Burmistrz Sadiq Khan Postanowiłem przywrócić opłatę do przedepidemicznych godzin w dni powszednie od 7:00 do 18:00które zostało przedłużone do godziny 22:00 jako środek tymczasowy w czerwcu 2020 r., aby zachęcić do spacerów i jazdy na rowerze oraz zniechęcić do podróżowania samochodem.
Opłata pozostanie jednak na poziomie 15 GBP, a nie z powrotem do 11,50 GBP, a w weekendy będzie pobierana od południa do 18:00.
Pan Khan przyznał, że wzrost ruchu po godzinie 18:00 był „dość oczekiwany, ponieważ ruch uliczny nie zniechęca już do jazdy w strefie zatoru”.
Powiedział benchmarkowi, że wydłużone godziny ładowania C były „ostrym narzędziem” i środkiem krótkoterminowym.
„Doprowadziło to do zniszczenia gospodarki nocnej, co spowodowało utratę miejsc pracy, ale także spowodowało, że nie odzyskaliśmy sił tak szybko, jak mogłoby być” – powiedział Khan.
„To naprawdę ważne, aby nasze polityki były proekologiczne, czyste powietrze, a także pro-biznesowe.
„Nawiasem mówiąc, są to firmy, które płacą podatki, co prowadzi nas do posiadania świetnych polityk, które mamy, od większej liczby ścieżek rowerowych, przez szersze chodniki, po inwestycje w transport publiczny.
„Jeśli firmy zbankrutują, jeśli w naszym mieście będzie mniej ludzi, jeśli będzie większe bezrobocie, będzie nam trudno zapewnić system transportu publicznego, którego pragniemy, ale szkodzi to również naszej gospodarce”.
Oczekuje się, że zmiany przyniosą od 60 do 80 milionów funtów rocznie na transport w Londynie w porównaniu z dochodami sprzed pandemii.
Jednak skrócenie godzin pracy obszaru z 22:00 do 18:00 spowodowałoby utratę przez TfL około 60 do 70 mln GBP rocznie z tytułu opłat i grzywien.
Aktywiści ostrzegali wcześniej, że opłata C może zostać doładowana po godzinie 18:00. Jeśli ruch znacznie wzrósł.
Kierowcy napotykają ukłucie w ogon – Rada Westminster planuje podnieść opłaty za parkowanie na ulicach, aby wygenerować dodatkowe 1 150 000 funtów rocznie.
Zarządzana przez konserwatystów rada zarobiła na parkingach prawie 70 milionów funtów rocznie przed pandemią. Obecnie opłata za parkowanie w Soho, Covent Garden, Marylebone i Fitzrovia wynosi 5,10 GBP za godzinę. To wzrośnie do 5,28 GBP za godzinę.
Zgodnie z dokumentami rady, rada planuje „podnieść opłaty za parkowanie we wszystkich obszarach, aby utrzymać różnicę przy jednoczesnym zwiększeniu kosztów transportu publicznego”.
Zmiana ma również umożliwić strażnikom parkingowym płacenie w Londynie pensji wystarczającej na życie w wysokości 11,05 funta za godzinę.
Rada planuje również zwiększyć liczbę kamer wykorzystywanych do rejestrowania wykroczeń drogowych. Westminster poparł godzinę 18:00, ale nie wstrzymuje tymczasowej wysyłki C w weekendy.
James Spencer, członek gabinetu ds. zarządzania miastem w Westminster, powiedział: „W 2018 r. ogłosiliśmy, że Rada Miejska Westminster zostanie pracodawcą London LivingWedge i poprosiliśmy naszych wykonawców, aby poszli w ich ślady.
Proponowana podwyżka – w wyniku której standardowa opłata za parkowanie wzrosłaby o 3,5 proc. – byłaby powiązana z kosztami obsługi usługi. Nasze opłaty są zgodne z dzielnicami lub poniżej.
„Ponadto podwyżki towarzyszą niedawnej podwyżce cen transportu publicznego, która utrzymuje różnicę między parkowaniem w Westminster a transportem publicznym”.
TfL przewiduje, że utrzymanie opłaty w wysokości 15 funtów powinno skutkować zmniejszeniem liczby mil w okolicy o 4 procent w ciągu tygodnia i o 15 procent w weekendy w porównaniu z poziomem sprzed pandemii, zachęcając do wycieczek pieszych, rowerowych lub publicznych. transport.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Czy należy Ci się odszkodowanie po wyroku sądu w sprawie finansowania samochodu? | Sektor finansowy
Regulowane opłaty kolejowe w Anglii wzrosną o 4,6%, aby pokonać inflację w 2025 r. | Ceny kolei
Dyrektor generalny Tesli, Elon Musk, odważnie twierdzi, że będzie to ogromne wyzwanie dla Optimusa