logowatch Dystrybucja Linuksa openSUSE w tym tygodniu zaparkowała swoją hulajnogę elektryczną przed sklepem marketingowym, szukając marki, która w jakiś sposób odzwierciedla zmianę paradygmatu w jej niekorporacyjnej podróży.
W odważnej ucieczce od przeszłości znajoma ikona SUSE Chameleon, znana jako Geeko, może zostać zastąpiona czymś bardziej subtelnym. Obecny branding reprezentuje openSUSE z 2003 roku, z innym tekstem pod spodem.
Po co więc zmieniać ikonę? „Marki SUSE i openSUSE często mogą dezorientować ludzi, którzy nie rozumieją związku pomiędzy firmą SUSE zajmującą się oprogramowaniem open source a projektem społecznościowym openSUSE open source” – mówi światu OpenSUSE.
Ale jak wspomnieliśmy, projekt FOSS nie ma dyrektorów ds. reklamy, którzy mogliby jeść pejotl i udać się na pustynię, aby tworzyć, zespół openSUSE opiera się na pomysłach pozyskiwanych od społeczności, prosząc najbardziej myślących ludzi w społeczności o wyczarowanie odrobiny magii niezwiązanej z firmą .
„Aby pomóc zmniejszyć zamieszanie między markami” – dodaje openSUSE – „społeczność stara się stworzyć unikalną tożsamość marki, ale jednocześnie pomóc w odróżnieniu firmy od projektu społecznościowego; dlatego też Chameleon został zainspirowany Konkurs na projekt logo„
„Różne logo to pierwszy krok, który pomaga ludziom rozpoznać różnicę między obiema markami i powinien zapobiegać wkradaniu się problemów, które pojawiły się lub mogą pojawić się w projektach społecznościowych, do tożsamości marki firmy” – mówi.
Cóż, całkowicie.
Fani openSUSE zastanawiali się nad nowym brandingiem od jakiegoś czasu i ponad 5000 głosów publicznych oddano na nowe logo „inspirowane kameleonami” przesłane przez użytkowników lub technologów, z których większość zawierała stylizowaną lub w inny sposób zmodyfikowaną wersję Geeko.
Sądząc po niektórych wyborach, oszałamiające halucynogeny mogły później odegrać niezamierzoną rolę w umysłach autorów.
Obecny zakres oferowanych opcji jest ograniczony (Wyborcy Zostaniesz poproszony o kliknięcie i przeciągnięcie ich w kolejności od najbardziej do najmniej ulubionych.)
Zostało zaledwie kilka dni i planujemy omówić zwycięską selekcję podczas spotkania społeczności openSUSE, które odbędzie się 12 grudnia 2023 r. o godzinie 14:30 UTC.
W okresie przejściowym na towarach – takich jak plakietki, naklejki, t-shirty i nakrycia stołowe – pojawią się stare i nowe logo. OpenSUSE ma nadzieję, że „uczyni te przedmioty wyjątkowymi przedmiotami kolekcjonerskimi”. ®
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Ding! Christopher Ward ogłasza nowe Bel Canto
Najlepszą reklamą podczas wydarzenia Apple Mac była bezpłatna aktualizacja pamięci RAM dla MacBooka Air
Startup zajmujący się obserwacją Ziemi wychodzi z zapomnienia z 12 milionami dolarów