europę, a także w Hiszpanii. Rozważa także obecność w Grecji, Rumunii i Bułgarii.
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
„Majestatyczna jasność”: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie znajduje nową stałą siedzibę | Wakacje w Polsce
Ochama wkracza do Europy, uruchamiając nowy magazyn w Polsce, aby zwiększyć efektywność
Polska może pozyskać inwestycje w pobliżu