logowatch Dystrybucja Linuksa openSUSE w tym tygodniu zaparkowała swoją hulajnogę elektryczną przed sklepem marketingowym, szukając marki, która w jakiś sposób odzwierciedla zmianę paradygmatu w jej niekorporacyjnej podróży.
W odważnej ucieczce od przeszłości znajoma ikona SUSE Chameleon, znana jako Geeko, może zostać zastąpiona czymś bardziej subtelnym. Obecny branding reprezentuje openSUSE z 2003 roku, z innym tekstem pod spodem.
Po co więc zmieniać ikonę? „Marki SUSE i openSUSE często mogą dezorientować ludzi, którzy nie rozumieją związku pomiędzy firmą SUSE zajmującą się oprogramowaniem open source a projektem społecznościowym openSUSE open source” – mówi światu OpenSUSE.
Ale jak wspomnieliśmy, projekt FOSS nie ma dyrektorów ds. reklamy, którzy mogliby jeść pejotl i udać się na pustynię, aby tworzyć, zespół openSUSE opiera się na pomysłach pozyskiwanych od społeczności, prosząc najbardziej myślących ludzi w społeczności o wyczarowanie odrobiny magii niezwiązanej z firmą .
„Aby pomóc zmniejszyć zamieszanie między markami” – dodaje openSUSE – „społeczność stara się stworzyć unikalną tożsamość marki, ale jednocześnie pomóc w odróżnieniu firmy od projektu społecznościowego; dlatego też Chameleon został zainspirowany Konkurs na projekt logo„
„Różne logo to pierwszy krok, który pomaga ludziom rozpoznać różnicę między obiema markami i powinien zapobiegać wkradaniu się problemów, które pojawiły się lub mogą pojawić się w projektach społecznościowych, do tożsamości marki firmy” – mówi.
Cóż, całkowicie.
Fani openSUSE zastanawiali się nad nowym brandingiem od jakiegoś czasu i ponad 5000 głosów publicznych oddano na nowe logo „inspirowane kameleonami” przesłane przez użytkowników lub technologów, z których większość zawierała stylizowaną lub w inny sposób zmodyfikowaną wersję Geeko.
Sądząc po niektórych wyborach, oszałamiające halucynogeny mogły później odegrać niezamierzoną rolę w umysłach autorów.
Obecny zakres oferowanych opcji jest ograniczony (Wyborcy Zostaniesz poproszony o kliknięcie i przeciągnięcie ich w kolejności od najbardziej do najmniej ulubionych.)
Zostało zaledwie kilka dni i planujemy omówić zwycięską selekcję podczas spotkania społeczności openSUSE, które odbędzie się 12 grudnia 2023 r. o godzinie 14:30 UTC.
W okresie przejściowym na towarach – takich jak plakietki, naklejki, t-shirty i nakrycia stołowe – pojawią się stare i nowe logo. OpenSUSE ma nadzieję, że „uczyni te przedmioty wyjątkowymi przedmiotami kolekcjonerskimi”. ®
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć