Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Okazało się, że dodatkowe święto bankowe jest bardziej popularne wśród kupujących niż Boxing Day  Sektor detaliczny

Okazało się, że dodatkowe święto bankowe jest bardziej popularne wśród kupujących niż Boxing Day Sektor detaliczny

Więcej kupujących przybyło do parków handlowych, ulic handlowych i centrów handlowych w Wielkiej Brytanii 27 grudnia niż w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia, wykorzystując dodatkowe święto państwowe do polowania na okazje w wyprzedażach poświątecznych.

Według badań przeprowadzonych przez analityków danych detalicznych Springboard, liczba osób meldujących się w sklepach była o prawie 40% wyższa niż w poniedziałek i wyższa niż przed rokiem.

Jednak frekwencja pozostała znacznie poniżej poziomu sprzed pandemii i spadła we wtorek o prawie 25% w porównaniu z tym samym dniem w 2019 r.

Parki handlowe odnotowały największy wzrost liczby odwiedzających w porównaniu z dniem poprzednim, podczas gdy więcej osób podróżowało także do innych destynacji zakupowych, w tym do centrów miast i parków handlowych.

analitycy branżowi Spodziewaj się spokojniejszego początku tradycyjnego okresu wyprzedażyPonieważ konsumenci zaciskają pasa w obliczu kryzysu związanego z kosztami utrzymania, a wiele sklepów podąża za większymi sieciami, które pozostają zamknięte w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia.

Jednak dodatkowe święto państwowe, wynikające z przypadającego w niedzielę Bożego Narodzenia, przyciągnęło więcej kupujących po ponownym otwarciu sklepów.

Parki handlowe – które zazwyczaj znajdują się poza centrami miast i oferują większe sklepy sieciowe oraz duży parking – wzrosły we wtorek o prawie 64% w porównaniu z poprzednim dniem.

Frekwencja w centrach handlowych była 27 grudnia o 45% wyższa niż dzień wcześniej, podczas gdy na ulicach handlowych w Wielkiej Brytanii była o około 20%. Liczba odwiedzających wzrosła o prawie 37% we wszystkich miejscach sprzedaży detalicznej od poniedziałku do wtorku.

Liczba żądnych przygód kupujących 27 grudnia była o 12,8% wyższa niż w 2021 r., kiedy Wariant Omicron dla Covid-19 zniechęcić niektórych do zakupów. Godziny otwarcia sklepów zostały również ograniczone w niektórych obszarach.

Ale w tym roku z inflacją powyżej 10%Niektórzy konsumenci mogą zdecydować się na zakup artykułów, których potrzebują teraz, zamiast czekać, aż staną się droższe.

READ  Noc spędziłem w małym mieszkaniu w Tokio - miało mniej niż 100 stóp kwadratowych, ale było zaskakująco przestronne

powiedziała Diane Wehrle, dyrektor ds. analiz w firmie Springboard.

„Zwiększona inflacja może być katalizatorem dla wielu kupujących, którzy chcą zabezpieczyć zakupy przed dalszymi podwyżkami cen”.

Jednak centralny Londyn oparł się ogólnokrajowemu trendowi, a Boxing Day zachował swoją pozycję najważniejszego dnia zakupów po Bożym Narodzeniu. Według Springboard liczba odwiedzających spadła we wtorek o 3,4% w stolicy w porównaniu z poniedziałkiem.

Stało się tak pomimo dużych sieci, w tym John Lewis, Pets at Home, Poundland i Beaverbrooks Nadal zamknięte 26 grudniaPo tym, jak postanowili nagrodzić swoich pracowników dodatkowym dniem wolnym po okresie świątecznym.

Odwrotnie było w innych centrach miast, gdzie we wtorek liczba odwiedzających wzrosła o jedną trzecią (34%) w porównaniu z dniem poprzednim.

Jednak dane dotyczące frekwencji nie pokazują, ile pieniędzy wydają kupujący online, ponieważ spodziewano się, że ponad jedna trzecia wyszukiwań okazji będzie miała miejsce w tegoroczny Boxing Day.

Według badań przeprowadzonych przez GlobalData dla VoucherCodes, wydatki online w dniu 26 grudnia miały wynieść 1,25 miliarda funtów z przewidywanych całkowitych wydatków wynoszących około 3,8 miliarda funtów.

W najbliższych dniach więcej kupujących może zdecydować się na odwiedzenie sklepów detalicznych, ponieważ niektóre połączenia kolejowe jeszcze nie wróciły do ​​normy Najnowszy strajk związkowy RMT.

Analitycy handlu detalicznego ostrzegają, że nowy rok będzie nadal trudny dla detalistów, ponieważ konsumenci mocno trzymają się wydatków.

„Nadchodzące miesiące będą nadal stanowić wyzwanie, ponieważ zima i kac finansowy po Bożym Narodzeniu i Nowym Roku naprawdę zaczną odczuwać w kieszeni” — powiedział Andrew Busby, szef działu handlu detalicznego w Software AG.

Busby dodał, że konsumenci „zwiększą swoje zakupy do nowych stopni”.